Foto: Ruven Afanador

100 aastat stiili ja inspiratsiooni: Iris Apfel x H&M

See on uudis, millest sosinaid olime kuulnud, ja meil on ääretult hea meel, et need osutusid ka tõeks – H&M raporteerib koostööprojektist legendaarse moeikooni ja alati inspireeriva Iris Apfeliga, kes tähistas tänavu suursugust 100. sünnipäeva. 

Koostöö saigi avalöögi eile õhtul, mil New Yorgi moenädala raames leidis aset Irise suurejooneline sünnipäevapidu. H&Mi poolt korraldatud pidu oli kummardus ja austusavaldus armastatud moemuusale, kelle kordumatu stiil on lummanud moesõpru üle terve maailma. Koostöö ise kulmineerub kollektsiooniga „Iris Apfel x H&M“, mis jõuab müügile 2022. aasta kevadel.

Iris Apfel nimi ühelegi moemaanile tutvustamist ei vaja, kuid siiski – tegemist on self-made ettevõtja, sisekujundaja, moelooja ja stiiliikooniga, kes on tuntud oma isikupärase karakteri, julgete moevalikute ning unikaalsete disainide poolest. Koostöö inspiratsiooniks on Irise ekstsentriline stiil ja tema mõju moemaailmale, mis on andnud võimsa tõuke inimeste loomingulisele julgusele ning kartmatule eneseväljendusele. Irise stiili iseloomustab värviküllus ja efektsed aksessuaarid ning tema karismaatiline karakter on ehe näide sellest, kuidas olla tõeline ja kartmatu stiilimuusa.

Kollektsioon „Iris Apfel x H&M“ toob moesõprade ette lummava valiku rõivaid ja aksessuaare, mille mahlane värvipalett ja efektselt julge disain on omane Irise võrratule stiilile. „Iris on isikupärase stiili kehastus ning ehe näide sellest, kuidas stiil võib ühtaegu olla nii eklektiline ja kirev kui ka ajatu. Ta tõestab, et mood seisneb just eneseväljenduses ja oma isikupäraga mängimises. Ta on tõeline inspiratsioon,“ kommenteerib H&Mi loovnõustaja Ann-Sofie Johansson.

Ei ole öelda muud, kui et jääme põnevusega ootama!

Veel sarnaseid artikleid


Foto: Closed

Moebränd CLOSED on maandunud Kaubamaja Naiste- ja Meestemaailma

Moemärgi Closed lugu sai alguse 1978. aastal, kui prantsuse moedisainerid Marithé ja François Girbaud rajasid brändi, mis tõi moemaailma värske hingamise. Brändi fookus oli algselt teksadel ning nende eristuvate detailide tõttu saavutas Closed kiiresti kultusliku järgijaskonna. 1980ndatel kandsid Closedi loomingut nii Tupac Shakur, George Michael kui ka Will Smith.

Täna, rohkem kui 40 aasta hiljem on Closed endiselt tugevalt moepildis, olles kasvanud teksabrändist terviklikuks moemajaks. Tänapäeval juhivad brändi Hamburgis elavad sõbrad ja äripartnerid Til Nadler, Gordon Giers ja Hans Redlefsen, kes hoiavad elus brändi kolmikidentiteeti: prantsuse loovus, itaalia käsitöö ja saksa täpsus.

Kuigi Closedi juured on teksas, pakuvad nad täna laia valikut meestele ja naistele: igapäevaseid T-särke, mugavaid pusasid, pehmeid kudumeid ja ajatuid mantleid. Kõik tooted on disainitud klassikalise silueti ja naturaalse tunnetusega, mis teeb neist igapäevase garderoobi kvaliteetsed baastooted.

Muide, erilist tähelepanu pöörab bränd ka jätkusuutlikkusele. Kuigi Closed ei positsioneeri end öko-brändina, on nad järjepidevalt panustanud uuenduslikesse lahendustesse – alates orgaaniliste ja keskkonnasõbralike kangaste kasutamisest kuni 100% taaskasutatud pakenditeni. Tänu sellele, et üle 80% tootmisest toimub Euroopas, on brändi tarneahelad ka lühemad ja ökoloogilised standardid kõrgemad.

Uudista Closedi uusimaid kollektsioone Kaubamaja Meeste- ja Naistemaailmas või Kaubamaja e-poes!

Veel sarnaseid artikleid


Foto: CHANEL

CHANEL ja poeetiliselt mustvalge Pariis

CHANEL avab sügis-talv 2025/26 hooaja poeetilise vaatega Pariisile – kohvikuterrassid, kivitänavad, Haussmanni majad ja kauguses aimuv Eiffeli torn. Fotograaf Mikael Janssoni kaamerasilm tabab taanlannast modelli Mona Tougaardi liikumas läbi mustvalge linna, kus iga samm on kui stseen filmist.

Kampaania mängib valguse ja varjuga, ühendab graafilised jooned ja ootamatud detailid, tuues esile CHANELi signatuursed elemendid uues – sügis-talv 2025/26 hooajale sobivas – võtmes. See on korraga rokilik, romantiline ja jõuline – pidevas liikumises, nagu Pariis ise.

Tutvu kampaaniafotodega galeriis!

Kollektsioon jõuab CHANEL butiikidesse septembris 2025.

Veel sarnaseid artikleid

Kuva juurde artikleid