“ERKI Moeshow salarelv on üliõpilaste isetegemine. Sündinuna nõukogude ajal moe ja teiste erialade üliõpilaste nii öelda iseseisvatest töödest on ERKI Moeshow’l tänaseni tunda sunni puudumine ja leidlikkus, tudengite tegutsemisrõõm iseseatud sihtide saavutamisel,” kirjeldab ERKI Moeshow ajas püsinud võlu Eesti Kunstiakadeemia rektor Mart Kalm.
Nii nagu kahel eelneval aastal jõuavad ka seekord moelavastused publikuni läbi showcase’ide. Selleaastase moeetenduse teeb aga eriliseks catwalki tagasitulek ning selle liitmine muidu performance stiilis sündmusele. Seekordne moeetendus jaguneb kaheks vaatuseks, mille vahel on 30 minutiline paus. Esimene vaatus algab kell 18.00 ning selle vältel saab esimese vaatuse kollektsioone näha catwalkil, samal ajal on teise vaatuse kollektsioonid aga showcase’idesse jagunenud. Teise vaatuse ajal on see vastupidi: showcase’id lõpetanud teise vaatuse kollektsioonid suunduvad catwalk’ile ning esimese vaatuse kollektsioonid showcase’idesse. Pärast vaatuste lõppu näeb kõiki kollektsioone veel omakorda 30 minuti jooksul showcase’ides.
ERKI Moeshow võitja kuulutatakse välja kell 21.00. Pärast seda on kõik moehuvilised oodatud kultuuriklubisse Uus Laine, kus toimub ERKI Moeshow järelpidu.
Täna, rohkem kui 40 aasta hiljem on Closed endiselt tugevalt moepildis, olles kasvanud teksabrändist terviklikuks moemajaks. Tänapäeval juhivad brändi Hamburgis elavad sõbrad ja äripartnerid Til Nadler, Gordon Giers ja Hans Redlefsen, kes hoiavad elus brändi kolmikidentiteeti: prantsuse loovus, itaalia käsitöö ja saksa täpsus.
Kuigi Closedi juured on teksas, pakuvad nad täna laia valikut meestele ja naistele: igapäevaseid T-särke, mugavaid pusasid, pehmeid kudumeid ja ajatuid mantleid. Kõik tooted on disainitud klassikalise silueti ja naturaalse tunnetusega, mis teeb neist igapäevase garderoobi kvaliteetsed baastooted.
Muide, erilist tähelepanu pöörab bränd ka jätkusuutlikkusele. Kuigi Closed ei positsioneeri end öko-brändina, on nad järjepidevalt panustanud uuenduslikesse lahendustesse – alates orgaaniliste ja keskkonnasõbralike kangaste kasutamisest kuni 100% taaskasutatud pakenditeni. Tänu sellele, et üle 80% tootmisest toimub Euroopas, on brändi tarneahelad ka lühemad ja ökoloogilised standardid kõrgemad.
Uudista Closedi uusimaid kollektsioone Kaubamaja Meeste- ja Naistemaailmas või Kaubamaja e-poes!
Kampaania mängib valguse ja varjuga, ühendab graafilised jooned ja ootamatud detailid, tuues esile CHANELi signatuursed elemendid uues – sügis-talv 2025/26 hooajale sobivas – võtmes. See on korraga rokilik, romantiline ja jõuline – pidevas liikumises, nagu Pariis ise.
Tutvu kampaaniafotodega galeriis!
Kollektsioon jõuab CHANEL butiikidesse septembris 2025.