Darneri asutaja on Roxanna B. Sternerud ning nime sai Roxanna oma brändile inspireerituna naistest, kes toodi Ameerika Kodusõja ajal sõjaväkke spetsiaalselt selleks, et nad parandaksid (to darn) sõdurite sokke. Ajaloost on inspireeritud ka Darneri sokilõige, nimelt just 1800ndatest aastatest, mil soki „konstruktsioon” oli sätitud nii, et see tekitaks ettekujutuse justkui pikemast ja sihvakamast jalast. Vaadake ainult Darneri Instagrami-kontot ning näete, millest me räägime!
Kuigi tegemist on sunshine state’i California brändiga, on Darner mõelnud ka nende peale, kelle elukohaks piirkonnad, kus jalad ka külmetama võivad hakata. Nii on bränd sokikollektsioonides spetsialiseerunud peamiselt kahele materjalile: kergelt läbikumavale nailonile ning sametile. Eriti aga paelub meid nende kahe materjali puhul Darneri värvikasutus, varieerudes kahvaturoosast mokapruunini ning lillelistest vintaažmustritest tänapäevaste litriteni. Inspireeru ja kombineeri nii, kuis süda lustib!
Darneri sokitegemistel saad silma peal hoida brändi eespool mainitud Instagrami-kontol instagram.com/darnersocks, sokke ennast saab soetada otse brändi veebipoest darnersocks.com.
Giorgio Armani sündis 1934. aastal Põhja-Itaalia linnas Piacenzas. Alguses suundus ta Milano Ülikooli õppima meditsiini, kuid katkestas õpingud kolme aasta järel ja liitus armeega. Pärast teenistust otsis ta uut teed – alustades vaateakende kujundajana ja jõudes lõpuks 1975. aastal omaenda moemaja rajamiseni.
Armani oli see, kes tõi ülikonnamoodi revolutsioonilise pehmuse ja vabaduse, muutes rangest vormist voolava poeesia. Tema käekiri oli alati seotud lihtsuse, selguse ja vaoshoitud elegantsiga – ta mõistis, et tõeline enesekindlus ei vaja liigset dekoratiivsust.
2025. aasta tähistas mitut olulist verstaposti Armani moemaja loos: märtsis esitles bränd oma 50. juubelikollektsiooni “Radici”, jaanuaris tähistati ka Armani Privé moeliini 20. aastapäeva. Just seal sulges disainer etenduse ise, astudes lavale käsikäes viimase modelliga. Tänavu juunis jäi ta aga esimest korda poole sajandi jooksul oma moemaja etenduselt kõrvale, taastudes toona avalikkusele teadmata tervisemuredest.
Nüüd on vastus teada: Chloe Malle. Vogue’i endine digitaalne toimetaja ja Vogue.com-i juht asub ametisse uue tiitliga head of editorial content. Traditsiooniline peatoimetaja amet on seeläbi küll ajalooraamatusse kirjutatud, kuid positsiooni ennast võib pidada Wintouri mantlipärija omaks.
Kellega tegu? Chloe Malle liitus Vogue’iga 2011. aastal toimetajana ning on aastatega käinud läbi pea igas toimetuse nurgas, liikudes printmeediast digikanalite, video, audio ja sotsiaalmeedia juurde. Ta on loonud koos kolleegidega ka populaarse taskuhäälingu “The Run-Through with Vogue”. Tema sulest on ilmunud lugusid, mis ulatuvad moe ja ilu kõrval ka poliitika, tervise ja elustiili teemadeni, ning lisaks on ta olnud mitmete Vogue’i raamatute toimetaja.
Muide, tema taust on sama kõnekas kui töö: Chloe on prantsuse filmirežissööri Louis Malle’i ja Ameerika näitlejanna Candice Bergeni tütar. Viimane kehastas “Sex and the City” seriaalis justnimelt Vogue’i toimetajat – milline elu ja fiktsiooni ootamatu kokkupuutepunkt.
Anna Wintour ise aga kusagile ei kao. Ta jätkab Condé Nasti chief content officer’i ja globaalsete väljaannete loovjuhina, jäädes endiselt Vogue’i ja teiste mainekate tiitlite – Vanity Fair, GQ, Architectural Digest – mõjukaimaks suunajaks.