Foto: Aesop

2,5 miljardit Aesopi eest

Kuigi me üldjuhul majandusuudiseid väga kajastama ei kipu, siis on üks, mis päädis meiegi tähelepanu. Nimelt tehti avalikuks uudis, et L’Oréali kontsern on ära ostnud järjekordse ilumärgi – Austraalia kultusbrändi Aesop.

Mis teeb selle tehingu märkimisväärseks, on see, et tegemist on suurima summaga, mille L’Oréal ühe kaubamärgi eest välja on käinud. Aesopi “hinnasildiks” L’Oréaliga ühinemise eest sai 2,5 miljardit dollarit. Senine rekord kuulus YSL Beauty’le, mille eest käis L’Oréal välja 1,7 miljardit dollarit ja seda aastal 2008. 

Millised plaanid L’Oréalil Aesopiga on? L’Oréali CEO Nicolas Hieronimuse sõnul ei muud, kui teostada Aesopi meeletut potentsiaali ja seda ennekõike Hiinas ning travel retail kategoorias. Mis siin aga salata, suurim hirm selliste ühinemiste ja kontsernide alla minemisega kipub ikka olema see, kas seni cool ja nišš olnud kaubamärk kaotab oma isikupära ning sellest saab lihtsalt järjekordne… masstoodang. 

Kas nii läheb ka Aesopiga? Olgu meenutatud, et Aesopi tootevalikus on täna ligi sada toodet ning populaarsemad neist on mõnevõrra ebatavalised – näiteks antioksüdantne peterselliseemneseerum või seedri- ja rosmariinilõhnaline kätepalsam. Seega, elame-näeme, kui palju sellest “ebatavalisest” alles ka jääb.

Veel sarnaseid artikleid


Foto: Sensai

KOLM UUT ilumärgilt Sensai

Luksuslik Jaapani ilubränd Sensai toob sügisesse värskust ja sära kolme uue tootega, mis loovad täiusliku baasi veatuks meigiks ning hoiavad naha särava ja niisutatuna kogu päeva vältel.

Sensai Glowing Base meigialuskreem

Esimene samm veatuks jumeks. Kerge ja siidine Glowing Base annab nahale loomuliku kuma, ühtlustab jumet ning niisutab sügavuti. Tekstuur silub ebatasasusi ja loob ideaalse pinna jumestuskreemi jaoks, et meik püsiks kaunis ja kauakestev.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by SENSAI Cosmetics (@sensaibeauty)

Sensai Radiant Glow jumestuskreem 

Uuendusliku Radiant Glow Formula tehnoloogiaga jumestuskreem, mis sulandub nahaga nagu teine nahk. Tulemus on niisutatud, värske ja särav, kuid samas kauapüsiv – ideaalne igapäevaseks kandmiseks. Saadaval koguni seitsmes toonis, et leida täiuslik sobivus igale nahatoonile.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by SENSAI Cosmetics (@sensaibeauty)

Sensai Hydrating Fix Mist 

Viimane samm, mis lukustab meigi ja hoiab tulemuse terve päeva värskena. Siidise koostisega Fix Mist loob näole õrna ja peene udu, mis kaitseb meiki määrdumise ja ülekandumise eest. Samal ajal pakub Hydrating Fix Formula nahale püsivat niisutust, jättes naha kergelt ja mugavalt hingavaks.

Kolm uut toodet moodustavad ideaalse ilurutiini: kuma loov Glowing Base, siidine Radiant Glow jumestuskreem ning niisutust pakkuv ja meiki kinnitav Hydrating Fix Mist. Koos loovad need särava ja kauapüsiva tulemuse, mis toob sügisesse annuse luksust ja enesekindlust.

Veel sarnaseid artikleid


Foto: SKIMS

Mida SKIMS nüüd korraldab?

Kui arvasid, et Kim Kardashiani SKIMS suudab üllatada ainult uskumatute kehatoodetega, siis mõtle uuesti. Nüüd on ta sihikule võtnud… su näo.

Jah, tõepoolest — SKIMS, mis on tuntud oma kehakorrigeeriva pesu ja rõivaste poolest, esitles just oma esimest ilukategooria „innovatsiooni“: Seamless Sculpt Face Wrap. Tegu on näo vormijaga — ja loomulikult on see juba välja müüdud.

Kõnealune näoteip (või ikkagi näovormija? Või kompressiooniside?) on tehtud brändi SKIMS ikoonilisest skulptuurkangast, sisaldab kollageenlõnga (jah, selline asi on väidetavalt olemas) ning kinnitub mugavalt kuklalt ja pealaelt.

Seega, kui tunned, et su lõualuu vajab öösiti rohkem tuge, saad end SKIMSi kodulehel kõnealuse toote ootenimekirja lisada. Sest ilmselgelt ei taha sa jääda ilma TikToki järjekordsest kinnisideest. Nali. Või mitte?

Veel sarnaseid artikleid

Kuva juurde artikleid