Kes kord Sensai ilutooteid proovinud, seda ilumärgi headuses veenma ei pea. Nii pikaaegsetele austajatele kui ka ilumärgi alles avastanutele pakub Sensai kevade eel kolme uut toodet, mis turgutavad talvetuhmi näonaha kohe elule.
SENSAI Sensai Silky Purifying Silk Peeling Matcha puuder-seep
See on sel kevadel kindlasti üks enim elevust tekitavaid tooteid. Sensai Silky Purifying Silk Peeling Matcha kooriv puuder-seep (79 €) on Sensai spetsiaalse, Jaapani teetseremooniast inspireeritud kaheastmelise puhastuse teine etapp, mis eemaldab tõhusalt nahka kogunenud õhusaaste ja teiste raskemini eemaldatavate mustuseliikide jäägid. Kooriv puuder-seep sisaldab ensüümkoorijana rohelise ja valge tee peeneid osakesi, samuti on sellesse lisatud Camellia sinensis’e teelehe ekstrakti.
SENSAI Ultimate näomask
Kui Sensai ütleb ultimate, siis ülim see tõesti ka on. Ilumärgi uus Ultimate The Mask (517 €) on rikkalik kreemmask, mis sulab nahal siidiseks õliks, pannes selle kaunilt särama. Toode on mõeldud nahale jätmiseks, et niisutada öö jooksul intensiivselt ja aktiveerida naha täispotentsiaal. Mask annab siidise tunde ning hommikuks on nahk kaunilt elujõuline ja elastne. Kuidas? Mask sisaldab Koishimaru Silk Infinite’i ja Sakura Eternal kompleksi, mis võitlevad naha nähtava vananemise peamiste põhjustega. Koostises sisaldub mitme hoolikalt valitud õli kooslus, mis aitab taastada naha sisemise sära ja paneb selle kaunilt kumama. Lisaks on tootega kaasas eriline massaaži-aplikaator, mille järjepidev kasutamine toob esile kaunid kaela- ja näojooned.

SENSAI Awakening Creamy Essence essents silmaümbrusele
Silmaümbrusele mõeldud SENSAI Awakening Creamy Essence essents (154 €) teeb täpselt seda, mida nimi ütleb – värskendab ja teeb silmad suureks. Nahal essentsiks muutuva kreemi niisutav koostis imendub ja lukustub nahka, pinguldades silmade ümbrust ja vähendades nähtavalt turset. Kandes Koishimaru Silk Royal™ AE-d ja silmi ergutavat kompleksi sisaldavat essentsi nahale Sensai massaažitehnikaga, mille õpetus on tootega kaasas, on nahk rohkem toonuses ja elastsem. Toodet võib kasutada ka kolm korda päevas – hommikul äratage sellega silmad, päeva jooksul värskendage, et nahk oleks niisutatud ja särav, ning õhtul valmistage silmad ette öiseks puhkuseks. Muide, essentsi kerge ja kreemja tekstuuri tõttu sobib see ideaalselt kasutamiseks nii meigi all kui peal.

Helena Rubinstein Replasty Age Recovery Eye Repairing Night Care silmahooldus
Silmadest rääkides… Ilumärgi Helena Rubinstein uus Replasty Age Recovery Eye Repairing Night Care õrn silmaümbrushooldus (230 € ) on esimest korda rikastatud 30%-lise ProXylane koostisega, mis aitab efektiivselt võidelda nii silmaümbruse kortsukeste, laugude allavaje kui ka tumedate silmaalustega. Lisaks madekassosiidi (Aasia vesinaba) ja pantenooli koostisele sisaldab uustulija nelja erineva molekulaarmassiga BioTech hüaluroonhapet, et pakkuda sügavuti niisutust ja kauakestvat tulemust.
Guerlain ABEILLE ROYALE Double Clarify & Repair Essence essents ja Clarify & Repair Anti Dark Spot kreem
Kaubamärgi Guerlain uus iluduo on võtnud eesmärgiks muuta näonahka klaarimaks ja säravamaks, uuringute järgi täpselt kaheksa nädalaga. Nimelt näitasid tulemused, et Guerlaini uue ABEILLE ROYALE Clarify & Repair Double Essence ehk kahekordse toimega sära aktiveeriva essentsi (130 €) ja Clarify & Repair Anti Dark Spot pigmendilaike vähem märgatavaks muutva kreemi (170 €) kasutamise tulemusel on nahk 30% säravam, 35% pehmem, 36% ahenenumate pooride ja 30% vähenenud kortsukestega ning lisaks muutub iga päevaga elastsemaks ja pinguldatumaks. Kuidas see võimalik on? Puhtalt tänu sellele, et kõnealused tooted sisaldavad 93% ulatuses looduslikke komponente – mett, C-vitamiini ja melanogeneesi piiravat AHA-kompleksi – ning eksklusiivset kahekordset Clarify & Repair tehnoloogiat. Olgu lisatud, et tootes sisalduv Ouessant’i rikkumata loodusega saarel elava haruldase musta mesilase mesilasema toitepiim koos kolme meesordiga moodustab ühe võimsa nahka parandava komponendi.
Guerlain Orchidée Impériale Gold Nobile sari
Ning lõpetuseks Guerlaini tõelise kullaprooviga sari – uus luksuslik Orchidée Impériale Gold Nobile, mis on Eestis saadaval eksklusiivselt ainult Tallinna Kaubamajas. Haruldase ja suursuguse luksuse kehastus Orchidée Impériale Gold Nobile on Guerlaini Orchidée Impériale nahahooldustoodete uusim täiendus. Guerlain on loonud Orchidée Impériale Gold Nobile sarja, tutvustades uut naha kosmeetilise noorendamise viisi, mis põhineb naha kvantbioloogia uuringutel. Pärast 20 aastat (!) kestnud uurimistööd orhideede ja vananemise kohta on Guerlain valinud 30 000 orhideesordi hulgast välja tõelise valgusmeistri: dendroobiumisordi Gold Nobile. Toimides uskumatult väikeses koguses, aitab selle taime molekul taastada naha nooruslikkuse. See vähendab kortse ning silub peeneid jooni, ühtlustab naha pinda ning annab täidlust, pinguldust, elastsust, tihedust, pehmust ja elujõudu. Samal ajal annab tagasi klaari jume ja meeldiva kuma.

Nagu hinnalised juveelid, on ka Orchidée Impériale Gold Nobile kreemi (703 €) ja seerumi (703 €) ümbrised kaunistatud valgust peegeldava kullaga, kuid valmistatud siiski keskkonnasäästlikult, olles osa Guerlaini säästva arengu programmist. Harjatud alumiiniumist seerumipudel on korduvtäidetav, et vähendada märkimisväärselt ühekordselt kasutatava alumiiniumi mõju. Samuti valmistatakse kreemipurgid 40% ulatuses taaskasutatud klaasist ja on taastäidetavad. Olgu lisatud, et kreemiga on kaasas ka jadeiidist valmistatud tõhus gua-sha massaaživahend.
Milliseid trende meestele tänavune sügishooaeg toob? Goldtime teab vastust.
Ei ole saladus, et Eesti mehed on aksessuaaride kandmises muutunud üha julgemaks – eriti kui jutt käib käeehetest. Lihtne nahkrihm või mustast metallist käevõru võib kanda endas rohkem tähendust, kui esmapilgul paistab. Trendid soosivad kihilist kandmist: mitu erinevat materjali ja tekstuuri ühes koos loovad isikupärase ja pingevaba tulemuse.
Animaalsed motiivid
Looma- ja taimemustrid on jõudnud ka meeste ehete maailma. Need sümboliseerivad jõudu, kaitset ja vabadust – väärtusi, mis kõnetavad meest, kes ei pelga näidata oma sisemist energiat. Olgu see Thomas Sabo käevõru panteriga või krokodilliga sõrmus, mille kujundus vihjab looduse rütmile – need detailid annavad välimusele jõulise ja iseloomuliku nüansi.
Must minimalism
Minimalism ei tähenda tagasihoidlikkust. Vastupidi – mustad metallid ja puhtad vormid on efektsed just oma lihtsuses. Need aksessuaarid, mida pakuvad nii The Man, Diesel kui Emporio Armani brändid, on korraga nii soliidse kui mässulise mehe valik, sobides ülikonna manseti kõrvale, aga ka nahkjaki alla. Ajatu ja universaalne must toon ei küsi olukorda ega aastaaega – see lihtsalt sobib.

Kell kui iseloomu peegel
Käekell jääb alati meeste aksessuaarimaailma keskmesse. Olgu eelistuseks klassikaline Šveitsi disain, sportlik nutikell või robustsem Casio kronograaf – kell on rohkem kui ajamõõdik, see on hoiak. Goldtime’i valikust leiab mainekaid brände nagu Tissot, Longines, Emporio Armani, mis ühendavad tehnilise täpsuse ja isikupärase disaini – ideaalse tasakaalu mehe jaoks, kes hindab nii funktsionaalsust kui ka esteetikat.
Igavene kaitsetahe
Eesti mehelikule jõule on Goldtime loonud ka midagi sügavamat – The Man “Kaitsetahe” kollektsiooni, mis on austusavaldus riigikaitsele ja neile, kes seisavad meie vabaduse eest. Iga selle kollektsiooni ost toetab Reservväelaste fondi, aidates tõsta Eesti kaitsetahet ja ühtsustunnet.
Parim valik kellasid ja ehteid meestele ootab Goldtime’i kauplustes üle Eesti ja e-poes goldtime.ee.
Brändi lugu sai alguse 1894. aastal Inglismaa kirdeosas South Shieldsis, kus John Barbour rajas oma ettevõtte J. Barbour & Sons. Üle 130 aasta hiljem on bränd endiselt perekonna omanduses – nüüd juba viienda põlvkonna juhtimisel – ning tegutseb samas piirkonnas. Just seal asub ka Barbouri tehas, kus valmistatakse siiani käsitsi brändi ikoonilisi Bedale’i ja Beauforti vahatatud jopesi. Samuti hoolitsetakse seal klientide rõivaste pikaealisuse eest – jopesid vahatatakse, parandatakse ja taaselustatakse käsitsi, et anda neile uus elu.

Barbour on sünonüüm praktilisele elegantsile ja ajatud britilikule stiilile. Brändi kollektsioonid – meestele, naistele, lastele ja isegi koertele – on inspireeritud Inglise maapiirkonna väärtustest ja loodusest. Lisaks legendaarsetele ülerõivastele pakub moemärk ka särke, pükse, kudumeid, kleite, aksessuaare ja jalanõusid.
Täna on bränd tõeline ülemaailmne ikoon, mille tooteid müüakse rohkem kui 55 riigis üle maailma – alates Suurbritanniast ja Euroopast kuni Ameerika Ühendriikide ja Aasiani.
Avasta Barbour Tallinna Kaubamaja Naistemaailmas ja Kaubamaja e-poes!