Foto: Dr. Martens

Legendaarsed Dr. Martensid on jõudnud Kaubamajja

Tallinna Kaubamaja Meestemaailma 3. korrusel on kuni 12. novembrini avatud legendaarse kaubamärgi Dr. Martens hüpikpood. Ikoonistaatuse saavutanud saapad jäävad Kaubamajja müügile edaspidigi, kuid vaid hüpikpoest on võimalik soetada ka piiratud koguses eksklusiivsemaid mudeleid nii naistele, meestele kui ka lastele.

Dr. Martens sai alguse kuuekümnendate Inglismaal ning oma märgiliste ja äratuntavate tanksaabastega olnud alati seal, kus kohtuvad nooruslikkus ja soov massist silma paista. Jalatseid, mis esialgu tänu vastupidavusele jõudsid põhiliselt tööliste, postiljonide ja politseinike kasutusse, on läbi aegade eelistanud kanda paljud kunstnikud, lauljad ning erinevate subkultuuride esindajad. „Dr. Martensit oleme Kaubamajja oodanud juba ammu, seda enam, et paljud kliendid on meilt juba aastaid selle kaubamärgi saabumise kohta küsinud. Dr. Martens on ennast tõestanud kui tõeline disainiklassika, pidades aastakümneid vastu muutustele moesuundades ning sobitudes igasse garderoobi, nii naistele, meestele kui ka lastele“ ütles Kaubamaja turundusdirektor Britta Ratas.

Ajaga kaasas käies pakub Dr. Martens oma vegan-sarjas jalatseid ka neile, kelle tõekspidamistega pärisnaha kandmine kokku ei käi. Selleks on pikkade aastate käigus täiustatud erilist kunstnahatehnoloogiat, mis funktsionaalsuselt ja välimuselt sarnaneks võimalikult palju pärisnahaga – oleks hästi hingav, vastupidav ning mugav kanda. Dr. Martensi alternatiiv pärisnahale kannab nime „Cambridge Brush“ ning koosneb hingavast polüestri ja puuvillasegu struktuurist, mida katab vastupidav polüuretaani kiht. Samas kasutab Dr. Martens ka oma pärisnahast jalatsite tootmisel vaid toiduainetööstuse kõrvalsaadusena ülejäävat nahka valitud jätkusuutlikest farmidest ning välistab karusnaha kasutamise. Kõik muud jalatsi komponendid nagu tald ja õmblused on täpselt samasugused nagu pärisnahast mudelitel.

Muide, 12. novembrini avatud Dr. Martensi hüpikpoe teeb eriliseks seegi, et selles saab muuta oma uued Dr. Martens saapad veelgi tähenduslikumaks. Tattoo artist Sten Savi on 7., 8., ja 14. septembril Dr. Martensi hüpikpoes kohal ning tatoveerib Dr. Martensi jalanõudele täpselt seda, mida kliendi hing ihkab. Kui fantaasiast jääb puudu, siis laseb Sten oma enese kunstimeele lendu. Tatoveerimine on tasuta, kuid olgu öeldud, et tatoveerida saab vaid Kaubamajast ostetud Dr. Martensi saabastele.

Veel sarnaseid artikleid


Barbour
Foto: Barbour

Briti pärandbränd Barbour nüüd Kaubamajas

Kui on üks bränd, mis teab, mida tähendab ajatu vastupidavus, siis on see Barbour. Tegu on inglise pereettevõttega, mis juba viiendat põlvkonda loob ajatuid vahariidest ülerõivaid ja jakke, mis nüüd on saadaval ka Tallinna Kaubamaja Naistemaailmas ja Kaubamaja e-poes.

Brändi lugu sai alguse 1894. aastal Inglismaa kirdeosas South Shieldsis, kus John Barbour rajas oma ettevõtte J. Barbour & Sons. Üle 130 aasta hiljem on bränd endiselt perekonna omanduses – nüüd juba viienda põlvkonna juhtimisel – ning tegutseb samas piirkonnas. Just seal asub ka Barbouri tehas, kus valmistatakse siiani käsitsi brändi ikoonilisi Bedale’i ja Beauforti vahatatud jopesi. Samuti hoolitsetakse seal klientide rõivaste pikaealisuse eest – jopesid vahatatakse, parandatakse ja taaselustatakse käsitsi, et anda neile uus elu.

Barbour on sünonüüm praktilisele elegantsile ja ajatud britilikule stiilile. Brändi kollektsioonid – meestele, naistele, lastele ja isegi koertele – on inspireeritud Inglise maapiirkonna väärtustest ja loodusest. Lisaks legendaarsetele ülerõivastele pakub moemärk ka särke, pükse, kudumeid, kleite, aksessuaare ja jalanõusid.

Täna on bränd tõeline ülemaailmne ikoon, mille tooteid müüakse rohkem kui 55 riigis üle maailma – alates Suurbritanniast ja Euroopast kuni Ameerika Ühendriikide ja Aasiani.

Avasta Barbour Tallinna Kaubamaja Naistemaailmas ja Kaubamaja e-poes!

Veel sarnaseid artikleid


Foto: Tõnu Runnel

Reet Aus ja Stella Soomlais avavad ühise stuudiopoe

Kaks Eesti ringdisaini eestkõnelejat – Reet Aus ja Stella Soomlais – avavad juba novembris uue disainerite kompleksi, kus ühinevad nii füüsiline ruum kui loomingulised väärtused. 

Telliskivi kvartali uutes ruumides paiknevad mõlema disaineri stuudiod, mille vahel asub ühine disainipood. Tegemist ei ole pelgalt müügipinnaga, vaid tervikliku kogemusega, kus disaini kaudu tutvustatakse ringmajanduslikku mõtteviisi ja läbipaistvat tootmist. Poe valikusse kuuluvad Reeda ja Stella enda looming ning valitud Eesti disainerite tooted – näiteks Patrick Soome ehted, Maarit Pööri tekid, Cervo Volante jalanõud ja Tarmo Luisu valgustid.

“Oleme Stellaga ühes ruumis juba teist korda – kunagi jagasime stuudiot Kalasadama 8, kust sai ka alguse Eesti Disaini Maja,” meenutab Reet. “Ühist poodi pole me samas kunagi vedanud, kuid see samm on hästi loogiline, sest suuresti on meil sarnane klientuur.”

Stella sõnul on disainerid oodanud uut ruumi juba mitu aastat, kuid eks kõik head asjad võtavad aega. “Nüüdne keskkond on palju avaram ja moodsam kui varasem, mis võimaldab pakkuda ka parema kvaliteediga poeelamust ning töötada taas n-ö kultuurikeskuse ideega, kus lisaks poepidamisele hakkame korraldama ka erinevaid disaini ja kultuuriga seotud üritusi,” lisab Stella.

Stuudiopood avab uksed 2025. aasta novembris aadressil Telliskivi 60a/5 – uus arendus asub F-hoonest diagonaalis üle väljaku endises alajaamas.

Kuna aga Reet läheb novembri alguses New Yorgi Ülikooli külalisprofessoriks ja mõnda aega teda Telliskivis ei näe, siis toimub esimene paljudest avamisüritustest juba sel neljapäeval, 30. oktoobril kell 19.00, ruumid õnnistab lauluga sisse Jarek Kasar. Pileti kontserdile saab soetada Reet Ausi kodulehel.

Veel sarnaseid artikleid

Kuva juurde artikleid