Foto: Dmitry Knut

Diana Arno tutvustab hooaja trendikamaid mantlilõikeid

Olgem ausad, sügise tähtsaim investeering on stiilne, hästiistuv ja kvaliteetne mantel, mis mitte ainult ei kaunista kandjat, vaid kaitseb ka meid ähvardavate külmade tuulte ja miinuskraadide eest. Mis on need lõiked ja värvid, mille poole uue hooaja saabudes vaadata tuleks – räägib DIANA ARNO moemaja eestvedaja ja disainer Diana Arno.

Külmutatud vaarikad

Puudrised toonid, mis põskedele kauni jume annavad, on moetopis tagasi. Vaarikaroosa mantel näeb tänavapildis eriti efektne välja, kui kanda seda heleda kampsuni, rüüsidega kaunistatud pluusi või armsalt pehme sametkleidi seltsis. Ka tänavamoe kohustuslik teksa ja laia säärega seemisnahksed saapad sobivad pastelselt pehme mantli juurde imeliselt.

Klassika kohtub ultramoodsate toonidega

Julged tikandid ja ekstravagantsed lõiked püüavad küll kohe pilku, kuid nende sobitamine ülejäänud riidekapi sisuga võib olla üpris keeruline. Siinkohal tulevad appi hooaja trenditoonid, mis garderoobi moodsate nootidega rikastavad ning mida on lihtne ka argipäevaste riietega kombineerida. Nii sobivad moeka ultravioletse villase trentšmantli juurde kõikvõimalikud pruunid, beežid, aga ka hallikad ja tumesinised rõivad.

Suur ja soe

Oled üsna klassikalise maitsega, kuid tahaksid oma riietumisstiilile uue hooaja saabumisega värskendav update teha? Eelistades traditsioonilisi sügisvarjundeid nagu beež ja sellel sügis-talvel eriti aktuaalne helehall, eksperimenteeri vormiga ning proovi oversize mantlit massiivse kraega. Seda on eriti lihtne kanda kombineerides kitsaste teksade ja tanksaabastega või hoopis plisseeritud kleidi või pliiatsseelikuga neutraalsetes toonides. Heledad neutraalsed toonid annavad omavahel kombineerituna väga šiki ja naiseliku tulemuse, eriti juhul, kui eelistad volüümikamaid vorme ja voogavaid siluette.

Tutvu DIANA ARNO tänavuste mantlivalikutega allolevas galeriis!

Veel sarnaseid artikleid


Foto: Closed

Moebränd CLOSED on maandunud Kaubamaja Naiste- ja Meestemaailma

Moemärgi Closed lugu sai alguse 1978. aastal, kui prantsuse moedisainerid Marithé ja François Girbaud rajasid brändi, mis tõi moemaailma värske hingamise. Brändi fookus oli algselt teksadel ning nende eristuvate detailide tõttu saavutas Closed kiiresti kultusliku järgijaskonna. 1980ndatel kandsid Closedi loomingut nii Tupac Shakur, George Michael kui ka Will Smith.

Täna, rohkem kui 40 aasta hiljem on Closed endiselt tugevalt moepildis, olles kasvanud teksabrändist terviklikuks moemajaks. Tänapäeval juhivad brändi Hamburgis elavad sõbrad ja äripartnerid Til Nadler, Gordon Giers ja Hans Redlefsen, kes hoiavad elus brändi kolmikidentiteeti: prantsuse loovus, itaalia käsitöö ja saksa täpsus.

Kuigi Closedi juured on teksas, pakuvad nad täna laia valikut meestele ja naistele: igapäevaseid T-särke, mugavaid pusasid, pehmeid kudumeid ja ajatuid mantleid. Kõik tooted on disainitud klassikalise silueti ja naturaalse tunnetusega, mis teeb neist igapäevase garderoobi kvaliteetsed baastooted.

Muide, erilist tähelepanu pöörab bränd ka jätkusuutlikkusele. Kuigi Closed ei positsioneeri end öko-brändina, on nad järjepidevalt panustanud uuenduslikesse lahendustesse – alates orgaaniliste ja keskkonnasõbralike kangaste kasutamisest kuni 100% taaskasutatud pakenditeni. Tänu sellele, et üle 80% tootmisest toimub Euroopas, on brändi tarneahelad ka lühemad ja ökoloogilised standardid kõrgemad.

Uudista Closedi uusimaid kollektsioone Kaubamaja Meeste- ja Naistemaailmas või Kaubamaja e-poes!

Veel sarnaseid artikleid


Foto: CHANEL

CHANEL ja poeetiliselt mustvalge Pariis

CHANEL avab sügis-talv 2025/26 hooaja poeetilise vaatega Pariisile – kohvikuterrassid, kivitänavad, Haussmanni majad ja kauguses aimuv Eiffeli torn. Fotograaf Mikael Janssoni kaamerasilm tabab taanlannast modelli Mona Tougaardi liikumas läbi mustvalge linna, kus iga samm on kui stseen filmist.

Kampaania mängib valguse ja varjuga, ühendab graafilised jooned ja ootamatud detailid, tuues esile CHANELi signatuursed elemendid uues – sügis-talv 2025/26 hooajale sobivas – võtmes. See on korraga rokilik, romantiline ja jõuline – pidevas liikumises, nagu Pariis ise.

Tutvu kampaaniafotodega galeriis!

Kollektsioon jõuab CHANEL butiikidesse septembris 2025.

Veel sarnaseid artikleid

Kuva juurde artikleid