Foto: H&M

TÄIES MAHUS “Simone Rocha x H&M” kollektsioon

Vähem kui kuukene tagasi andsime teada, et H&Mi tänavukevadine disainerkollektsioon valmib koostöös Simone Rochaga. Täna saame esitleda selle kollektsiooni lookbook’i – kuhu kuuluvad moeesemed nii naistele, meestele kui ka lastele – täies mahus. 

“Simone Rocha x H&M” kollektsiooni naisterõivaste keskmes on tüllkleidid, mida leiab nii mahlastes roosades kui ka tumedamates toonides ning julgema moemänguna ka tartani mustris. Silmapaistvaks moeesemeks on ka tekstuurne ja puhvis õlgadega lilleline kleit, malbet lihtsust pakuvad aga orgaanilisest puuvillast ja mustriliste detailidega igapäevakleidid. Ülerõivaste seast leiab nii ajatud trentšmantlid kui ka Rochale omaseks saanud roosa trentšmantli, mis on seekord loodud sädelevast tviidist. Tekstuuride ja kihtidega mängimiseks on kollektsiooni täiendatud erinevate tüllist esemetega, mida saab kombineerida nii kleitide kui pükstega. Kogu kollektsiooni saadavad Rochale omased elemendid nagu lillemotiivid, kard, pärlid, volangid, sädelevad kaunistused ja lopsakad volüümid.

Esmakordselt saab Simone Rocha käekirja näha ka meeste- ja lasterõivastel. Meestekollektsioonis debüteerivad vanad klassikud uues kuues: pärlkaunistustega ehitud trentšmantel, avar suvine parka, reljeefsete palmikutega kudumid ja arankampsunid, klassikaline villane ülikond ning pilkupüüdev ruuduline pintsak koos samamustriliste pükstega. Särkide, džemprite ja T-särkide värvipaletist leiame roosa, valge ja musta tooni ning mitmeid esemeid kaunistavad Rocha pikaajalise koostööpartneri Jacob Lillise fotod. 

Lasterõivaste valikust leiab aga palmikutega arankampsunid, pärlikujuliste nööpidega mugavad kudumid, pehmed džemprid ja dressipüksid ning eest nööbitava lillemustrilise jaki. Traditsiooniline tartan, mis lisab läbivat aktsenti kogu kollektsioonile, ilmutab end ka vahvatel lastetunkedel.

„Ma loodan, et selle kollektsiooni rõivaid kantakse ja hinnatakse veel aastaid,“ sõnab Simone Rocha. „Kõik ideed ja inspiratsioonid, mis on mind ja minu kaubamärki kümne aasta jooksul kujundanud, olid selle kollektsiooni valmimisel olulisel kohal. Ja mul on nii hea meel näha, et nad on saanud uue elu ja hingamise, neid on uutmoodi tõlgendatud ja kujundatud,“ lisab ta.

“Simone Rocha x H&M” lookbook sisaldab lisaks värsketele modellidele ka neid, kes on Rocha moeetendustes juba regulaarselt figureerinud: Jess Maybury, Bimpe, Jan Baiboon, Tess McMillan, Aramish Mangi, Jeremiah Berko Fordjour ja Jethro Sapon. Modelle pildistas fotograaf Ben Toms ja stiliseeris Robbie Spencer, kes töötab Rocha moetenduste kallal igal hooajal. Lookbook‘i stilistika kajastab Rocha tavapäraste moeetenduste hõngu ning näitab, millise mängleva kergusega saab kollektsiooni esemeid omavahel kombineerida. 

“Simone Rocha x H&M” erikollektsioon jõuab H&Mi e-poodi müügile 11. märtsil.

Veel sarnaseid artikleid


Foto: Closed

Moebränd CLOSED on maandunud Kaubamaja Naiste- ja Meestemaailma

Moemärgi Closed lugu sai alguse 1978. aastal, kui prantsuse moedisainerid Marithé ja François Girbaud rajasid brändi, mis tõi moemaailma värske hingamise. Brändi fookus oli algselt teksadel ning nende eristuvate detailide tõttu saavutas Closed kiiresti kultusliku järgijaskonna. 1980ndatel kandsid Closedi loomingut nii Tupac Shakur, George Michael kui ka Will Smith.

Täna, rohkem kui 40 aasta hiljem on Closed endiselt tugevalt moepildis, olles kasvanud teksabrändist terviklikuks moemajaks. Tänapäeval juhivad brändi Hamburgis elavad sõbrad ja äripartnerid Til Nadler, Gordon Giers ja Hans Redlefsen, kes hoiavad elus brändi kolmikidentiteeti: prantsuse loovus, itaalia käsitöö ja saksa täpsus.

Kuigi Closedi juured on teksas, pakuvad nad täna laia valikut meestele ja naistele: igapäevaseid T-särke, mugavaid pusasid, pehmeid kudumeid ja ajatuid mantleid. Kõik tooted on disainitud klassikalise silueti ja naturaalse tunnetusega, mis teeb neist igapäevase garderoobi kvaliteetsed baastooted.

Muide, erilist tähelepanu pöörab bränd ka jätkusuutlikkusele. Kuigi Closed ei positsioneeri end öko-brändina, on nad järjepidevalt panustanud uuenduslikesse lahendustesse – alates orgaaniliste ja keskkonnasõbralike kangaste kasutamisest kuni 100% taaskasutatud pakenditeni. Tänu sellele, et üle 80% tootmisest toimub Euroopas, on brändi tarneahelad ka lühemad ja ökoloogilised standardid kõrgemad.

Uudista Closedi uusimaid kollektsioone Kaubamaja Meeste- ja Naistemaailmas või Kaubamaja e-poes!

Veel sarnaseid artikleid


Foto: CHANEL

CHANEL ja poeetiliselt mustvalge Pariis

CHANEL avab sügis-talv 2025/26 hooaja poeetilise vaatega Pariisile – kohvikuterrassid, kivitänavad, Haussmanni majad ja kauguses aimuv Eiffeli torn. Fotograaf Mikael Janssoni kaamerasilm tabab taanlannast modelli Mona Tougaardi liikumas läbi mustvalge linna, kus iga samm on kui stseen filmist.

Kampaania mängib valguse ja varjuga, ühendab graafilised jooned ja ootamatud detailid, tuues esile CHANELi signatuursed elemendid uues – sügis-talv 2025/26 hooajale sobivas – võtmes. See on korraga rokilik, romantiline ja jõuline – pidevas liikumises, nagu Pariis ise.

Tutvu kampaaniafotodega galeriis!

Kollektsioon jõuab CHANEL butiikidesse septembris 2025.

Veel sarnaseid artikleid

Kuva juurde artikleid