Nimelt ühendasid kaks moemärki jõu, disainikeele ja materjalid, et tulla välja kolmest riideesemest koosneva kollektsiooniga, mis ostmiseks saadaval ei olegi. Kolm toodet – GANNI poolt Levi’se materjalijääkidest valmistatud särk, teksapüksid ja särkkleit – on nimelt saadaval ainult rentimiseks ning seda läbi GANNI Repeat teenuse, millest oleme isegi siin veergudel varem kirjutanud.
Antud sammuga kinnitavad mõlemad märgid oma pühendumust jätkusuutlikumale disainile ning loodavad, et taoline teksajääkide taaskasutamine ning ületootmise asemel rõivaste rentimisvõimaluste suurendamine viib moe – nii disaini kui ka tarbijate poole pealt – aina õigemale teele.
Kahjuks GANNI antud teenus veel Eestis saadaval ei ole, kuid esimesed sammud pakkuda teenust Taanist väljapoole on juba vilja kandnud – teenus on saadaval nii Ühndkuningriigis kui ka Ameerika Ühendriikides. Seega, ehk varsti ka meil.
Ahjaa, kaks sõna kampaaniafotodest ka! Allolevas galeriis on fotod kollektsiooni tarbeks tehtud kampaaniast, kus astuvad üles #GanniGirls erinevatest maailma otstest: nii Londonist, New Yorgist kui ka Kopenhaagenist endast. Kaege tulemus ja renditav kollektsioon aga ise üle!
Giorgio Armani sündis 1934. aastal Põhja-Itaalia linnas Piacenzas. Alguses suundus ta Milano Ülikooli õppima meditsiini, kuid katkestas õpingud kolme aasta järel ja liitus armeega. Pärast teenistust otsis ta uut teed – alustades vaateakende kujundajana ja jõudes lõpuks 1975. aastal omaenda moemaja rajamiseni.
Armani oli see, kes tõi ülikonnamoodi revolutsioonilise pehmuse ja vabaduse, muutes rangest vormist voolava poeesia. Tema käekiri oli alati seotud lihtsuse, selguse ja vaoshoitud elegantsiga – ta mõistis, et tõeline enesekindlus ei vaja liigset dekoratiivsust.
2025. aasta tähistas mitut olulist verstaposti Armani moemaja loos: märtsis esitles bränd oma 50. juubelikollektsiooni “Radici”, jaanuaris tähistati ka Armani Privé moeliini 20. aastapäeva. Just seal sulges disainer etenduse ise, astudes lavale käsikäes viimase modelliga. Tänavu juunis jäi ta aga esimest korda poole sajandi jooksul oma moemaja etenduselt kõrvale, taastudes toona avalikkusele teadmata tervisemuredest.
Nüüd on vastus teada: Chloe Malle. Vogue’i endine digitaalne toimetaja ja Vogue.com-i juht asub ametisse uue tiitliga head of editorial content. Traditsiooniline peatoimetaja amet on seeläbi küll ajalooraamatusse kirjutatud, kuid positsiooni ennast võib pidada Wintouri mantlipärija omaks.
Kellega tegu? Chloe Malle liitus Vogue’iga 2011. aastal toimetajana ning on aastatega käinud läbi pea igas toimetuse nurgas, liikudes printmeediast digikanalite, video, audio ja sotsiaalmeedia juurde. Ta on loonud koos kolleegidega ka populaarse taskuhäälingu “The Run-Through with Vogue”. Tema sulest on ilmunud lugusid, mis ulatuvad moe ja ilu kõrval ka poliitika, tervise ja elustiili teemadeni, ning lisaks on ta olnud mitmete Vogue’i raamatute toimetaja.
Muide, tema taust on sama kõnekas kui töö: Chloe on prantsuse filmirežissööri Louis Malle’i ja Ameerika näitlejanna Candice Bergeni tütar. Viimane kehastas “Sex and the City” seriaalis justnimelt Vogue’i toimetajat – milline elu ja fiktsiooni ootamatu kokkupuutepunkt.
Anna Wintour ise aga kusagile ei kao. Ta jätkab Condé Nasti chief content officer’i ja globaalsete väljaannete loovjuhina, jäädes endiselt Vogue’i ja teiste mainekate tiitlite – Vanity Fair, GQ, Architectural Digest – mõjukaimaks suunajaks.