Foto: Al Meta

Ebatavaline ja jätkusuutlik Eesti kudumimood Kiievi moenädalal

Sellel reedel, 1. septembril, on Mercedes-Benz Fashion Days raames võimalik esmakordselt näha kodumaise kudumistuudio Al Meta esimest kollektsiooni. Uus kontseptuaalne moebränd on sel hooajal ühtlasi ainus Eesti moedisaini esindaja Kiievi moenädalal.

Al Meta sündis ideest kasutada ära kudumitootjate juurdelõikuse jäägid. Moestuudio keeldub masstootmise viisidest ja fokusseerib oma tegevuse mittestandardsele disainile. Al Meta kudumid on mõeldud neile, kes otsivad midagi täiesti erinevat, kuid samas traditsioonilist ja jätkusuutlikku. Kudumistuudio peadisainer on Johanna Nurm, kes veab parallelselt peamiselt tehnoloogiliste mantlite poolest tuntud brändi JONURM.

“On liiga palju olemasolevaid ressursse, mida ei kasutata täies ulatuses ära, kuna maailm on liiga kiiresti liikuv ja puudub aeg paljude probleemide lahendamiseks, mis tekivad koos tehnoloogia arenguga. Me hakkame mõistma, et loodus on dünaamiline, muutub ajas koos meiega ja et meie tegevus on otseses suhtluses meid ümbritseva looduse tervisega,” kirjeldab Nurm Al Meta olemuse taga peituvat.

“Selle projekti põhjus on laiendada kõikide tarbijate silmaringi, tuues keskmesse idee tarbimisühikonna käitumuslikest mustristest,” lisab peadisainer.

Al Meta nimi on lühend inglisekeelsest sõnapaarist “natural metamorphosis”, mis viitab looduslikule moondumisele.

Al Meta esimene kollektsioon “Monad kevad-suvi 2018″ tuleb esmanäitamisele Kiievi moenädalal. Septembri lõpus on sama kollektsiooni võimalik näha Paris Fashion Week raames (28.09-04.10).

Leia Al Meta Facebookist ja Instagramist.

SaveSave

Veel sarnaseid artikleid


Foto: Liana Kukava

Ivo Nikkolo ja Rentalier lansseerisid kevadsuvise laenukollektsiooni

Käesoleval nädalal tõid kodumaine moemärk Ivo Nikkolo ja rendiplatvorm Rentalier koostöös turule järjekorras teise jätkusuutliku moekollektsiooni, mis on mõeldud ajatut disaini ja teadlikku tarbimist hindavale kaasaegsele naisele.

Selle hooaja kollektsiooni moodustavad neli elegantset kleiti, mis on disainitud erinevatele kehatüüpidele ning sobivad kandmiseks erilistel suvesündmustel. Kollektsiooni iseloomustavad pehmed pastelsed toonid, lendlevad kangad ja figuuri rõhutavad lõiked. Kollektsiooni eesmärk on endiselt sama: tähistada nii isikupära kui ka jätkusuutlikku mõtteviisi.

„Rõivaste laenutamine on Eesti moes uus suund, mis võimaldab kombineerida juba kapis olevaid minimalistlikke igapäevarõivaid harvem kantavate luksuslike esemetega, ilma vajaduseta igaks eriliseks sündmuseks uus rõivaese soetada,“ räägib Rentalieri asutaja Josefine Vaher-Vahter, lisades, et laenutamine on jätkusuutlik ja taskukohane viis, kuidas tippmoodi nautida – ning tarbijate huvi laenutamise vastu on järjest kasvamas.

„Oleme ülimalt meelitatud, et esimene ühine koostöö sai naiste poolt nii soojalt vastu võetud, et saime taas pead kokku panna ja koos Ivo Nikkolo tiimiga uue kevad/suvi kollektsiooni disainida,“ sõnas Vaher-Vahter.

„Soovisime pakkuda rõivaid, mis tunduvad eksklusiivsed, kuid samas mitmekülgsed – luksuslikud, kuid ilma pikaajalise kohustuseta,“ lisas Baltika brändivisuaali ja piirkondliku jaemüügi juht Steffi Saava-Kingisepp. „Rendimood võimaldab ligipääsu kaunitele disainidele ilma raiskamiseta, toetades nutikamaid garderoobivalikuid ja ringsemat moetarbimist.“

Tutvu kollektsiooniga galeriis!

Kollektsioon on juba laenutamiseks saadaval eksklusiivselt Rentalieris. Uuri lisa rentalier.eu.

Veel sarnaseid artikleid


Foto: Copenhagen Fashion Week

Amsterdam Fashion Week adopts Copenhagen Fashion Week’s sustainability requirements

Amsterdam Fashion Week (AFW) and Copenhagen Fashion Week (CPHFW) have announced a new partnership, joining forces to accelerate the industry’s sustainability actions across the Nordic and Benelux fashion markets.

As part of the collaboration, AFW will roll out the Sustainability Requirements framework developed by CPHFW for their official show schedule. Kicking off with a one-year pilot phase to embed the Minimum Standards into their existing admission criteria, the full implementation will come into effect in September 2026. During upcoming Amsterdam Fashion Week, approximately 30 brands featured in the official show schedule will be measured against the Sustainability Framework Requirements.

Danie Bles, CEO of Amsterdam Fashion Week said: “At AFW, sustainability is at the heart of everything we do. Sustainability isn’t optional – it’s the future of fashion, and we’re shaping it today. With this in mind, we are incredibly proud to announce our partnership with CPHFW. By adhering to the Sustainability Requirements, we join forces with our fellow fashion weeks to support designers in making real, measurable progress in their sustainability efforts.”

Cecilie Thorsmark, CEO of Copenhagen Fashion Week added: “We are thrilled to announce our partnership with Amsterdam Fashion Week so shortly after joining forces with the British Fashion Council. With this new collaboration, we further establish the Sustainability Requirements within Europe and work even more closely on shared language and common objectives. This partnership not only fosters much-needed industry alignment but underpins the unique role fashion play in driving positive change within the industry.”

Since its launch, the Norwegian Fashion Hub, Oslo Runway, Berlin Fashion Week executed by Fashion Council Germany and the British Fashion Council have embarked on the implementation of the Sustainability Requirements framework.

Veel sarnaseid artikleid

Kuva juurde artikleid