Foto: Bottega Veneta

Bottega Veneta hullutab taas

Me usume, et ühelgi tõsisemalt moega sina peal oleval inimesel ei ole jäänud märkamata, et Bottega Veneta on tõusnud täna sujuvalt kõige cool’imaks moebrändiks üldse. See on moemärk, mille kollektsioone ülistavad moekriitikud, mille nurgelise ninaga kingi jahivad kõik nimekad influencer’id ja mille signatuurkäekottide järele ihalevad kõik, kes kahe esimese hulka ei kuulu. Või vähemalt selline mulje on meil jäänud. 

Kui aga nurgelised kingad ja pouch-kotid kõrvale jätta, siis on tegelikult põhjust Bottega Venetast ja selle loomingulise juhi Daniel Lee loodust rääkida seetõttu, et valmis on saanud brändi sügistalvine kampaania ja need fotod on kindlasti Portailigi veergudel kajastamist väärt. Nimelt esitleb Tyrone Leboni jäädvustatud Bottega Veneta uutlaadi luksust, nagu bränd ise öelnud on. Jah, nendel fotodel näeb lisaks moerõivastele ja aksessuaaridele näiteks ühte kuldset superautot, mis esitleb kampaania n-ö unapologetic luxury osa, aga ka alasti neidu, kelle luksus seisneb basseini ääres alasti istumises, loomulikult Bottega Veneta ikoonistaatust püüdlevad kingakesed jalas.  

Kumba luksust teie eelistate, on teie enda valida, meie aga toome seni teieni nimetatud kampaaniafotod! Vaadake allolevat galeriid!

Veel sarnaseid artikleid


Foto: Closed

Moebränd CLOSED on maandunud Kaubamaja Naiste- ja Meestemaailma

Moemärgi Closed lugu sai alguse 1978. aastal, kui prantsuse moedisainerid Marithé ja François Girbaud rajasid brändi, mis tõi moemaailma värske hingamise. Brändi fookus oli algselt teksadel ning nende eristuvate detailide tõttu saavutas Closed kiiresti kultusliku järgijaskonna. 1980ndatel kandsid Closedi loomingut nii Tupac Shakur, George Michael kui ka Will Smith.

Täna, rohkem kui 40 aasta hiljem on Closed endiselt tugevalt moepildis, olles kasvanud teksabrändist terviklikuks moemajaks. Tänapäeval juhivad brändi Hamburgis elavad sõbrad ja äripartnerid Til Nadler, Gordon Giers ja Hans Redlefsen, kes hoiavad elus brändi kolmikidentiteeti: prantsuse loovus, itaalia käsitöö ja saksa täpsus.

Kuigi Closedi juured on teksas, pakuvad nad täna laia valikut meestele ja naistele: igapäevaseid T-särke, mugavaid pusasid, pehmeid kudumeid ja ajatuid mantleid. Kõik tooted on disainitud klassikalise silueti ja naturaalse tunnetusega, mis teeb neist igapäevase garderoobi kvaliteetsed baastooted.

Muide, erilist tähelepanu pöörab bränd ka jätkusuutlikkusele. Kuigi Closed ei positsioneeri end öko-brändina, on nad järjepidevalt panustanud uuenduslikesse lahendustesse – alates orgaaniliste ja keskkonnasõbralike kangaste kasutamisest kuni 100% taaskasutatud pakenditeni. Tänu sellele, et üle 80% tootmisest toimub Euroopas, on brändi tarneahelad ka lühemad ja ökoloogilised standardid kõrgemad.

Uudista Closedi uusimaid kollektsioone Kaubamaja Meeste- ja Naistemaailmas või Kaubamaja e-poes!

Veel sarnaseid artikleid


Foto: CHANEL

CHANEL ja poeetiliselt mustvalge Pariis

CHANEL avab sügis-talv 2025/26 hooaja poeetilise vaatega Pariisile – kohvikuterrassid, kivitänavad, Haussmanni majad ja kauguses aimuv Eiffeli torn. Fotograaf Mikael Janssoni kaamerasilm tabab taanlannast modelli Mona Tougaardi liikumas läbi mustvalge linna, kus iga samm on kui stseen filmist.

Kampaania mängib valguse ja varjuga, ühendab graafilised jooned ja ootamatud detailid, tuues esile CHANELi signatuursed elemendid uues – sügis-talv 2025/26 hooajale sobivas – võtmes. See on korraga rokilik, romantiline ja jõuline – pidevas liikumises, nagu Pariis ise.

Tutvu kampaaniafotodega galeriis!

Kollektsioon jõuab CHANEL butiikidesse septembris 2025.

Veel sarnaseid artikleid

Kuva juurde artikleid