„Ehtebrändi Sigrid Kuusk eesmärk on luua tavapäratuid, tähelepanu armastavaid ehteid, mis oleksid ka ajatud,” tutvustab ehtekunstnik. „Täna liigub bränd oma disainiga aina julgema – ja ka suurema – loomingu suunas ning meie motoks on kujunenud mõttelaad, et päevas on kindlasti vähemalt üks särav hetk, mis on otsimist väärt.”
Sigrid Kuusk lisab, et on pikalt janunenud korraliku brändingu järele, et kogu oma ehtelooming ühe katuse alla koondada. „Hmmm Creative Studio asutaja ja disainer Helene Vetik oli selle katuse „ehitamiseks” just õige inimene, haarates koostöös graafilise disaineri Greete Okasega mu ebamäärased mõtted endasse ja vormides need tervikuks,” jätkab Kuusk. „Vabakutselise fotograafina teen enda loomingust fotod sageli ise. Seetõttu oli ka protsess mõnevõrra kiirem, vahetum ja isiklikum.”

Uue brändingu kohta lisab Helene Vetik, et ehtebrändi Sigrid Kuusk uut visuaalset identiteeti luues sai lähtutud tema loomingu eripärast ja sellest, et identiteet ei varjutaks loomet, vaid oleks sellele justkui pealkirjaks ja vaikimisi toetajaks. „Samuti oli oluline püsida viimastes graafilise disaini trendides, kuid jääda aegumatuks, nii nagu Sigridi ehted seda on,” täpsustab Vetik. „Näiteks ruuži punane toon lisab muidu minimalistlikule graafikale vunki, samas hallikas-sinine ja beež tähistavad klassikalist väärismetallide värvimaailma, liivakarva valge on aga justkui nahk, millel ehted pesitsevad.” Loomulikult ei piirdu identiteet ainult graafika ja värvidega, vaid kandub edasi ka veebilehele ning isegi fotograafiasse, kus juba tootefotodelgi on näha uusi lähenemisi ning tavapärasest valgel taustal tootest edasiminekut millegi erilisema suunas.

Ehtebrändi Sigrid Kuusk uue veebipoe leiab aadressilt www.sigridkuusk.com.
Kollektsioon “FALL BOUQUET” on kui sügisene lillekimp, mis toob kokku nii igapäevase luksuse kui ka pidupäeva glamuuri. See on kollektsioon, mis rõõmustab oma kaasaegse klassika, pehme joone ja praktilise elegantsiga. Talumehe naiselik, detailiderohke ja ajatu käekiri on seekord tõlgitud eriti kantavasse vormi. Rõhutades mugavust, selgust ja ilu, mis mõjub loomulikult ja pingevabalt.
Tiina Talumees ise ütles, et “FALL BOUQUET” on tema tänavune tänuavaldus lihtsusele, harmooniale ja igapäevase ilu märkamisele. “Ma soovisin luua midagi, mis toob meid tagasi riietumise algtõdede juurde. Rõivas, mida naine saab kanda alati, igal ajal ja tunda end enesekindlalt.” Lisaks rõivakollektsioonile tõi Tiina koostöös Goldtime’iga lavale ka tuliuue sügisese ehtekollektsiooni. „Läbi kahe aasta kestnud koostöös Tiinaga on sündinud kollektsiooni uus peatükk – ehe, mis ühendab tema peene loomingulisuse ja Goldtime’i ajatuse. See on pühendus ilusatele hetkedele ja unistustele, mis kumavad sooja kuldpruuni valgusena. Oleme nii tänulikud Tiinale usalduse ja inspiratsiooni eest,“ sõnas Goldtime’i ostujuht Aveli Kippari.
Kollektsiooni esmaesitlus toimus restoranis Moon, mille intiimne ja pehme atmosfäär andis kogu õhtule erilise, sooja raamistiku ja lõi uusi ilusaid hetki sõprade seltsis. Õhtu kulminatsiooniks sai Rita Ray sametiselt hingestatud esinemine souli ja jazzi helivõngetes.
Vaata fotosid toimunud sündmusest galeriis!
Üritusel osalevad kodumaised disainerid Hannes Rüütel, Karin Rask ja Johanna Eenma, kes esitlevad oma uusimat loomingut fookusega pidulikele rõivakomplektidele ja ehetele. Lisaks kohtumisele disaineritega on see suurepärane võimalus avastada midagi erilist nii endale kui ka kingikotti.
Lisainformatsioon sündmuse kohta Facebookist.