Ciao Lucia on Lucy Akini loodud moebränd, mis mõeldud kõigile neile tüdrukutele, neidudele ja naistele, kes sooviksid viibida ühel lõpmatul puhkusereisil. Brändi esimene kollektsioon koosneb disaineri sõnul esemetest, mis on ideaalsed kaasavõtmiseks ühele lõõgastavale suvepuhkusele (ideaalis mõnda Itaalia rannakülla). Kuigi Lucy Akin ja bränd ise tegutsevad Californias, on Lucy juba lapsepõlvest saati olnud ääretult võlutud Itaaliast – kogudes nii teemakohaseid postkaarte kui ka graafilist disaini (kas või Martini pudelite silte). Nii on Lucy võtnud omajagu aega, et tulla välja just nii tugevalt Itaaliast inspireeritud moebrändiga. Ent nüüd, kui ta on seda teinud, on kohe näha, et iga riideeseme taga on oma lugu ning omavahel kombineerides loovad need ühe ultimate puhkusegarderoobi.
Seega, olenemata sellest, kas plaanid Itaaliasse puhkama minna või mitte, soovitame Ciao Lucia värsket kollektsiooni uudistada. Ning kui see paneb sind tegema ühte impulsiivset lennupiletite ostu, siis meie pahaks ei pane. Oleksime ise äärepealt sama teinud.
Ciao Lucia brändiga saab tutvuda brändi veebipoes aadressil ciaolucia.com.
Vogue Scandinaviale edastatud avalduses selgitab moemärk, et koostöö „lubas palju“, kuid „meie organisatsiooniline ülesehitus ja tööviisid ei olnud omavahel sobivad“. Le Schmidt, kes jätkab oma nime kandva moemärgi vedamist, märkis: „Minu eesmärk oli tuua By Malene Birgeri loomingusse uut energiat ja rahvusvahelist vaadet. Olen uhke algatuste üle, mida käivitasin, kuid suunan nüüd fookuse tagasi isiklikele projektidele ja koostöödele – seal, kus loominguline juhtimine saab tõeliselt õitseda.“
Täna jätkab By Malene Birgeri loomingulise suuna juhtimist brändi omanik ja senine loovjuht Emilie Martinsen-Kønigsfeldt, kes koos disainitiimiga töötab juba järgmiste kollektsioonide kallal.
Caia loovjuhi Emelie Sundesteni sõnul ei olnud eesmärk pelgalt ilu ja moe ühendamine, vaid kahe sarnase esteetikaga Skandinaavia brändi, mida Caia ja ROTATE kindlasti ka on, sünergia loomine: “For us, this is so much more than merging beauty and fashion as these worlds already have a natural connection,” sõnas Sundesten Vogue Scandinaviale. “It was more about merging two like-minded Scandinavian brands together. Our similar taste made this collaboration feel effortless.”
Kollektsioon koosneb neljast hoolega läbimõeldud tootest: vürtsikas ja sametine parfüüm The Rotate Perfume, kahes toonis huulepliiats, niisutav huuleläige ning – üllatusena – ka ROTATE’i esimene kott, mille lillelised 3D-detailid ja eemaldatav rihm võimaldavad seda kasutada nii meigikotina kui kanda piduliku käekotina.
Koostöö tähistamiseks avatakse 4. augustil Caia hüpikpood ei mujal kui ROTATE’i Kopenhaageni esinduspoes, mis jääb avatuks kuni 31. augustini. Samuti on Caia tänavune ametlik meigipartner ROTATE’i kevad/suvi 2026 kollektsiooni esitlusel järgmisel nädalal toimuval Copenhagen Fashion Weekil.