Ärge saage valesti aru, tegemist on meile igati meele järele brändiga, kuid kuidagi on läinud nii, et varasemalt ei ole me sellest kirjutanud. Mis meile siis lõpuks Weekdayst kirjutamiseks põhjuse andis? Nimelt see, et moemärk on läinud ajas mitu aastakümmet tagasi ning välja tulnud kollektsiooniga, mis kannab nime „Denim like it’s 1999” – ja kellele siis ei meeldiks killuke nostalgiat.
Uus kollektsioon väärib märkimist mitmel põhjusel. Esiteks toob see fookusesse aegumatu teksa ning „ajad, mil teksa oli edgy and fun” ja ehk natuke ülemeelik ka. Nii leiabki kollektsioonist esemeid, mis ei ole kindlasti igaühe maitse, kuid meeltmööda neile, kellele meeldib oma rõivastusega pilke püüda. Samas, nagu kampaaniafotodeltki näha, on kollektsioonis ka mahedaid ja igati „viisakaid” rõivaid.

Teiseks kannab kogu kollektsioon 100% organic cotton silti, mis valmistab kindlasti paljudele rõõmu. Üleüldse tähistab Weekday uue kollektsiooni ja saabunud 2020. aastaga ka seda, et tänaseks on kogu Weekday kollektsioonides kasutatav puuvill 100% organic ning aastaks 2030 saab olema kogu Weekday kollektsioonides kasutatav materjal kas organic või vanade materjalide taastöötlemisel saadud – ehk siis kõvasti jätkusuutlikum.

Olgu ka lisatud, et kollektsioon „Denim like it’s 1999” jõuab Weekday e-poodi ning kauplustesse müügile juba 23. jaanuaril.
Kampaania ei keskendu üksnes pidustustele, vaid peatub ka vahehetkedel: argipäeva vaibumisel enne õhtuseid plaane, kodutee ootuses peituvas mugavustundes ning rahul, mis saabub siis, kui pühadeaegne sagin lõpuks vaibub.
By Malene Birgeri kampaania südames on muusa, mähitud hooaja kõige kutsuvamatesse tekstuuridesse: siidiselt kumavatesse satiinidesse, kunstipäraselt kroogitud kangastesse, sügavatesse talvetoonidesse ja kudumitesse, mis pakuvad õrna embust. Ta liigub läbi ruumide, mida raamivad monumentaalsed uksed, kaunis dekoor, rikkalik puit ja ajatult elegantsed sisustuselemendid – iga miljöö jutustab oma lugu, olles vaikne traditsioonide ja uute mälestuste hoidja.
Kollektsioon avaneb brändi ikooniliste lõigete ja siluettide kaudu, mis on juba aastaid olnud osa By Malene Birgeri pühadeaja garderoobist. Nende kõrval esitletakse ka uusi pidulikke komplekte, mis loovad värske vaatenurga hooaja trendidele.
Tutvu kõnealuse kollektsiooniga galeriis!
By Malene Birgeri pühadekollektsioon ootab avastamist moemärgi edasimüüjate juures – Eestis näiteks Tallinna Kaubamajas – ning aadressil bymalenebirger.com.
Rousteing, kes asus Balmaini loovjuhiks 2011. aastal kõigest 25-aastasena, oli sel hetkel noorim mitteasutajast loovjuht suure moemaja eesotsas pärast Yves Saint Laurent’i Dioris. Samuti oli ta esimene mustanahaline disainer, kes võttis enda alla kõikide kategooriate juhtimise Prantsuse moemajas.
„Nagu iga lugu, jõuab ka see kord lõpule,“ teatas Olivier Rousteing. „Olen sügavalt uhke kõige üle, mida oleme saavutanud, ja lõpmata tänulik oma erakordsele Balmaini tiimile – minu valitud perele –, kes on olnud mu kodu viimased 14 aastat.“
Brändi ametliku avalduse kohaselt oli tegemist vastastikusel kokkuleppel tehtud otsusega, ning Balmain lubab lähiajal teada anda moemaja edasistest sammudest. Meie jääme aga põnevusega ootama, kuhu Rousteing oma ande ja loovuse järgmisena viib.