Kevadsuvise kollektsiooni stilistika on inspireeritud kaasaegsest normcore trendist ehk unisex moesuunast. Naiste kollektsioonis on omavahel kombineeritud sportlik joon ja buduaarilik õhkkond ning meeste kollektsioonis kohtuvad sportlik mugavus ning militaarstiilil. Kogu kollektsiooni julget nägemust annavad edasi ka tavapärasest erinev modellivalik ning ilustamata pilditöötlus, mis rõhutab tänapäeva ühiskonnas levivat trendi, millega väärtustakse sotsiaalmeedias postitatud piltilusate ja ületöödeldud fotode kõrval hoopis loomulikkust ja ehedust.
Tutvu Reservedi kevasuvine kollektsiooniga allolevas galeriis!
Gucci endise loovjuhi Alessandro Michele edasisest käekäigust on spekuleeritud juba üle aasta. Iga kord, kui mõnest nimekast moemajast loovjuht lahkus, hakkas moemeedia sosistama, kas koht ehk vabastati Michelele. Täna pärastlõunal saabus selgus ning kinnitus, et Michele suundub just nimelt Valentinosse, Piccioli asemele.
Millal esimest Michele käe all valminud Valentino kollektsiooni näha saab? Kuigi tema esimene tööpäev Valentinos on juba 2. aprillil, saab see ilmselt olema naiste kevad/suvi 2025, mida esitletakse Pariisi moenädalal, käesoleva aasta septembris. Veelgi enam oodatakse aga järgmist Valentino haute couture kollektsiooni, sest see saab olema esimene kord, kus Michele kõrgmoodi selle kõige õigemas tähenduses loob.
Kampaania, mille on lavastanud ja jäädvustanud tandem Inez & Vinoodh, toob ekraanile Penélope Cruzi ja Brad Pitti, kes taaselustavad eelmainitud filmi ikoonilisi stseene. Cruz, kes on olnud moemaja saadik alates 2018. aastast, ja Pitt, kehastavad tegelasi, kes kogevad äsjaärkavat armastust, mida igal sammul saadab ei miski muu kui CHANELi signatuurkäekott.
Muideks, kuna 1966. aastal valminud filmi eelarve oli kesine, kandis näitlejanna Anouk Aimée selles oma rõivaid ning aksessuaare, kaasa arvatud ikoonilist CHANELi käekotti.
Vaadake mereäärses Deauvilles jäädvustatud kampaaniafilmi ja uudistage kampaaniafotosid galeriis!