Foto: Lindex

Female Engineering® toob turule patenteeritud tehnoloogiaga menopausirõivad

Lindexi kaubamärk Female Engineering toob turule uuendusliku tootekategooria üleminekueas naistele. Nendes enneolematutes rõivastes kasutatakse patenteeritud Anti-Flush™ tehnoloogiat, mille eesmärk on leevendada menopausiaegseid sümptomeid nagu kuumahood ja öine higistamine.

„Menopausi seostatakse paljuski negatiivselt viljakuse, seksuaalsuse ja vananemisega seotud eelarvamustega, kuigi tegemist on poole maailma elanikkonna jaoks täiesti loomuliku eluetapiga,” selgitab Lindexi Female Engineering brändi valdkonnajuht Charlotta Levin. “Female Engineering menopausirõivad on loodud naiste heaolu parandamiseks ning on tõelised elumuutjad neile, kes võitlevad kuumahoogude ja öise higistamisega. Ulatuslikul uurimistööl ja ‌‌‌‌patenteeritud tehnoloogial põhinevad ainulaadsest materjalisegust rõivad suudavad hakkama saada kõigega, mis on kuumahoogudega seotud, alates niiskuse eemale juhtimisest ja lõpetades sooja pakkumisega pärast külmavärinaid.”

Peaaegu kõik naised kogevad menopausi* ajal (perioodil enne ja pärast viimast menstruatsiooni) mingil määral ebamugavustunnet. Kõige sagedamini seostatakse sellega kuumahoogusid ja öist higistamist, millega puutub kokku ligi üheksa naist kümnest (86%)*.

Kui Lindex Group’i alla kuuluv Female Engineering peaaegu kaks aastat tagasi alustas, oli selle eesmärk parandada naiste heaolu nende erinevatel eluetappidel: päevade ajal, rasedana, pärast sünnitust, rinnaga toitmise ajal, uriinipidamatuse korral ja üleminekuperioodil. Praeguseks pakub Female Engineering taaskasutatavaid menstruatsioonialuspükse, õrnatoimelisi intiimhooldustooteid, praktilisi rinnapatju imetavatele emadele ning imavat pesu rasedatele. Nüüd tuleb bränd saanud valmis uuendusliku menopausirõivaste tootesarjaga.

Kuidas täpsemalt menopausirõivad töötavad? Lõnga ja patenteeritud Anti-Flush™ tehnoloogia kombineeritud omadused leevendavad kuumahoogusid ja öist higistamist. Kangas imab ja talletab endasse kehast õhkuva soojuse ning juhib niiskuse nahast eemale ja jahutab seda, vähendades nii kuumahoogude ja öise higistamise mõju. Kuumahoole järgnevate külmavärinate ajal suunab materjal soojuse tagasi nahale, reguleerides kehatemperatuuri ja tagades nii ööl kui ka päeval värske enesetunde.

Kõnealusesse menopausirõivaste kollektsiooni kuuluvad maikad, T-särgid, pidžaamasärgid ja bokser-šortsid. Toodete valmistamisel on kasutatud õmblustevaba tehnoloogiat, mis muudavad need erakordselt mugavaks. Rõivad on juba saadaval suurustes XS-3XL veebipoes lindex.com ja femaleengineering-official.com.

*Allikas: Rootsi riikliku tervise- ja heaoluameti 2021. aasta septembris läbi viidud uuring.

Veel sarnaseid artikleid


Foto: By Malene Birgeri pre-spring 2026 kollektsioon.

Soeren Le Schmidt lahkub ootamatult By Malene Birgerist

Tänavu aasta alguses Kopenhaageni moebrändi By Malene Birger uueks peadisaineriks nimetatud Taani moelooja Soeren Le Schmidt on otsustanud ametist lahkuda.

Vogue Scandinaviale edastatud avalduses selgitab moemärk, et koostöö „lubas palju“, kuid „meie organisatsiooniline ülesehitus ja tööviisid ei olnud omavahel sobivad“. Le Schmidt, kes jätkab oma nime kandva moemärgi vedamist, märkis: „Minu eesmärk oli tuua By Malene Birgeri loomingusse uut energiat ja rahvusvahelist vaadet. Olen uhke algatuste üle, mida käivitasin, kuid suunan nüüd fookuse tagasi isiklikele projektidele ja koostöödele – seal, kus loominguline juhtimine saab tõeliselt õitseda.“

Täna jätkab By Malene Birgeri loomingulise suuna juhtimist brändi omanik ja senine loovjuht Emilie Martinsen-Kønigsfeldt, kes koos disainitiimiga töötab juba järgmiste kollektsioonide kallal.

Veel sarnaseid artikleid


Foto: Caia x ROTATE

Caia x ROTATE – Skandinaavia geniaalseim koostöö?

Rootsi kultuslik ilubränd Caia ja Kopenhaageni moelavadel alati laineid lööv ROTATE on vahetult enne järgmisel nädalal algavat Copenhagen Fashion Weeki valmis saanud oma esimese ühise koostöö – julge ja sensuaalse kapselkollektsiooni, kus mood ja ilu viiakse uuele tasemele.

Caia loovjuhi Emelie Sundesteni sõnul ei olnud eesmärk pelgalt ilu ja moe ühendamine, vaid kahe sarnase esteetikaga Skandinaavia brändi, mida Caia ja ROTATE kindlasti ka on, sünergia loomine: “For us, this is so much more than merging beauty and fashion as these worlds already have a natural connection,” sõnas Sundesten Vogue Scandinaviale. “It was more about merging two like-minded Scandinavian brands together. Our similar taste made this collaboration feel effortless.”

Kollektsioon koosneb neljast hoolega läbimõeldud tootest: vürtsikas ja sametine parfüüm The Rotate Perfume, kahes toonis huulepliiats, niisutav huuleläige ning – üllatusena – ka ROTATE’i esimene kott, mille lillelised 3D-detailid ja eemaldatav rihm võimaldavad seda kasutada nii meigikotina kui kanda piduliku käekotina.

Koostöö tähistamiseks avatakse 4. augustil Caia hüpikpood ei mujal kui ROTATE’i Kopenhaageni esinduspoes, mis jääb avatuks kuni 31. augustini. Samuti on Caia tänavune ametlik meigipartner ROTATE’i kevad/suvi 2026 kollektsiooni esitlusel järgmisel nädalal toimuval Copenhagen Fashion Weekil.

Veel sarnaseid artikleid

Kuva juurde artikleid