Foto: Le Domaine

Brad Pitt, sina ka?

Tundub, et ei möödu päevagi, mil meid ei tabaks uudis sellest, et üks järjekordne Hollywoodi kuulsus on välja tulemas oma ilubrändiga. Kes üllatas maailma sellel nädalal? Brad Pitt isiklikult. 

Nimelt on Hollywoodi ikoon tõesti valmis saanud oma ilubrändiga, mis kannab nime Le Domaine, mis kategoriseerib end luksusilumärgina. Tooted on ennekõike mõeldud vananemisilmingutega võitlemiseks ning on sealjuures ka sooneutraalsed. Loomulikult on Brad Pitt esimene ütlema, et see ei ole „üks järjekordne kuulsa inimese ilubränd”. 

Väidetavalt mõlgutas näitleja mõtteid oma ilumärgist juba aastaid, kuid mõtetest tegudeni jõudis ta siis, kui sai teada, mis imesid teevad näonahaga… antioksüdantidest pungil viinamarjad! Nimelt on Pitt Lõuna-Prantsusmaal asuva Chateau Miravali veinimõisa omanik ning veinitegemisel tekib teadagi omajagu toormejääke, mida – nagu tuli välja – saab ära kasutada. Mõeldud-tehtud – seda loomulikult koostöös maailma parimate teadlaste ning veini- ja nahahooldusekspertidega – ja valmis saigi maitseka väljanägemisega Le Domaine, millest leiab nii näoseerumi, näokreemi, fluid-näokreemi kui ka näopuhastusemulsiooni. Hinnad varieeruvad 70 €-st ja 350 €-ni ning kõik tooted on ka taastäidetavad. 

Kel tekkis toodete vastu huvi, saab neid lähemalt uurida ja soovi korral ka soetada veebiaadressilt le-domaine.com. 

Veel sarnaseid artikleid


Foto: Pestle & Mortar

Auhinnaline Pestle & Mortar nüüd Kaubamajas

Laialdaselt tunnustatud liri nahahooldusbrändi Pestle & Mortar, mille eesotsas on hindu apteekrite pere kuuenda põlve esindaja Sonia Deasy, on jõudnud Kaubamaja Ilumaailma. 

Muide, viitab ka brändi nimi Pestle & Mortar, eesti keeli “uhmer”, oskusele ühendada unikaalsel moel iidseid looduslikke tervendustarkusi tipptasemel teadusega, et pakkuda lihtsaid lahendusi kauni ja hooldatud naha saavutamiseks.

Pestle & Mortari looduslike toodete seas leiab nii preemium- kui ka lõhnavaba sarja Essentials. Viimase 99% looduslik koostis on teinud selle paljude pediatrite ja dermatologide lemmikuks, kuna pakub leevendust beebidele ning tundlikule ja probleemsele nahale, sh psoriaasi, ekseemi ja atoopilise dermatiidi puhul.

Tutvu Pestle & Mortari tootedega Kaubamaja Ilumaailmas ja veebipoes kaubamaja.ee! 

Veel sarnaseid artikleid


Foto: Sensai

KOLM UUT ilumärgilt Sensai

Luksuslik Jaapani ilubränd Sensai toob sügisesse värskust ja sära kolme uue tootega, mis loovad täiusliku baasi veatuks meigiks ning hoiavad naha särava ja niisutatuna kogu päeva vältel.

Sensai Glowing Base meigialuskreem

Esimene samm veatuks jumeks. Kerge ja siidine Glowing Base annab nahale loomuliku kuma, ühtlustab jumet ning niisutab sügavuti. Tekstuur silub ebatasasusi ja loob ideaalse pinna jumestuskreemi jaoks, et meik püsiks kaunis ja kauakestev.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by SENSAI Cosmetics (@sensaibeauty)

Sensai Radiant Glow jumestuskreem 

Uuendusliku Radiant Glow Formula tehnoloogiaga jumestuskreem, mis sulandub nahaga nagu teine nahk. Tulemus on niisutatud, värske ja särav, kuid samas kauapüsiv – ideaalne igapäevaseks kandmiseks. Saadaval koguni seitsmes toonis, et leida täiuslik sobivus igale nahatoonile.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by SENSAI Cosmetics (@sensaibeauty)

Sensai Hydrating Fix Mist 

Viimane samm, mis lukustab meigi ja hoiab tulemuse terve päeva värskena. Siidise koostisega Fix Mist loob näole õrna ja peene udu, mis kaitseb meiki määrdumise ja ülekandumise eest. Samal ajal pakub Hydrating Fix Formula nahale püsivat niisutust, jättes naha kergelt ja mugavalt hingavaks.

Kolm uut toodet moodustavad ideaalse ilurutiini: kuma loov Glowing Base, siidine Radiant Glow jumestuskreem ning niisutust pakkuv ja meiki kinnitav Hydrating Fix Mist. Koos loovad need särava ja kauapüsiva tulemuse, mis toob sügisesse annuse luksust ja enesekindlust.

Veel sarnaseid artikleid

Kuva juurde artikleid