Foto: Ivo Nikkolo

Baltika jätkab vaid Ivo Nikkolo rõivabrändiga

Baltika Grupp on otsustanud rõivaste loomisel ja tootmisel keskenduda edaspidi vaid ühele rõivabrändile, milleks on naisterõivastele keskenduv Ivo Nikkolo. Brändi peadisaineri kohale on värskelt asunud rahvusvahelise kogemusega Margot Vaaderpass.

Vaaderpassi sõnul on võetud sihiks muuta Ivo Nikkolo esmalt Baltikumi ja seejärel Kesk-ja Ida-Euroopa turgude kaudu rahvusvaheliseks brändiks. „Pakume rõivaid naisele, kes hindab mugavust, kvaliteeti ja stiilset kergust. 2021. aasta kevad-suvel osaliselt ning sügis-talvel täies mahus müüki jõudev kollektsioon saab olema senisest naiselikum, kuid rõhutatult kaasaegses võtmes,“ iseloomustab Vaaderpass Ivo Nikkolo uut imagot.

Peadisainer lisab, et rõivaste loomisel on oluline, et need üheskoos moodustaksid ühtse tervikliku garderoobi, mitte ei oleks üksnes eraldiseisvad trendiesemed. „Soovime oma rõivastega naisi inspireerida, et nad saaksid erinevaid esemeid mängleva kergusega omavahel kombineerida.“ Kuna tervikliku välimuse loomisel on olulisel kohal ka aksessuaarid, eeskätt kotid ja kingad, pöörab Ivo Nikkolo neile senisest suuremat tähelepanu ja toodab need peamiselt Itaalias.

Samuti on plaan Ivo Nikkolo rõivaste disainimisel ja tegelikult ka kogu Baltikas oluliselt suuremal määral arvesse võtta moetööstuse erinevaid valupunkte, nagu näiteks jätkusuutlikkust. „Esmajoones tegeleme sellega, mida loome ehk toote endaga. Esimese sammuna alustame oluliselt keskkonnateadlikumate materjalide valimisega. Jätkusuutlikkusele suunatud kontseptsiooniga käib kaasas ka see, et me ei taha luua pelgalt trendiesemeid, vaid rõivaid, mis teenivad kandjat veel aastaid,“ ütles Vaaderpass.

Nii peadisainer kui ka Baltika Grupi juhatuse liige Flavio Perini ütlevad, et Baltika ei toeta kiirmoe ärimudelit, mille tulemuseks on tihti ületootmine. „Ivo Nikkolo kollektsioon saab olema kaasaegne ja modernne, kuid me ei hakka pakkuma rõivaid, mis kannaks endas kiiresti mööduvaid trende. Jätkusuutliku mõtteviisi puhul on olulisel kohal nii toote kvaliteet kui ka selle esteetiline kestvus ajas,“ täpsustab Perini.

Perini lisas, et kuigi strateegilistel põhjustel ja väikse turunõudluse tõttu lõpetab Baltika formal elegant meesterõivaste pakkumise, siis kindlasti kaalub ettevõte erinevaid võimalusi meesterõivastega tulevikus jätkata.

Veel sarnaseid artikleid


By Malene Birger
Foto: By Malene Birger

Pühalikult elegantne By Malene Birger

By Malene Birger avab uksed oma 2025. aasta pühadekampaania lummavasse maailma – kutsudes meid elegantsele rännakule, mis keskendub vaiksetele rituaalidele, südamlikele kohtumistele ja väärtuslikele puhkepausidele.

Kampaania ei keskendu üksnes pidustustele, vaid peatub ka vahehetkedel: argipäeva vaibumisel enne õhtuseid plaane, kodutee ootuses peituvas mugavustundes ning rahul, mis saabub siis, kui pühadeaegne sagin lõpuks vaibub.

By Malene Birgeri kampaania südames on muusa, mähitud hooaja kõige kutsuvamatesse tekstuuridesse: siidiselt kumavatesse satiinidesse, kunstipäraselt kroogitud kangastesse, sügavatesse talvetoonidesse ja kudumitesse, mis pakuvad õrna embust. Ta liigub läbi ruumide, mida raamivad monumentaalsed uksed, kaunis dekoor, rikkalik puit ja ajatult elegantsed sisustuselemendid – iga miljöö jutustab oma lugu, olles vaikne traditsioonide ja uute mälestuste hoidja.

Kollektsioon avaneb brändi ikooniliste lõigete ja siluettide kaudu, mis on juba aastaid olnud osa By Malene Birgeri pühadeaja garderoobist. Nende kõrval esitletakse ka uusi pidulikke komplekte, mis loovad värske vaatenurga hooaja trendidele.

Tutvu kõnealuse kollektsiooniga galeriis!

By Malene Birgeri pühadekollektsioon ootab avastamist moemärgi edasimüüjate juures – Eestis näiteks Tallinna Kaubamajas – ning aadressil bymalenebirger.com.

Veel sarnaseid artikleid


Olivier Rousteing
Foto: Francesca Beltran | Balmain.

Olivier Rousteing lahkub Balmainist

Pärast moemaailma niigi erakordset aastat, mil disainerite vahetused on raputanud suuri moemaju nagu Chanel, Loewe, Dior ja Bottega Veneta, teatas eile, 5. novembril ka Balmain, et nende armastatud loovjuht Olivier Rousteing lahkub ametist pärast 14 aasta pikkust teekonda Prantsuse luksusbrändi eesotsas.

Rousteing, kes asus Balmaini loovjuhiks 2011. aastal kõigest 25-aastasena, oli sel hetkel noorim mitteasutajast loovjuht suure moemaja eesotsas pärast Yves Saint Laurent’i Dioris. Samuti oli ta esimene mustanahaline disainer, kes võttis enda alla kõikide kategooriate juhtimise Prantsuse moemajas.

„Nagu iga lugu, jõuab ka see kord lõpule,“ teatas Olivier Rousteing. „Olen sügavalt uhke kõige üle, mida oleme saavutanud, ja lõpmata tänulik oma erakordsele Balmaini tiimile – minu valitud perele –, kes on olnud mu kodu viimased 14 aastat.“

Brändi ametliku avalduse kohaselt oli tegemist vastastikusel kokkuleppel tehtud otsusega, ning Balmain lubab lähiajal teada anda moemaja edasistest sammudest. Meie jääme aga põnevusega ootama, kuhu Rousteing oma ande ja loovuse järgmisena viib.

Veel sarnaseid artikleid

Kuva juurde artikleid