Foto: Caia x ROTATE

Caia x ROTATE – Skandinaavia geniaalseim koostöö?

Rootsi kultuslik ilubränd Caia ja Kopenhaageni moelavadel alati laineid lööv ROTATE on vahetult enne järgmisel nädalal algavat Copenhagen Fashion Weeki valmis saanud oma esimese ühise koostöö – julge ja sensuaalse kapselkollektsiooni, kus mood ja ilu viiakse uuele tasemele.

Caia loovjuhi Emelie Sundesteni sõnul ei olnud eesmärk pelgalt ilu ja moe ühendamine, vaid kahe sarnase esteetikaga Skandinaavia brändi, mida Caia ja ROTATE kindlasti ka on, sünergia loomine: “For us, this is so much more than merging beauty and fashion as these worlds already have a natural connection,” sõnas Sundesten Vogue Scandinaviale. “It was more about merging two like-minded Scandinavian brands together. Our similar taste made this collaboration feel effortless.”

Kollektsioon koosneb neljast hoolega läbimõeldud tootest: vürtsikas ja sametine parfüüm The Rotate Perfume, kahes toonis huulepliiats, niisutav huuleläige ning – üllatusena – ka ROTATE’i esimene kott, mille lillelised 3D-detailid ja eemaldatav rihm võimaldavad seda kasutada nii meigikotina kui kanda piduliku käekotina.

Koostöö tähistamiseks avatakse 4. augustil Caia hüpikpood ei mujal kui ROTATE’i Kopenhaageni esinduspoes, mis jääb avatuks kuni 31. augustini. Samuti on Caia tänavune ametlik meigipartner ROTATE’i kevad/suvi 2026 kollektsiooni esitlusel järgmisel nädalal toimuval Copenhagen Fashion Weekil.

Veel sarnaseid artikleid


The Ordinary
Foto: The Ordinary

The Ordinary uus volüümi taastav seerum

The Ordinary laiendab oma kultuslikku nahahooldussarja ning tõstab fookusesse ühe vananemise kõige nähtavama märgi – nahavolüümi vähenemise. Brändi värskeim toode kannab nime Volufiline 92% + Pal-Isoleucine 1%, pakkudes ligipääsetavat ja teaduspõhist lahendust neile, kes soovivad naha täidlust taastada ilma süstideta.

Uus seerum on loodud toetama naha loomulikku kollageeni ja elastiini tootmist, sihiga taastada kaotatud volüümi just seal, kus seda kõige rohkem märgata – silmade all, meelekohtadel, põskedel ja naerujoonte piirkonnas. Erinevalt niisutavatest toodetest, mis võivad jätta ajutiselt täidlasema mulje, lubab The Ordinary sügavamat ja püsivamat mõju.

Brändi sõnul lahendab seerum probleemi, mida paljud tooted seni ei puuduta: “Niisutus, silumine ja pinguldamine on kõik olemas, kuid vähesed valemid tegelevad tegelikult volüümi kadumisega,” seisis pressiteates. Uus seerum lubab aga just seda – nähtavalt pringimat ja elujõulisemat nahka pikaajaliselt.

Volufiline 92% + Pal-Isoleucine 1% on juba saadaval The Ordinary veebilehel, nagu ikka vägagi taskukohase hinnaga.

Veel sarnaseid artikleid


REFY
Foto: REFY

REFY esitleb oma seni kõige säravamat kollektsiooni

Kultusbrändi staatusesse tõusnud REFY tähistab oma viiendat sünnipäeva uue limiteeritud kollektsiooniga “Chrome Collection”, mis toob fookusesse enneolematu kuma ja mitmemõõtmelise läike. Kollektsioon koosneb kahest uuest tootest: Cream Shimmer ja Chrome Lip Gloss, mis on loodud andma nahale modernselt kumava viimistluse.

REFY lähtub endale omasest minimalistlikust esteetikast, ühendades essentsiaalsed tooted kõrgekvaliteedilise tulemusega. Bränd rõhutab, et “Chrome Collection” on midagi enamat kui lihtsalt sära — see on naha loomulikku tonaalsust rikastav efekt, mis saavutatakse tänu nahasõbralikele koostisosadele ja helkivatele pigmentidele. 

Mõlemad tooted – nii mitmeotstarbeline kreemjas highlighter kui ka intensiivse läikega huuleläige – on loodud koos kasutamiseks, et tuua esile naha naturaalne valgus ja anda trendikalt glowy tulemus.

REFY limiteeritud “Chrome Collection” on nüüd saadaval brändi veebipoes aadressil refybeauty.com/. 

Veel sarnaseid artikleid

Kuva juurde artikleid