Teadmiseks neile, kellele ehk see moeuudis kahe silma vahele jäänud on – Daniel Lee on moelooja, kes alates juulikuust juhib vägesid Bottega Veneta moemajas. Tema debüütkollektsiooni on sellele Itaalia moemärgile pikisilmi oodatud ning nüüd sai see tehtud – mitte küll moeetenduse, vaid lookbook’i lansseerimisega. Ning kohe, kui see pre-fall 2019 kollektsioon avalikustati, pani see moemaanide meeled kihama.
Teravam silm ei saa märkimata jätta, et lookbook ning selles esitletud komplektide käekiri on kuidagi tuttav. Ja kuigi alati ei ole see „miski tuttav” nii soosiv (meenutagem kasvõi Hedi Slimane’i depüütkollektsiooni just nimelt Celine’i moemajale, nüüd siis juba rõhumärgita), siis seekord on Lee saanud meeletus koguses just kiidusõnu. Siinkohal ei tasu muidugi unustada, et Daniel Lee on ju ka ise „vana Céline’i” moemajas disainer olnud ning tema minimalist-yet-edgy aesthetics paistab olevat Bottega Venetasse kaasa tulnud.
Meie sellisele asjade käigule ainult aplodeerime ning jääme suure huviga ootama, mida Lee moemärgi alt järgmisel Milano moenädalal esitleb. Vaadake lookbook oma silmaga üle ning loodetavasti nõustute meiega!
Täna, rohkem kui 40 aasta hiljem on Closed endiselt tugevalt moepildis, olles kasvanud teksabrändist terviklikuks moemajaks. Tänapäeval juhivad brändi Hamburgis elavad sõbrad ja äripartnerid Til Nadler, Gordon Giers ja Hans Redlefsen, kes hoiavad elus brändi kolmikidentiteeti: prantsuse loovus, itaalia käsitöö ja saksa täpsus.
Kuigi Closedi juured on teksas, pakuvad nad täna laia valikut meestele ja naistele: igapäevaseid T-särke, mugavaid pusasid, pehmeid kudumeid ja ajatuid mantleid. Kõik tooted on disainitud klassikalise silueti ja naturaalse tunnetusega, mis teeb neist igapäevase garderoobi kvaliteetsed baastooted.
Muide, erilist tähelepanu pöörab bränd ka jätkusuutlikkusele. Kuigi Closed ei positsioneeri end öko-brändina, on nad järjepidevalt panustanud uuenduslikesse lahendustesse – alates orgaaniliste ja keskkonnasõbralike kangaste kasutamisest kuni 100% taaskasutatud pakenditeni. Tänu sellele, et üle 80% tootmisest toimub Euroopas, on brändi tarneahelad ka lühemad ja ökoloogilised standardid kõrgemad.
Uudista Closedi uusimaid kollektsioone Kaubamaja Meeste- ja Naistemaailmas või Kaubamaja e-poes!
Kampaania mängib valguse ja varjuga, ühendab graafilised jooned ja ootamatud detailid, tuues esile CHANELi signatuursed elemendid uues – sügis-talv 2025/26 hooajale sobivas – võtmes. See on korraga rokilik, romantiline ja jõuline – pidevas liikumises, nagu Pariis ise.
Tutvu kampaaniafotodega galeriis!
Kollektsioon jõuab CHANEL butiikidesse septembris 2025.