Foto: Reserved

Moekaubamärk Reserved avas Eestis e-poe

Vahendame uudist, mis kindlasti rõõmustab kodumaiseid veebipoodlejaid – rõivabränd Reserved avas oma e-poe ka Eesti klientidele ning pakub selle vahendusel üle 5000 toote nii naistele, meestele kui ka lastele.

Reservedi veebipoes on müügil kõik kauplustes saadaval olevad tooted alates rõivastest ja aksessuaaridest lõpetades jalanõudega. Veebipoe külastajal on võimalik ostelda kollektsioonide kaupa või valida erinevate rõivakategooriate vahel. Samuti on eraldi välja toodud uusimad tooted ja kollektsioonid ning ostjal on võimalus tutvuda ka suurimate müügihittidega.

LPP Estonia OÜ e-kaubanduse spetsialist Alice Heinmetsa sõnul tagab e-pood klientidele veelgi mugavama ja kiirema võimaluse poodlemiseks, sest ostud saab nüüdsest sooritada vaid paari klikiga. „Meil on heameel,  et nüüd saavad Reservedi kliendid teha oste igal ajal, igal pool ning liigselt aega kulutamata. Toome klientidele huvitava kaubavaliku just sinna, kus klient parasjagu asub,“ sõnas Heinmets.

Veebipoest soetatud toodetele saab järgi tulla vabalt valitud Reservedi poodi ning samuti on võimalik kaup kulleriga koju tellida. „Ostlejatel võimalus tellitud rõivaid mugavalt kodus proovida, meelepärasemad esemed välja valida ning ülejäänud kulleri abil tasuta tagastada,“ selgitas LPP Estonia OÜ e-kaubanduse spetsialist.

Reservedi e-pood asub aadressil http://www.reserved.com/ee/et.

Veel sarnaseid artikleid


Foto: ATP Atelier

Segu Itaaliast ja Skandinaaviast, nüüd Kaubamajas

See ei ole esimene kord, kui Portaili veergudel ATP Atelierist räägime. Täna aga teeme seda vägagi rõõmustaval põhjusel – nimelt on bränd jõudnud Eestisse, täpsemalt Tallinna Kaubamaja Kingamaailma.

Nagu paljud armastatud moemärgid, on ka ATP Atelier alguse saanud sõprusest. Maj-La Pizzelli ja Jonas Clason on pikaaegsed sõbrad, kes veetsid oma suvepuhkuseid alati koos Lõuna-Itaalias Otrantos. 2011. aastal lõid nad koos ATP Atelieri – aksessuaaribrändi, mille kõik nahast tooted valmivad käsitööna Toscanas, kus hoitakse au sees sajanditepikkust nahatöökultuuri.

Brändi eesmärk on algusest peale olnud disainida kingi ja aksessuaare, mida saab kanda igal pool – olgu see Stockholmis, New Yorgis või puhkusel mõnes Itaalia väikelinnas. Tulemuseks on tooted, mis on klassikalise joonega, kuid samas vaieldamatult isikupärased.

Ja mida üldse tähendab “ATP”? Väga meeleolukalt – All Tomorrow’s Parties.

Tutvu brändiga Tallinna Kaubamaja Kingamaailmas ja veebipoes kaubamaja.ee!

Veel sarnaseid artikleid


Foto: House of Dagmar

House of Dagmar? Jah, House of Dagmar!

House of Dagmar on moemärk, mida Skandinaavia stiili austajad on pikisilmi Kaubamajja oodanud. Kolme õe poolt loodud ning rahvusvaheliselt tunnustatud brändi käekiri ühendab minimalistliku joone ja ajatult šiki elegantsi. Nüüd on see põhjamaine moepärl lõpuks saadaval Tallinna Kaubamaja Naistemaailmas.

Hooajale kohaselt viib House of Dagmari sügistalvine kollektsioon meid põhjamaise elegantsi ja modernse naiselikkuse ristteele. Vormide ja vastanduste mängus on traditsiooniline rätsepatöö ning drapeering saanud pehmema ja tänapäevasema tõlgenduse. Kollektsiooni iseloomustab struktuuri ja vabaduse tasakaal, läbikumavad, ent ka katvad kangad, kihilisus ning dünaamilised tekstuurid.

Kaubamajja jõudnud kollektsiooni värvipalett on sügavalt mahe ja samas ootamatuid sähvatusi täis: tummised pruunid, mustad ja hallid toonid põimuvad kahvatu roosa helguse ning elava punase energiaga.

Tutvu House of Dagmari sügistalvise kollektsiooniga galeriis ja Tallinna Kaubamaja Naistemaailmas!

Veel sarnaseid artikleid

Kuva juurde artikleid