Foto: Sandra Palm

Särav dekaad! Pesubränd KRISS SOONIK tähistab 10. juubelit

Juba 10 aastat on nii meie kodu- kui ka väljamaisel rõivamaastikul löönud laineid Kriss Sooniku lõbusa vimkaga pesukomplektid ja multifunktsionaalsed üleriided.

Kes ajalugu ei mäleta, siis sellele meenutuseks, et Kriss Soonik Loungerie bränd sai alguse 10 aastat tagasi, Eesti kaubandusse jõuti aga alles 2011. aastal, kui brändi asus siin esindama pesupood Ulakas Kaunitar. Täna, 10 aastat hiljem, on lisaks Ulaka Kaunitari poele võimalik soetada Kriss Sooniku kollektsioone Tallinna Kaubamaja Eesti Disaini alalt, samuti Kriss Soonik stuudiopoest Paavli 5/2 ning kodulehelt www.kriss-soonik.com. Muide, kaks aastat tagasi avatud Paavli tänava showroom on kaubamärgi kõige laiema tootevalikuga esindus Eestis.

Kriss ise ütleb: “ Ma olen väga tänulik, et komistasin kunagi tegema midagi, mida olen nautinud juba kümme aastat ja loodetavasti naudin veel vähemalt järgmised kümme. See aeg on läinud väga kiiresti. On olnud põnev ja stressirohke, aga meie kliendid on nii ägedad, et isegi kõige pingelisemal ajal on motivatsioon laes!”

Kriss Sooniku disainpesu eripärana paistab silma see, et enamus sellest on kantav ka ülerõivastena, mis teeb loodud esteetika nähtavaks. Mainimata ei saa jätta kassilogoga kangast ning ikoonilisi pitstiibadega veluurist hommikumantleid, millest on arenenud terve seeria sarnase motiiviga rõivaid.

Kogu Kriss Sooniku tooted valmistatake Eestis. Lisaks on brändi tooted saadaval üle kogu maailma, eksootilisematest kohtadest näiteks Saudi-Araabias ja Jaapanis. Bränd on kogunud tuntust ja tunnustust moeajakirjades Vogue, ELLE, GQ, Cosmopolitan ja Style.com. Aastal 2013 võitis disainer Kriss Soonik-Käärmann ka Eesti kõrgeima moeauhinna Kuldnõel.

Palju õnne, Kriss Soonik Loungerie, ka Portaili toimetuse poolt! 

Veel sarnaseid artikleid


HANNES RÜÜTEL
Foto: Marianna Gunja

Moemärgi HANNES RÜÜTEL sügav kohtumine iseendaga

Meesterõivaste brändi HANNES RÜÜTEL sügistalvine kollektsioon “The Past is Present” on justkui sügav kohtumine iseendaga, mis liigub mälestuste, identiteedi ja emotsionaalse vastupidavuse teljel. Isiklik, ent samas universaalne.

Fotograaf Marianna Gunja poolt pildile püütud moeseeria kannab endas mineviku kaja, korduvaid mustreid ja enesepeegeldust. “Meie kõigiga on kaasas emotsionaalne pagas ning isegi, kui see on raske, peame õppima, kuidas sellega valutult edasi sammuda,” mõtiskleb disainer Hannes Rüütel. “Me ei jutusta lugu üksnes sellest, mida me kanname, vaid ka sellest, mida me endas kanname.”

Disainer jätkab oma kollektsioonidele omast vastandamist nii materjalide kui vormide näol. Neutraalsetes toonides pehmed kangad vahelduvad julgete mustrite ja tekstuuridega ning siluetid ja detailid viitavad sel korral nii enesekontrollile kui ka vabanemisele. Meestele suunatud unisex-touch’iga rõivad on suuresti hinnatud ka naiste seas.

Tutvu kollektsiooniga galeriis!

Moemärgi HANNES RÜÜTEL esinduskauplus asub Telliskivi Loomelinnakus aadressil Telliskivi 60A/3, Tallinn. Uuri lisa hannesruutel.com.

Veel sarnaseid artikleid


Foto: Marianna Gunja

Millist kollektsiooni esitleb Cärol Ott Tallinn Fashion Weekil? Meie teame!

Cärol Ott esitleb brändi carolxott alt sügisese Tallinn Fashion Weeki raames oma kevad/suvi 2026 kollektsiooni, mis sai alguse disaineri enda lapsepõlvekogemusest. 

“Suved saarel tähendasid alati suurt hulka tööd: muru niitmist, rohimist, adru korjamist, palkide tassimist, puude ladumist, köögiviljade eest hoolitsemist ja palju muud,” räägib disainer. “Lapsena tundusid need ülesanded  tüütu kohustusena, kuid lõpuks kaasnes nendega alati rahulolu ja uhkus selle üle, et oma kätega sai midagi valmis tehtud. Need rituaalid olid korraga koormavad ja vabastavad, ühendades perekonda, sugulasi ja sõpru, kes tuli talgute formaadis appi suuremaid töid ära tegema. Selle taustal on tööde tegemist dikteerinud alati heitlik ilm, “Eesti suvi”, mis tähendab, et sa ei tea kunagi, kas päev kulgeb päikese või vihma sabinaga.”

Kui Cäroli lapsepõlves oli töö maal käsikäes nappides riietes päevituse püüdmisega ja mõnusa koosviibimisega, siis veel pool sajandit tagasi olid samad tööd elulised ja vältimatud, et elada üle talv ja hoida talu toimivana. Toona kanti pikki katvaid rõivaid, mis kaitsesid keha kõrvetava päikese eest ja olid traditsioonilist laadi. Need kaks põrkuvat maailma — töö kui hädavajadus ning töö kui pool vabatahtlik rituaal on loonud Tallinn Fashion Weeki lavale jõudva kollektsiooni alustala.

Moebrändi carolxott alt toob disainer oma lapsepõlvemälestuste ja ajalooliste talurõivastele viidates loomingusse reaalse töö jäljed: päikese käes pleekinud pinnad, higiplekid ja kleepuvate muruliblede alla mattunud rõivad. Kangaste pleegitused ja kulutatud ilme, naha fragmentidest loodud murujändrike detailid ning käsitsi kootud pinnad loovad terviku, mis seob käsitöö ja tänapäevased modernsed vormid tervikuks. Lisaks muru referentsile on disainis välja tootud ka viited hea ja sooja suve tagajärjele looduses – õitsevale sinivetikale.

Kokkuvõttena on kollektsioon “Eesti suvi 2026” disaineri isiklik kogemus töö ja keha suhetest kaasates sinna detaile põlvkondade tagustest talu töörõivastest.

Kollektsioon jõuab Tallinn Fashion Weeki lavale 22. oktoobril Kuldnõela gala raames.

Veel sarnaseid artikleid

Kuva juurde artikleid