Claudia Lepik on ehtekunstnik, kes lõpetas 2018. aastal Eesti Kunstiakadeemia ehte- ja sepakunsti eriala. Oma loomingus keskendub ta näo iseärasuste tundma õppimisele ning nende põhjal näoehete loomisele. Samuti on tema loomingus tähtsal kohal heli, mida ehete liigendid metallide vahel loovad.

Muide, alles eelmine nädal võõrustas New Yorgi ehtekunstinädalal Claudia oma esimest soolonäitust „About Face”, mille valitud töid on võimalik Puändis ka proovida ja soetada. Nende kõrvalt leiab lihtsustatud versioone Claudia signatuuriks kujunenud ninaehetest igapäevaseks kandmiseks, samuti kõrvarõngaid ja sõrmuseid.
Olgu ka lisatud, et hüpikpood avaneb pühapäeval, 1. detsembril kell 13.00 koos kihisevate jookidega!
Claudia Lepiku hüpikpood raamatupoes Puänt jääb avatuks detsembri lõpuni.
Naistele pakub COS ootamatuid leide ja kindlaid lemmikuid: kerget meriinovilla, puhtaid siluette ja maitsekalt viimistletud detaile. Aksessuaaride hulgast leiab elegantseid ehteid, kvaliteetseid käekotte, vöösid ja modernseid päikeseprille, mis lisavad igapäevastiili pisut luksuslikku lihtsust.
Meestele on loodud valik, mis toob esile ajatud disainiklassikud: tugevad nahkmaterjalid, funktsionaalsed lõiked ja kaasaegsed tõlgendused garderoobiikoonidest. Need on ideaalsed kingid mehele, kes hindab puhast joont ja esemete vastupidavust.
Sel pühadehooajal on erilise tähelepanu all COS Perfumery uued küünlad Foret ja Rouge Feu – mõlemad valatud taaskasutatava disainiga suitsusesse klaasanumasse ning loodud täitma ruumi peenetundelise luksusega. Kui Foret toob tuppa talvise männimetsa värskuse, siis Rouge Feu hoopis sooja ja vürtsika talveõhtu hubasuse.
Tutvu kogu kingivalikuga brändi esinduspoodides ning veebipoes cos.com!
Brändi lugu sai alguse 1894. aastal Inglismaa kirdeosas South Shieldsis, kus John Barbour rajas oma ettevõtte J. Barbour & Sons. Üle 130 aasta hiljem on bränd endiselt perekonna omanduses – nüüd juba viienda põlvkonna juhtimisel – ning tegutseb samas piirkonnas. Just seal asub ka Barbouri tehas, kus valmistatakse siiani käsitsi brändi ikoonilisi Bedale’i ja Beauforti vahatatud jopesi. Samuti hoolitsetakse seal klientide rõivaste pikaealisuse eest – jopesid vahatatakse, parandatakse ja taaselustatakse käsitsi, et anda neile uus elu.

Barbour on sünonüüm praktilisele elegantsile ja ajatud britilikule stiilile. Brändi kollektsioonid – meestele, naistele, lastele ja isegi koertele – on inspireeritud Inglise maapiirkonna väärtustest ja loodusest. Lisaks legendaarsetele ülerõivastele pakub moemärk ka särke, pükse, kudumeid, kleite, aksessuaare ja jalanõusid.
Täna on bränd tõeline ülemaailmne ikoon, mille tooteid müüakse rohkem kui 55 riigis üle maailma – alates Suurbritanniast ja Euroopast kuni Ameerika Ühendriikide ja Aasiani.
Avasta Barbour Tallinna Kaubamaja Naistemaailmas ja Kaubamaja e-poes!