Portail

Bottega Veneta hullutab taas

Bottega Veneta hullutab taas

Foto: Bottega Veneta

Me usume, et ühelgi tõsisemalt moega sina peal oleval inimesel ei ole jäänud märkamata, et Bottega Veneta on tõusnud täna sujuvalt kõige cool’imaks moebrändiks üldse. See on moemärk, mille kollektsioone ülistavad moekriitikud, mille nurgelise ninaga kingi jahivad kõik nimekad influencer’id ja mille signatuurkäekottide järele ihalevad kõik, kes kahe esimese hulka ei kuulu. Või vähemalt selline mulje on meil jäänud. 

Kui aga nurgelised kingad ja pouch-kotid kõrvale jätta, siis on tegelikult põhjust Bottega Venetast ja selle loomingulise juhi Daniel Lee loodust rääkida seetõttu, et valmis on saanud brändi sügistalvine kampaania ja need fotod on kindlasti Portailigi veergudel kajastamist väärt. Nimelt esitleb Tyrone Leboni jäädvustatud Bottega Veneta uutlaadi luksust, nagu bränd ise öelnud on. Jah, nendel fotodel näeb lisaks moerõivastele ja aksessuaaridele näiteks ühte kuldset superautot, mis esitleb kampaania n-ö unapologetic luxury osa, aga ka alasti neidu, kelle luksus seisneb basseini ääres alasti istumises, loomulikult Bottega Veneta ikoonistaatust püüdlevad kingakesed jalas.  

Kumba luksust teie eelistate, on teie enda valida, meie aga toome seni teieni nimetatud kampaaniafotod! Vaadake allolevat galeriid!

Galerii

Sarnased artiklid

Kommentaarid