Foto: Reserved

Ciao, Kendall!

Peale kampaaniaid selliste nimekate staaridega nagu Kate Moss, Cindy Crawford, Adwoa Aboah ja Irina Shayk, üllatab riidebränd Reserved taas ning esitleb oma seekordse sügistalvise kollektsiooni reklaamnäona ei kedagi muud kui Kendall Jennerit.

116 miljonit jälgimist Instagramis, 180 cm pikkust ning auväärne positsioon ajakirja Forbse enimteenivate modellide seas, on Kendallist teinud tõelise tänapäeva pop-ikooni. Reservedi uues kampaaniavideos kehastub ta mitmeteks Itaalia filmimaailma kõige kuulsamateks tegelasteks ning rändab ühest ajastust ja karakterist teise. Olulisim, mida kampaania vahendab, on julgus realiseerida oma kõige võimatuma näivamaid unistusi ning väljendada end täpselt sellisena nagu seda ise soovime.

Muide, video sünni taga seisab moemaailmas tuntud ning armastatud loominguline kahurvägi. Nii kuuluvad kampaaniavideo kunstilise juhi Gordon Von Steineri tööportfelli näiteks koostööd Prada ja Gucciga, ning Jacob K, kes lõi klipi tarvis Kendalli stilistika, teeb muuseas koostööd ajakirjadega Vogue, W ja Dazed. Kae meie silmis vägagi meeleolukat tulemust allolevas videos!

Kendall x Reserved kampaania esitlus Eestis toimus privaatses õhkkonnas Laura Nestori fotostuudios. Jäädvustusi sündmusest ning külalistest näed allolevast galeriist!

Veel sarnaseid artikleid


Foto: Marleen Muhuste

GALERII: Kaubamajal valmis Sigrid Kuusega eksklusiivne ehtekollektsioon

Kaubamaja 65. juubeli puhul on ehtedisainer Sigrid Kuusk loonud kollektsiooni nimega “Timeline/Ajajoon”, mis on kui poeetiline austusavaldus ajale ja selle möödumisele. 4. septembril toimus sel puhul Kaubamajas pidulik sündmus, mis tõi kokku moe- ja disainihuvilised, avaliku elu tegelased ning pikaajalised Kaubamaja partnerid.

Kaubamaja turundusdirektori Britta Ratase sõnul on Kaubamaja läbi ajaloo olnud Eesti disaini ja kunsti suurtoetaja ning käesolevas väärikas koostöös said need kaks märksõna tänu Sigrid Kuusele kokku. „On ütlemata suur rõõm esitleda nii unikaalselt ehtekollektsiooni, mis loodud mõeldes just Kaubamajale. Sigrid leidis sümbioosi ajaloolise väärikuse ja tänapäevase modernsuse vahel ning tänu sellele on tema loodud kollektsioon ajatu. See võiks olla ehtepärand, mida edasi kanda põlvest põlve,“ rääkis Ratas.

Uus ehtekollektsioon toob endaga fluiidseid, voolavaid vorme. On pärleid, on hematiiti. Materjalina kasutas Sigrid enamasti hõbedat ja kullatud hõbedat. Kollektsioonis on esindatud nii kõrvarõngad, ear cuff, sõrmused, prossid kui ka kaelakeed. Viimastega innustab Sigrid ehet mänguliselt kanda – näiteks sättida kee ka käevõruks. Uus kollektsioon on mitmekesine, pakkudes nii statement-esemeid kui ka lihtsamaid igapäevaseid ehteid.

„Me ei saa aega peatada, ent saame talle tähenduse anda. Selle kollektsiooni loomine oli minu viis mõtestada aega mitte kui selle kadumisena, vaid kogunemisena,” jagas oma mõtteid Sigrid Kuusk, lisades, et kollektsioon räägibki sellest, kuidas meie isiklikud ja ühised lood kihistuvad ja voolavad. “Ehted saavad olla üks viis elu tähistamiseks ja märkamiseks. Iga hetk väärib jäädvustamist – ka siis, kui see möödub vaikselt. Kaubamaja on olnud osa Eesti inimeste ajajoonest juba 65 aastat – koht, kust on läbi käinud põlvkonnad, ja kus mälestused saavad ruumi. Mul oli au luua midagi, mis tähistab mitte ainult seda teekonda, vaid ka Eesti disaini elujõulisust.“

Vaata, kuidas tähistati kollektsiooni inspireeriva õhtuga Kaubamaja Naistemaailmas galeriis!

Veel sarnaseid artikleid


Foto: Giorgio Armani | Stefano Guindani.

Giorgio Armani (1934-2025)

Täna tabas moemaailma suur kaotus. Giorgio Armani – omanimelise moemaja asutaja, disainer ja tegevjuht – on lahkunud 91-aastaselt. Teate kohaselt lahkus legendaarne moelooja – Il Signor Armani, nagu töötajad ja koostööpartnerid teda austavalt kutsusid – rahus, ümbritsetuna oma lähedastest.

Giorgio Armani sündis 1934. aastal Põhja-Itaalia linnas Piacenzas. Alguses suundus ta Milano Ülikooli õppima meditsiini, kuid katkestas õpingud kolme aasta järel ja liitus armeega. Pärast teenistust otsis ta uut teed – alustades vaateakende kujundajana ja jõudes lõpuks 1975. aastal omaenda moemaja rajamiseni.

Armani oli see, kes tõi ülikonnamoodi revolutsioonilise pehmuse ja vabaduse, muutes rangest vormist voolava poeesia. Tema käekiri oli alati seotud lihtsuse, selguse ja vaoshoitud elegantsiga – ta mõistis, et tõeline enesekindlus ei vaja liigset dekoratiivsust.

2025. aasta tähistas mitut olulist verstaposti Armani moemaja loos: märtsis esitles bränd oma 50. juubelikollektsiooni “Radici”, jaanuaris tähistati ka Armani Privé moeliini 20. aastapäeva. Just seal sulges disainer etenduse ise, astudes lavale käsikäes viimase modelliga. Tänavu juunis jäi ta aga esimest korda poole sajandi jooksul oma moemaja etenduselt kõrvale, taastudes toona avalikkusele teadmata tervisemuredest.

Veel sarnaseid artikleid

Kuva juurde artikleid