Nii Simone Rocha kui H&M seadsid eesmärgiks tutvustada ühiskollektsiooni loomingulises, innovaatilises ja kunstilises võtmes, tagades seejuures erakordse, ent ohutu moeelamuse. Nii jõudiski värske koostöökollektsioon moepubliku ette innovaatilise digitaalse moeetendusena, mida sai nautida AR-raamatu kaudu. Selline eksperimentaalne ja loov lähenemine moeetendusele on esimene omasuguste seas ning dünaamiline viis, kuidas kunst, mood ja nimekad modellid läbi tehnoloogia moepubliku ette tuua.
Digitaalne moepidu leidis aset imekaunil raamatul, mida trükiti limiteeritud koguses ning mis sümboliseerib Rocha pikka koostööajalugu eri trükikunstnike ja fotograafidega. Raamat on loodud koostöös tunnustatud inglise kunstnikuga Faye Wei Wei, kes lööb ühtlasi ise kaasa ka kollektsiooni kampaanias. Raamat koosneb viiest Wei Wei maalist, mis on imekauniks taustafooniks modellidele, kes läbi liitreaalsuse maalidel ellu ärkavad ja kollektsiooni moepubliku ette toovad. Näitlejatest, tantsijatest, muusikutest ja teistest inspireerivatest (loome)inimestest koosnev modellivalik viitab kollektsiooni külluslikkusele ja mitmekesisusele, sest lisaks naisteriietele jõuab antud koostöö raames esmakordselt müügile Rocha nägemus meeste- ja lasterõivastest.
Raamat on ka kummardus Rocha imetabasele oskusele kajastada oma loomingus maalikunsti ja selle rikkalikku ajalugu ning väljendab „Simone Rocha x H&M“ kampaania üleüldist temaatikat, mis pulbitseb optimismist ja elujaatavast suhtumisest. Tegemist on tõeliselt innovaatilise moeelamusega, mis tähistab suure koostöökollektsiooni sündi ning haarab kinni tehnoloogilistest võimalustest, et luua moesõpradele võrratu kogemus ja tuua rõivaste ilu ohutul viisil koju kätte.
„Käesolev aasta on pannud meid kõiki tooma värskeid ja kavalaid lahendusi nii töö- kui argiellu,“ sõnab Simone Rocha. „Mul on erakordselt hea meel tähistada koostööd H&Miga niivõrd innovaatilisel viisil, kasutades parimat AR-tehnoloogiat ning tuua seeläbi mood ja modellid inimestele koju kätte. Ma olen algusest peale soovinud, et see kollektsioon ärataks inimestes soovi mängida moega ja panna end ilusasti riidesse kasvõi ainult selleks, et kohtuda pere, sõprade ja lähedastega, ning ma loodan, et see digitaalne moeüritus aitas sellele kaasa, pakkudes uut nägemust kunsti, ilu ja rõõmutunde tähistamisest.“
„Seekordne moeetendus oli üks kõige uuenduslikumaid moeüritusi, mis me H&Mis loonud oleme,“ kommenteerib H&Mi loovnõustaja Ann-Sofie Johansson. „Oli väga eriline kogemus töötada moevaldkonna esimese AR-raamatul põhineva moeetenduse kallal koos niivõrd vapustavate talentidega. See kollektsioon ärkas liitreaalsuse abil väga kihvtilt ellu ning imeline on näha, kuidas Simone’i kirg ja inspiratsiooniallikad nagu kunst, perekond, käsitöö ja muusika selles projektis kokku on saanud. Tegemist on tõesti väga uuendusliku moepeoga!“
Vaata, kuidas moeetendus välja nägi allolevas galeriis ja heida pilk ka selle valmimise kaadritagustele hetkedele!
„Simone Rocha x H&M“ erikollektsioon jõuab H&Mi e-poodi müügile homme, 11. märtsil kell 10.
Täna, rohkem kui 40 aasta hiljem on Closed endiselt tugevalt moepildis, olles kasvanud teksabrändist terviklikuks moemajaks. Tänapäeval juhivad brändi Hamburgis elavad sõbrad ja äripartnerid Til Nadler, Gordon Giers ja Hans Redlefsen, kes hoiavad elus brändi kolmikidentiteeti: prantsuse loovus, itaalia käsitöö ja saksa täpsus.
Kuigi Closedi juured on teksas, pakuvad nad täna laia valikut meestele ja naistele: igapäevaseid T-särke, mugavaid pusasid, pehmeid kudumeid ja ajatuid mantleid. Kõik tooted on disainitud klassikalise silueti ja naturaalse tunnetusega, mis teeb neist igapäevase garderoobi kvaliteetsed baastooted.
Muide, erilist tähelepanu pöörab bränd ka jätkusuutlikkusele. Kuigi Closed ei positsioneeri end öko-brändina, on nad järjepidevalt panustanud uuenduslikesse lahendustesse – alates orgaaniliste ja keskkonnasõbralike kangaste kasutamisest kuni 100% taaskasutatud pakenditeni. Tänu sellele, et üle 80% tootmisest toimub Euroopas, on brändi tarneahelad ka lühemad ja ökoloogilised standardid kõrgemad.
Uudista Closedi uusimaid kollektsioone Kaubamaja Meeste- ja Naistemaailmas või Kaubamaja e-poes!
Kampaania mängib valguse ja varjuga, ühendab graafilised jooned ja ootamatud detailid, tuues esile CHANELi signatuursed elemendid uues – sügis-talv 2025/26 hooajale sobivas – võtmes. See on korraga rokilik, romantiline ja jõuline – pidevas liikumises, nagu Pariis ise.
Tutvu kampaaniafotodega galeriis!
Kollektsioon jõuab CHANEL butiikidesse septembris 2025.