„DÜÜN sündis minu kodus, nimelt köögis, kus pärast aastatepikkuseid „just selle maagilise” lõhna otsinguid otsustasin luua omaenda ideaalse küünla, mis hoiaks nišiparfüümi kõrget taset,” räägib DÜÜNi asutaja Liza Abramenkova. „Mõne aja pärast hakkasid minu küünalde vastu huvi tundma mu sõbrad, sõprade sõbrad ja isegi inimesed, kes mulle täiesti võõrad. Minu väikesest köögist sai aroomiküünalde töökoda.”

Juba brändi loomise algusest peale tahtis Liza luua kontseptuaalseid küünlaid, mis räägiksid erksaid lugusid elu ilusaimatest nüanssidest läbi aastaaegade. „Küünlaklaasides peituvad minu enda mälestused ja minu sõprade lood, mis on seotud erinevate kuudega,” jätkab naine. „Nimi DÜÜN viitab Soome lahe liivadüünidele Narva-Jõesuus, mis peidavad end minu lapsepõlve suvekodu lähedal. Seal puhkasime igal suvel, nautides koosveedetud aega, mereäärset loodust, soolast merelõhna ja õhtuseid jalutuskäike männimetsas. See ongi koht, kust ma pärit olen ja kus enamus minu armsaid mälestusi sündinud on.”
Muide, kuigi suurem osa DÜÜNi majandamisest on Liza õlul – nagu küünalde valmistamine, aroomide valik ja brändi filosoofia, annavad kõik tema pereliikmed oma panuse vastavalt oskustele. Näiteks kõik brändi fotod on Liza isa tehtud, küünalde kleebiste disaini kujundanud aga Liza vend. Kas me saaks palun rohkem selliseid perekondi?

DÜÜNi küünlavalikuga saab tutvuda veebipoes duun-store.com. Küünlaid saab soetada ka Krunnipea disainipoest Solarise Keskuses.
Samuti hoia silma peal brändi Instagrami-lehel instagram.com/duunstore.
Jõulukollektsioonis on esindatud nii bistroostiilis punaste detailidega lauanõud, küünlad ja laternad, samuti karvased padjakatted ja jõulusokid, ning loomulikult kuuseehteid punastes, valgetes ja pruunides toonides – kõik, et kodu saaks pühadeks pehmelt särava ja materjalidest rikkaliku ilme.

Kollektsioon jõuab müügile juba käesoleval nädalal, 23. oktoobril H&M Home’i kauplustes ja veebispoes aadressil hm.com.
Uudista kollektsiooni galeriis!
Iittala klaasitehases saab kõik alguse tulest, liivast ja veest – kolmest elemendist, mis on klaasivalmistamise tuum. Liiv on algmaterjal, mille tuli muudab helendavaks klaasiks. Vesi, mida kasutatakse puidust vormide niisutamiseks, aitab kujundada sulanud massi. Nüüd on need samad elemendid saanud inspiratsiooniks uuele viisile Iittalat kogeda – läbi kolme maheda aroomi.

Uued küünlad on saadaval nii eraldi kui ka valatult taaskasutatavasse keraamilisse anumasse, mille kuju on inspireeritud Alvar Aalto ikoonilisest lainelisest vormist. Skulpturaalne anum on loodud jätkusuutlikkust silmas pidades – kui küünal on põlenud, saab anumast ajatu sisustuselement, mida võib oma äranägemise järgi taas täita.
Iittala esimese lõhnaküünalde kollektsiooniga saad tutvuda veebipoes iittala.com.