 
																							„Ehtebrändi Sigrid Kuusk eesmärk on luua tavapäratuid, tähelepanu armastavaid ehteid, mis oleksid ka ajatud,” tutvustab ehtekunstnik. „Täna liigub bränd oma disainiga aina julgema – ja ka suurema – loomingu suunas ning meie motoks on kujunenud mõttelaad, et päevas on kindlasti vähemalt üks särav hetk, mis on otsimist väärt.”
Sigrid Kuusk lisab, et on pikalt janunenud korraliku brändingu järele, et kogu oma ehtelooming ühe katuse alla koondada. „Hmmm Creative Studio asutaja ja disainer Helene Vetik oli selle katuse „ehitamiseks” just õige inimene, haarates koostöös graafilise disaineri Greete Okasega mu ebamäärased mõtted endasse ja vormides need tervikuks,” jätkab Kuusk. „Vabakutselise fotograafina teen enda loomingust fotod sageli ise. Seetõttu oli ka protsess mõnevõrra kiirem, vahetum ja isiklikum.”

Uue brändingu kohta lisab Helene Vetik, et ehtebrändi Sigrid Kuusk uut visuaalset identiteeti luues sai lähtutud tema loomingu eripärast ja sellest, et identiteet ei varjutaks loomet, vaid oleks sellele justkui pealkirjaks ja vaikimisi toetajaks. „Samuti oli oluline püsida viimastes graafilise disaini trendides, kuid jääda aegumatuks, nii nagu Sigridi ehted seda on,” täpsustab Vetik. „Näiteks ruuži punane toon lisab muidu minimalistlikule graafikale vunki, samas hallikas-sinine ja beež tähistavad klassikalist väärismetallide värvimaailma, liivakarva valge on aga justkui nahk, millel ehted pesitsevad.” Loomulikult ei piirdu identiteet ainult graafika ja värvidega, vaid kandub edasi ka veebilehele ning isegi fotograafiasse, kus juba tootefotodelgi on näha uusi lähenemisi ning tavapärasest valgel taustal tootest edasiminekut millegi erilisema suunas.

Ehtebrändi Sigrid Kuusk uue veebipoe leiab aadressilt www.sigridkuusk.com.
 
						 
						 
						 
						 
						 
						 
						 
						 
						 
						Fotograaf Marianna Gunja poolt pildile püütud moeseeria kannab endas mineviku kaja, korduvaid mustreid ja enesepeegeldust. “Meie kõigiga on kaasas emotsionaalne pagas ning isegi, kui see on raske, peame õppima, kuidas sellega valutult edasi sammuda,” mõtiskleb disainer Hannes Rüütel. “Me ei jutusta lugu üksnes sellest, mida me kanname, vaid ka sellest, mida me endas kanname.”
Disainer jätkab oma kollektsioonidele omast vastandamist nii materjalide kui vormide näol. Neutraalsetes toonides pehmed kangad vahelduvad julgete mustrite ja tekstuuridega ning siluetid ja detailid viitavad sel korral nii enesekontrollile kui ka vabanemisele. Meestele suunatud unisex-touch’iga rõivad on suuresti hinnatud ka naiste seas.
Tutvu kollektsiooniga galeriis!

Moemärgi HANNES RÜÜTEL esinduskauplus asub Telliskivi Loomelinnakus aadressil Telliskivi 60A/3, Tallinn. Uuri lisa hannesruutel.com.
 
																													“Suved saarel tähendasid alati suurt hulka tööd: muru niitmist, rohimist, adru korjamist, palkide tassimist, puude ladumist, köögiviljade eest hoolitsemist ja palju muud,” räägib disainer. “Lapsena tundusid need ülesanded tüütu kohustusena, kuid lõpuks kaasnes nendega alati rahulolu ja uhkus selle üle, et oma kätega sai midagi valmis tehtud. Need rituaalid olid korraga koormavad ja vabastavad, ühendades perekonda, sugulasi ja sõpru, kes tuli talgute formaadis appi suuremaid töid ära tegema. Selle taustal on tööde tegemist dikteerinud alati heitlik ilm, “Eesti suvi”, mis tähendab, et sa ei tea kunagi, kas päev kulgeb päikese või vihma sabinaga.”
Kui Cäroli lapsepõlves oli töö maal käsikäes nappides riietes päevituse püüdmisega ja mõnusa koosviibimisega, siis veel pool sajandit tagasi olid samad tööd elulised ja vältimatud, et elada üle talv ja hoida talu toimivana. Toona kanti pikki katvaid rõivaid, mis kaitsesid keha kõrvetava päikese eest ja olid traditsioonilist laadi. Need kaks põrkuvat maailma — töö kui hädavajadus ning töö kui pool vabatahtlik rituaal on loonud Tallinn Fashion Weeki lavale jõudva kollektsiooni alustala.

Moebrändi carolxott alt toob disainer oma lapsepõlvemälestuste ja ajalooliste talurõivastele viidates loomingusse reaalse töö jäljed: päikese käes pleekinud pinnad, higiplekid ja kleepuvate muruliblede alla mattunud rõivad. Kangaste pleegitused ja kulutatud ilme, naha fragmentidest loodud murujändrike detailid ning käsitsi kootud pinnad loovad terviku, mis seob käsitöö ja tänapäevased modernsed vormid tervikuks. Lisaks muru referentsile on disainis välja tootud ka viited hea ja sooja suve tagajärjele looduses – õitsevale sinivetikale.
Kokkuvõttena on kollektsioon “Eesti suvi 2026” disaineri isiklik kogemus töö ja keha suhetest kaasates sinna detaile põlvkondade tagustest talu töörõivastest.
Kollektsioon jõuab Tallinn Fashion Weeki lavale 22. oktoobril Kuldnõela gala raames.