Foto: Prada

Kui Raf ja Miuccia teevad meestemoodi…

Kui te veel ei teadnud, siis käimas on tänavused meestemoenädalad. Ja kuigi mingisugune moejõudude liikumine Milano tänavatel seetõttu ka toimub, siis olude sunnil pannakse sellelgi moenädalal põhirõhk kollektsioonide digitaalsele esitlusele. 

Tänaseks on selle aasta sügistalviseid meestekollektsioone esitlenud nii Fendi kui näiteks Ermenegildo Zegna. Kuid enim on moemaailma kihama pannud ei keegi muu kui Prada – selle märgi meestekollektsiooni esitlust oodati väga. Miks? Sest see on esimene Prada meestekollektsioon, mis valminud moemärgi värske loomingulise duo Raf Simonsi ja Miuccia Prada käe all.

Millega Raf Simons siis Prada meestemoodi panustas? Märksõnadeks on rõõm liikumisest ning kõige lihtsamast puudutusest. Kogu kollektsioon mängibki just materjalide ja tekstuuridega, mida täiendamas kord nurgelised siluetid, kord hoopis geomeetriliste mustritega kudumid. Kõik see ärkas ellu esitlusruumi erksate toonide taustal, kus ka omakorda mängisid erinevad seinatekstuurid, et luua veelgi rohkem kontraste. 

Vaadake kollektsiooni oma silmaga allolevast videost ning ärge esitluse lõppedes ekraane veel kinni lööge, sest selle järel astuvad virtuaalsesse vestlusesse nii Raf Simons kui Miuccia Prada ning vastavad erinevatest riikidest pärit moetudengite põletavamatele küsimustele:

Kui te aga tahaksite teada, millele Portaili toimetus allolevast kollektsioonist erilisema aplausi annaks – sest meestemoest pärit esemed on meile alati meeltmööda olnud –, siis allolevad komplektid võiksid olla just täpselt need. Vaadake galeriist järele!

Veel sarnaseid artikleid


Foto: Kristina Viirpalu | Taavi Luhamaa.

Tänasest on avalik Tallinn Fashion Weeki sügisene programm

Kodumaise disaini ja tippmoe armastajad ning toetajad saavad rõõmustada – sügisene Tallinn Fashion Week toob kodumaise moekunsti taas rahva ette, toimudes 22. – 24. oktoobril Kultuurikatlas. Tänasest on avalik ka moenädala programm.

“Tallinn Fashion Weeki programm näitab, nagu ikka, Eesti moe hetkeseisu – moelaval saab näha tuntud tegijaid ja uusi tulijaid, aga ka lisaks üllatusi välismaalt. Meil on hea meel selle üle, et vaatamata maailmas ja majanduses toimuvale keerulisele foonile on meie disainerid täis loomeindu ja valmis seda ka moesõpradega jagama,” ütleb Tallinn Fashion Weeki peakorraldaja Anu Kikas.

Sügisesel moenädalal kroonitakse traditsioonilisel Kuldnõela galal Eesti moedisaini ihaldatuima auhinnaga Kuldnõel viimasel viiel aastal silma paistnud moelooja ning Hõbenõelaga avaldatakse tunnustust viimase aasta jooksul tähelennu teinud disainerile. Kuldnõela on välja antud aastast 1996 – sellest on kujunenud Eesti kõige olulisem ja ihaldatum moeauhind.

Tänavused Kuldnõela nominendid on Cärol Ott, Katrin Kuldma ning Kirill Safonov. Hõbenõelale on nomineeritud Kristiina Jeromans, Auria Nurm ning Sandra Luks.

Sügisese Tallinn Fashion Weeki programmist leiab teiste seast ka sellised nimed nagu Kristina Viirpalu, Iris Janvier ja Karl-Christoph Rebane.

Tutvu kogu Tallinna moenädala programmiga siin.

Veel sarnaseid artikleid


Foto: Closed

Moebränd CLOSED on maandunud Kaubamaja Naiste- ja Meestemaailma

Moemärgi Closed lugu sai alguse 1978. aastal, kui prantsuse moedisainerid Marithé ja François Girbaud rajasid brändi, mis tõi moemaailma värske hingamise. Brändi fookus oli algselt teksadel ning nende eristuvate detailide tõttu saavutas Closed kiiresti kultusliku järgijaskonna. 1980ndatel kandsid Closedi loomingut nii Tupac Shakur, George Michael kui ka Will Smith.

Täna, rohkem kui 40 aasta hiljem on Closed endiselt tugevalt moepildis, olles kasvanud teksabrändist terviklikuks moemajaks. Tänapäeval juhivad brändi Hamburgis elavad sõbrad ja äripartnerid Til Nadler, Gordon Giers ja Hans Redlefsen, kes hoiavad elus brändi kolmikidentiteeti: prantsuse loovus, itaalia käsitöö ja saksa täpsus.

Kuigi Closedi juured on teksas, pakuvad nad täna laia valikut meestele ja naistele: igapäevaseid T-särke, mugavaid pusasid, pehmeid kudumeid ja ajatuid mantleid. Kõik tooted on disainitud klassikalise silueti ja naturaalse tunnetusega, mis teeb neist igapäevase garderoobi kvaliteetsed baastooted.

Muide, erilist tähelepanu pöörab bränd ka jätkusuutlikkusele. Kuigi Closed ei positsioneeri end öko-brändina, on nad järjepidevalt panustanud uuenduslikesse lahendustesse – alates orgaaniliste ja keskkonnasõbralike kangaste kasutamisest kuni 100% taaskasutatud pakenditeni. Tänu sellele, et üle 80% tootmisest toimub Euroopas, on brändi tarneahelad ka lühemad ja ökoloogilised standardid kõrgemad.

Uudista Closedi uusimaid kollektsioone Kaubamaja Meeste- ja Naistemaailmas või Kaubamaja e-poes!

Veel sarnaseid artikleid

Kuva juurde artikleid