Rootsi sokibränd Happy Socks on teinud aastaid koostööd mitme ikoonilise persooniga, olgu selleks Snoop Dogg või Iris Apfel. Samuti on bränd loonud unustamatuid kampaaniakaadreid selliste legendaarsete fotograafidega nagu David LaChapelle. Tänavune Happy Socksi sügistalvine kampaania on sündinud Ellen von Unwerthiga. Üks maailma tuntumaid naisfotograafe valis kaamera ette blondide kiharatega briti supermodelli Stella Maxwelli, keda – või täpsemalt kelle väärstuslikemat vara, Happy Sockse – asuvad kampaanias röövima kaasmodellid Eva Doll ja Cody Saintgnue.
Kampaaniaks valmis Ellen von Unwerthil 25 värvikat ning meeleolukat fotokaadrit, samuti fotosessiooni behind the scenes hetki tutvustav lühifilm „The Sock Swipe”.
Portailil avanes imeline võimalus olla esimeste seas, kes saab tuua oma lugejateni nii need lustlikud kaadrid kui ka mainitud lühifilmi „The Sock Swipe”. Seega, enjoy!
Happy Socksi ning Ellen von Unwerthi koostööle pühendatud Happy Socksi hüpikpood avatakse käesoleva nädala kolmapäeval Tallinna Kaubamaja Naistemaailmas. Hüpikpood jääb avatuks 13. novembrini.
“Olen väga elevil, et saan teiega jagada oma uut singlit “Eelmine päev”. See lugu sündis mõtetest, mis meil kõigil aeg-ajalt hinge puudutavad – hetked, kus meie teed kohtuvad taas minevikuga või isegi tuleviku kujutlusega. Suhted ja mälestused on osa meist ja vahel toovad need endaga kaasa igatsust, vahel aga kinnitust, et minevikus tehtud otsused olid õiged,” kirjeldab Tuuli.
Laulu südames peitub universaalne tunne: armastuse kaotus, mis alguses hoiab kinni, kuid millele järgneb kergendus ja selgus. “Alles eile olid sa mu maailm, aga täna naeratan juba uuele hommikule,” ütleb Tuuli, võttes kokku loo emotsionaalse tuuma.
Muusikavideo visuaalne maailm tõlgendab loo sõnumit poeetilisel moel – Tuuli kihutab punase Porschega läbi mälestuste, otse uude algusesse. “See lugu on justkui kiri iseendale – meenutus, et minevikku ei pea kustutama, aga sinna ei saa ka igaveseks jääda. Mõnikord tuleb lihtsalt punase Porschega sõita edasi ja lasta elul end uude päeva viia,” räägib Tuuli. “Loodan, et see lugu pakub kuulajatele sama palju äratundmist ja vabanemist. Kuula, mõtle ja lase “Eelmise päeva” tunnetel end korraks kaasa viia – ja siis tee ruumi uutele hommikutele.”
Giorgio Armani sündis 1934. aastal Põhja-Itaalia linnas Piacenzas. Alguses suundus ta Milano Ülikooli õppima meditsiini, kuid katkestas õpingud kolme aasta järel ja liitus armeega. Pärast teenistust otsis ta uut teed – alustades vaateakende kujundajana ja jõudes lõpuks 1975. aastal omaenda moemaja rajamiseni.
Armani oli see, kes tõi ülikonnamoodi revolutsioonilise pehmuse ja vabaduse, muutes rangest vormist voolava poeesia. Tema käekiri oli alati seotud lihtsuse, selguse ja vaoshoitud elegantsiga – ta mõistis, et tõeline enesekindlus ei vaja liigset dekoratiivsust.
2025. aasta tähistas mitut olulist verstaposti Armani moemaja loos: märtsis esitles bränd oma 50. juubelikollektsiooni “Radici”, jaanuaris tähistati ka Armani Privé moeliini 20. aastapäeva. Just seal sulges disainer etenduse ise, astudes lavale käsikäes viimase modelliga. Tänavu juunis jäi ta aga esimest korda poole sajandi jooksul oma moemaja etenduselt kõrvale, taastudes toona avalikkusele teadmata tervisemuredest.