„Käesoleva aasta H&Mi Conscious Exclusive kollektsiooni puhul ei pidanud me silmas ainult esemete välimust, vaid ka seda, millise kogemuse nad tekitavad. Tegu on kollektsiooniga, mis pakub midagi kõigile meeltele ja vastab meie püüdlusele lähtuda kogu oma tegevuses jätkusuutlikkuse põhimõttest,“ räägib H&Mi disainijuht ja loovdirektor Pernilla Wohlfahrt.
Iga naistekollektsiooni riietuseset iseloomustab jätkusuutlikkuse vaimust kantud kevadine värskus. Näitena võib tuua plisseekleiti, mille materjaliks on BIONIC®-polüester. Aksessuaaride hulka kuuluvad taaskasutatud plastikjäätmetest valmistatud kalavõrgukott ning omapärased taaskasutatud klaasist ja plastikust kõrvarõngad. Kollektsiooni meeleolu sobib ka õhtusse. Selle tagavad näiteks meeliergastavalt küütlevad litrid taaskasutuspolüestrist kokteilikleidil.
„H&Mi Conscious Exclusive kollektsioon näitab, et kõrgelennuline stiil saab arvestada kogu planeedi saatusega ja aidata kaitsta seda tulevikku silmas pidades. Tegemist on väga ihaldusväärse kollektsiooniga, mille jätkusuutlikest materjalidest valminud esemeid soovid kanda hooajast hooaega,“ räägib kampaanianägu Natalia Vodianova, kelle viimase aja saavutuste hulka kuulub ka digitaalse heategevusplatvormi Elbi asutamine.
Sarnaselt meesteriiete erikollektsioonile, hõlmab Conscious Exclusive kollektsioon esimest korda ka lastevalikut, millest leiab kauneid väikeseid tüllkleite, pehme joonega bleisereid ja võluvaid tänavastiilis pükse. Esmakordselt kuuluvad kollektsiooni ka ökoloogilised unisex-parfüümiõlid.
H&Mi Conscious Exclusive kollektsioon saabub 20. aprillil müügile umbes 160 H&Mi üle kogu maailma ja e-poodi.
Rousteing, kes asus Balmaini loovjuhiks 2011. aastal kõigest 25-aastasena, oli sel hetkel noorim mitteasutajast loovjuht suure moemaja eesotsas pärast Yves Saint Laurent’i Dioris. Samuti oli ta esimene mustanahaline disainer, kes võttis enda alla kõikide kategooriate juhtimise Prantsuse moemajas.
„Nagu iga lugu, jõuab ka see kord lõpule,“ teatas Olivier Rousteing. „Olen sügavalt uhke kõige üle, mida oleme saavutanud, ja lõpmata tänulik oma erakordsele Balmaini tiimile – minu valitud perele –, kes on olnud mu kodu viimased 14 aastat.“
Brändi ametliku avalduse kohaselt oli tegemist vastastikusel kokkuleppel tehtud otsusega, ning Balmain lubab lähiajal teada anda moemaja edasistest sammudest. Meie jääme aga põnevusega ootama, kuhu Rousteing oma ande ja loovuse järgmisena viib.
Algselt 2018. aastal loodud COCO NEIGE on CHANEL’i talvine erikollektsioon, mis on mõeldud nii nõlvadele kui ka linnatänavatele. See toob kokku mugavuse, liikuvuse ja majesteetliku peenuse – täpselt sellise lähenemise, mis on Gabrielle Chaneli pärandi tuum.
„Mulle meeldib, kuidas kollektsioon pole piiratud – see annab vabaduse mängida moega nii mägedes kui linnas,“ ütleb Nana Komatsu. Ning tõesti, tema kanda on komplektid, mis toovad talve garderoobi poeetilist soojuse ja jõulisuse kontrasti: roosa taftist suusakomplekt, rohekas-lilla bukleest ülikond, kašmiirkampsunid, kahetoonilised tepitud joped ning graafilised mustvalged komplektid.
Tutvu kõnealuse kollektsiooniga galeriis!
Kollektsioon on juba saadaval ka CHANELi butiikides.