„Circular Design Story“ on järjekorras neljas kollektsioon, mis kuulub tulevikudisainile ja materjaliuuendustele keskenduva kontseptsiooni „H&M Innovation“ alla. Kollektsioon on loodud neile, kes armastavad eksperimenteerida ja end kartmatult väljendada – seda kajastab ka kollektsiooni kampaania, mille on üles pildistanud fotograaf Rafael Pavarotti ning mis kannab nime „Vahetult enne peo algust“. Kampaania teemaks on peoks valmistumine, mida rikastab moearmastajatele omane optimism ja individuaalsus: kampaania meeleolu on juubeldav, glamuurne, värviküllane, poseeriv, tantsiv ja vabadust nautlev. Kollektsiooni loojateks on H&Mi disainitiim ühes tuntud stilisti Ib Kamaraga, kes lõi projektis kaasa loovnõustajana ning kandis ühtlasi hoolt kampaania stilistika eest.
Kollektsioon „Circular Design Story“ on loodud kasutades tööriista nimega Circulator, mis võimaldab H&Mi disainimeeskonnal luua disaine nii, et arvesse võetakse eseme kogu loomisprotsess, mille alla kuuluvad nii eseme eeldatav eluiga kui ka materjali- ja disainistrateegiad. Tööriista loojaks on H&M grupp ning selle funktsiooniks on toetada ettevõtte pühendumust ringdisainile ning aidata jõuda eesmärgini olla aastaks 2040 kliimapositiivne. H&M on seadnud sihiks, et brändi kõik tooted on aastaks 2025 loodud just selle tööriista abil.
Kae silmapaistvat kollektsiooni allolevas galeriis!
Täna, rohkem kui 40 aasta hiljem on Closed endiselt tugevalt moepildis, olles kasvanud teksabrändist terviklikuks moemajaks. Tänapäeval juhivad brändi Hamburgis elavad sõbrad ja äripartnerid Til Nadler, Gordon Giers ja Hans Redlefsen, kes hoiavad elus brändi kolmikidentiteeti: prantsuse loovus, itaalia käsitöö ja saksa täpsus.
Kuigi Closedi juured on teksas, pakuvad nad täna laia valikut meestele ja naistele: igapäevaseid T-särke, mugavaid pusasid, pehmeid kudumeid ja ajatuid mantleid. Kõik tooted on disainitud klassikalise silueti ja naturaalse tunnetusega, mis teeb neist igapäevase garderoobi kvaliteetsed baastooted.
Muide, erilist tähelepanu pöörab bränd ka jätkusuutlikkusele. Kuigi Closed ei positsioneeri end öko-brändina, on nad järjepidevalt panustanud uuenduslikesse lahendustesse – alates orgaaniliste ja keskkonnasõbralike kangaste kasutamisest kuni 100% taaskasutatud pakenditeni. Tänu sellele, et üle 80% tootmisest toimub Euroopas, on brändi tarneahelad ka lühemad ja ökoloogilised standardid kõrgemad.
Uudista Closedi uusimaid kollektsioone Kaubamaja Meeste- ja Naistemaailmas või Kaubamaja e-poes!
Kampaania mängib valguse ja varjuga, ühendab graafilised jooned ja ootamatud detailid, tuues esile CHANELi signatuursed elemendid uues – sügis-talv 2025/26 hooajale sobivas – võtmes. See on korraga rokilik, romantiline ja jõuline – pidevas liikumises, nagu Pariis ise.
Tutvu kampaaniafotodega galeriis!
Kollektsioon jõuab CHANEL butiikidesse septembris 2025.