Foto: Sigrid Kuusk

Ehtebränd Sigrid Kuusk esitleb uut identiteeti

Äratuntava käekirjaga kodumaine ehtekunstnik Sigrid Kuusk, kes möödunud aastal pälvis unikaalse loomingu eest ka Noore Ehte Fondi peastipendiumi, on valmis saanud veebipoega www.sigridkuusk.com, kus lisaks oma loomingule esitleb ta esimest korda ka omanimelise brändi uut identiteeti – milles on oma roll mängida ka meie oma Helene Vetikul. 

„Ehtebrändi Sigrid Kuusk eesmärk on luua tavapäratuid, tähelepanu armastavaid ehteid, mis oleksid ka ajatud,” tutvustab ehtekunstnik. „Täna liigub bränd oma disainiga aina julgema – ja ka suurema – loomingu suunas ning meie motoks on kujunenud mõttelaad, et päevas on kindlasti vähemalt üks särav hetk, mis on otsimist väärt.”

Sigrid Kuusk lisab, et on pikalt janunenud korraliku brändingu järele, et kogu oma ehtelooming ühe katuse alla koondada. „Hmmm Creative Studio asutaja ja disainer Helene Vetik oli selle katuse „ehitamiseks” just õige inimene, haarates koostöös graafilise disaineri Greete Okasega mu ebamäärased mõtted endasse ja vormides need tervikuks,” jätkab Kuusk. „Vabakutselise fotograafina teen enda loomingust fotod sageli ise. Seetõttu oli ka protsess mõnevõrra kiirem, vahetum ja isiklikum.”

Uue brändingu kohta lisab Helene Vetik, et ehtebrändi Sigrid Kuusk uut visuaalset identiteeti luues sai lähtutud tema loomingu eripärast ja sellest, et identiteet ei varjutaks loomet, vaid oleks sellele justkui pealkirjaks ja vaikimisi toetajaks. „Samuti oli oluline püsida viimastes graafilise disaini trendides, kuid jääda aegumatuks, nii nagu Sigridi ehted seda on,” täpsustab Vetik. „Näiteks ruuži punane toon lisab muidu minimalistlikule graafikale vunki, samas hallikas-sinine ja beež tähistavad klassikalist väärismetallide värvimaailma, liivakarva valge on aga justkui nahk, millel ehted pesitsevad.” Loomulikult ei piirdu identiteet ainult graafika ja värvidega, vaid kandub edasi ka veebilehele ning isegi fotograafiasse, kus juba tootefotodelgi on näha uusi lähenemisi ning tavapärasest valgel taustal tootest edasiminekut millegi erilisema suunas.

Ehtebrändi Sigrid Kuusk uue veebipoe leiab aadressilt www.sigridkuusk.com. 

Veel sarnaseid artikleid


Foto: Marianna Gunja

VAATA, mida näitab B.MOR Studio tänavusel Disainiööl

Kolmapäeval, 1. oktoobril toimub Disainiöö festivali raames traditsiooniline moeetendus “DOM – DISAIN ON MOES”, kus esitletakse rõivadisaini, mis kõnetab tänast, peegeldab homset ja küsib küsimusi ka ülehomse kohta. Tänavu astuvad lavale kolm kodumaist moebrändi: B.MOR Studio, Franz Raver ja LENTSIUS. Portail heidab pilgu B.MOR Studio loomingule ja nende värskele kollektsioonile.

B.MOR Studio on aeglase moe bränd, mis sündis 2018. aastal Tallinnas ning mille looja on inseneriharidusega Anna Chirkova. Tema tundlikkus sünteetiliste kangaste vastu suunas otsima lahendusi, mis toetaksid inimese heaolu ja hoiaksid ümbritsevat keskkonda tervislikuna. Anna loomingut iseloomustavad multifunktsionaalsus, nulljäätme põhimõte, taastav mõtteviis ning eelkõige hoolikult valitud, eetilised materjalid – näiteks vägivallavaba vill ja ohutult värvitud kangad.

Disainiööl esitlev kollektsioon “ITTAI” on kantud isiklikust loost. Annale väga lähedane pereäri – klassikaliste meeste rõivaste pood – tegutses pea kolm aastakümmet, kuid COVID-pandeemia tõi sellele lõpu. Alles jäi loendamatu hulk triiksärke, pintsakuid ja pükse, mis saavad nüüd uue elu unisex-rõivastena.

Kollektsiooni keskmes ongi ümberkujundatud meesterõivad ning vintage-kangastest ja laojääkidest loodud uued esemed. Lavale jõuab näiteks haruldane kangas, mis valmis Keila tekstiilivabrikus 1988. aastal – ehe tükk Eesti moeajalugu. Kollektsiooni täiendavad ka B.MOR Studio nahast ridikülid ja unikaalsed kotid. Ning veel üks põnev detail: Anna pere tegeles kunagi ka jalatsite valmistamisega ning just tollest ajast pärit saapatallad saavad nüüd uue kuju laval.

Tutvu ka teiste moeetendusel osalevate disaineritega aadressil disainioo.ee.

Veel sarnaseid artikleid


Foto: Laura Nestor

Ajatu soojus ja sügisööde lummus Karin Raski uues kollektsioonis

Karin Raski uus sügistalvine kollektsioon toob pimedatesse õhtutesse soojust ja päikeselist sära. Sügishõngulistes toonides loodud terviklik valik ühendab endas elegantsi, mugavuse ja väikese särtsu pidulikkust.

Mida kodumaise moemärgi uuest, järjekorras juba 11. kollektsioonist leida võib? Näiteks šikid ja peenvillased püksid, pintsakud ja vestid, mis sobituvad ideaalselt pikkade mantlitega. Soojad täisvillased bomberjakid loovad aga täiusliku koosluse nii litterkleitide kui voogavate pükstega. Pidulikud taftist komplektid koos erilõikeliste pluusidega annavad võimaluse mängida nii maksi- kui midiseelikutega ning luua eriilmelisi komplekte nii argi- kui pidupäevadeks.

Materjalivalikus domineerivad vill, peenvill ja siid, mida täiendavad taaskasutatud litter- ja metallikkangad. Kollektsioonis leidub valmistooted suurustes XS–XXL, lisaks on võimalik tellida tooteid ka personaalselt mõõdu järgi.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Karin Rask Design (@karinraskdesign)

Brändile omaselt on ka seekordne kollektsioon ajatu: puhta ja klassikalise disainikeelega, detailides läbimõeldud ning valminud kogenud rätsepate käe all Tallinnas. Enamik esemeid on loodud ainueksemplarina või väga väikeses tiraažis.

Kollektsiooni muusadena astuvad seekord üles Hanna-Liina Võsa, Luisa Lõhmus ja Karin Rask ise. 

Tutvu Laura Nestori poolt jäädvustatud kollektsioonifotodega galeriis!

Kollektsiooniga saab tutvuda Karin Raski stuudios Telliskivi Loomelinnakus (külastuseks palutakse aeg kokku leppida meili teel info@karinrask.com või sotsiaalmeedias @karinraskdesign).
Kollektsioon on saadaval ka disainipoes Levi Solarise keskuses, Eerin poes Telliskivi Loomelinnakus ning Amee butiigis Rakveres.

Veel sarnaseid artikleid

Kuva juurde artikleid