Nimelt domineerib uue aroomi särava koosluse eelmängus sidrun, millele hiilib ligi, tekitades teatud optimismi, kadakamarja ja timuti pipra terav värskus. Misjärel, nagu meeldiv tunne või justkui jäine hingeõhk sulanduvad ideaalses harmoonias kokku mineraalsed ja puidused noodid, mis lisavad lõhnakompositsioonile rikkalikku võimsust, samas puhta, koheselt meeldejääva elegantsi. Kõlab muinasjutuliselt, kas pole?
Muide, väljendades Terre parfüümisarja algset ideed, on uue parfüümi korduvkasutatav, härmatatud välimusega flakoon kui jääplokist välja lõigatud trofee – just nii puhtad ja selged on selle proportsioonid. Pudeli põhjas olev H jätkuvalt tähistab Hermès tagasipöördumist oma autentse päritolu juurde…
Uus Le Parfum sisaldab kultuslikku roosi: ootamatut ja vabalt lillelist nooti, mis on endiselt parfümeeride lemmik. Seda on täiendatud ülevoolavalt intensiivsete akordidega, mis loovad ainulaadselt naiseliku ja sensuaalse koosluse. Lõhna sügavust ja väge rõhutab merevaigutooni essents, mis toob esile parfüümi intensiivsuse.
Parfüüm on pakendatud Chloé ikoonilisse plisseeritud klaaspudelisse, mida kaunistavad kullaga lakitud detailid ja käsitsi seotud sügavpunane lips – toon, mis on inspireeritud Chloé valmisriiete paletist.
Parfüümi autor, lõhnalooja Jérome Epinette, kirjeldab uut parfüümi kui helget ja sõltuvust tekitavat kooslust, kus troopiline kookos seguneb jasmiiniõite, muski ning soolase merevaiguga. Lõhna tasakaalustavad sandlipuu ja kašmiirpuit, luues sooja ja samas värske kompositsiooni.
Kampaania visuaalid jäädvustas Rio de Janeirost pärit fotograaf Rafael Maura, kes võttis eesmärgiks tuua esile brasiillaste loomuliku elurõõmu ja kultuurilise identiteedi. Muide, portugali keeles tähendab alto astral ülevat meeleseisundit — just seda emotsiooni püüabki Byredo uus eau de parfum edasi anda.