Märk Carine Roitfeld Perfumes hakkab vähemalt alguses koosnema seitsmest sooneutraalsest lõhnast. Miks seitsmest? Seitse on Carine’i õnnenumber ja lõhnad räägivad loo just nimelt seitsmest armukesest maailma seitsmest eri paigast. Ajalehele New York Times antud intervjuus ütles Roitfeld, et kõik tema varasemad tööd on olnud kui mööduvad nähtused: „Kuid parfüüm on minu jaoks midagi jäävat, tõeline pärand. Nagu Chanel. Chanel No. 5 on olemas olnud pea sada aastat!”
Märkimist väärib veel seegi, et uued parfüümid tulevad maikuus müügile suhteliselt vürtsika kampaaniaga. Nimelt hakkab Pariisi tänavaid kaunistama 4000 (!) plakatit Carine’ist endast, kes on plakatifotol paljas, vaatab aknast välja ja näitab käega rahu märki. Muide, need fotod on jäädvustanud ei keegi muu kui Carine’i enda tütar, moeringkonnas samuti tuntud Julia Restoin Roitfeld. Ja loomulikult on kampaania perioodiks palgatud eraldi meeskond, kes vahetavad vandaalide rikutud või kinni kaetud pildid jalamaid uute vastu välja.
Jääme siis ootama, kuidas see kõik juba vähem kui kuu aja pärast ilmavalgust nägema hakkab!
Uus Le Parfum sisaldab kultuslikku roosi: ootamatut ja vabalt lillelist nooti, mis on endiselt parfümeeride lemmik. Seda on täiendatud ülevoolavalt intensiivsete akordidega, mis loovad ainulaadselt naiseliku ja sensuaalse koosluse. Lõhna sügavust ja väge rõhutab merevaigutooni essents, mis toob esile parfüümi intensiivsuse.
Parfüüm on pakendatud Chloé ikoonilisse plisseeritud klaaspudelisse, mida kaunistavad kullaga lakitud detailid ja käsitsi seotud sügavpunane lips – toon, mis on inspireeritud Chloé valmisriiete paletist.
Parfüümi autor, lõhnalooja Jérome Epinette, kirjeldab uut parfüümi kui helget ja sõltuvust tekitavat kooslust, kus troopiline kookos seguneb jasmiiniõite, muski ning soolase merevaiguga. Lõhna tasakaalustavad sandlipuu ja kašmiirpuit, luues sooja ja samas värske kompositsiooni.
Kampaania visuaalid jäädvustas Rio de Janeirost pärit fotograaf Rafael Maura, kes võttis eesmärgiks tuua esile brasiillaste loomuliku elurõõmu ja kultuurilise identiteedi. Muide, portugali keeles tähendab alto astral ülevat meeleseisundit — just seda emotsiooni püüabki Byredo uus eau de parfum edasi anda.