Magda Wunsche ja Agnieszka Samsel, tuntud fotograafi-duo, lähtusid Premiumi uue kollektsiooni visuaalide loomisel filosoofiast selle taga. Kõige varasematest loomeprotsessidest alates on sarja puhul lähtutud teadlikkusest. Nii on kõik kollektsiooni materjalid keskkonnasäästlikku päritolu: orgaaniline puuvill, ökoloogiline viskoos, taaskäideldud polüester. Kampaaniafotod kõnelevad lihtsat, kuid haaravat keelt – kogu pildistamise esteetika kõneleb ruumist, kus inimene ja loodus harmoonias eksisteerivad.
Kollektsiooni domineeriv sõnum on funktsionaalsus. Laiad lõiked ja kihiline stilistika mõjuvad vaatamata oma keerukale loomule lihtsalt, kuid pilkupüüdvalt. Värvide valikul on lähtutud looduse ilmingutest ning erinevatest aastaaegadest. Premium aksessuaarid on minimalistlikud, kuid väljendusrikkad nii materjalikasutuse kui vormimängude poolest.
Olgu ka lisatud, et Premiumi naistekollektsioonis puuduvad dekoratiivsed iluelemendid. Iga ese on loodud olema omaette statement, mis ei vaja ilmtingimata lisatäiendust. Meestekollektsioonis kõnelevad aga lõiked, mida on hea kombineerida nii formaalsemateks puhkudeks kui vabaajariietuseks.
Tutvu Reservedi uue Premium naiste- ja meestekollektsiooniga allolevas galeriis!
Reservedi Premium kollektsioon on saadaval Reservedi veebipoes aadressil www.reserved.com.
Gucci endise loovjuhi Alessandro Michele edasisest käekäigust on spekuleeritud juba üle aasta. Iga kord, kui mõnest nimekast moemajast loovjuht lahkus, hakkas moemeedia sosistama, kas koht ehk vabastati Michelele. Täna pärastlõunal saabus selgus ning kinnitus, et Michele suundub just nimelt Valentinosse, Piccioli asemele.
Millal esimest Michele käe all valminud Valentino kollektsiooni näha saab? Kuigi tema esimene tööpäev Valentinos on juba 2. aprillil, saab see ilmselt olema naiste kevad/suvi 2025, mida esitletakse Pariisi moenädalal, käesoleva aasta septembris. Veelgi enam oodatakse aga järgmist Valentino haute couture kollektsiooni, sest see saab olema esimene kord, kus Michele kõrgmoodi selle kõige õigemas tähenduses loob.
Kampaania, mille on lavastanud ja jäädvustanud tandem Inez & Vinoodh, toob ekraanile Penélope Cruzi ja Brad Pitti, kes taaselustavad eelmainitud filmi ikoonilisi stseene. Cruz, kes on olnud moemaja saadik alates 2018. aastast, ja Pitt, kehastavad tegelasi, kes kogevad äsjaärkavat armastust, mida igal sammul saadab ei miski muu kui CHANELi signatuurkäekott.
Muideks, kuna 1966. aastal valminud filmi eelarve oli kesine, kandis näitlejanna Anouk Aimée selles oma rõivaid ning aksessuaare, kaasa arvatud ikoonilist CHANELi käekotti.
Vaadake mereäärses Deauvilles jäädvustatud kampaaniafilmi ja uudistage kampaaniafotosid galeriis!