Foto: Softrend

Pehme ja lopsakalt täidlane: Softrendi uus diivan Adamson

Softrendi tootevalikusse on lisandunud Argo Tamme disainitud diivan Adamson. Olles üle 20 aasta diivaneid valmistanud, on mugavusel ja kvaliteedil Softrendi jaoks eriline tähendus. See pole enam pelgalt sõnakõlks, vaid koondab endas materjale ja töövõtteid, mis diivanile sellise vormi ja sisu loovad, et inimene sellel end tõeliselt hästi tunneb.

„Adamson sai alguse Softrendi varasema diivani Adam ümberdisainimisest – sellest ka nimi. Adamson on disainitud seestpoolt välja – esmalt proovisin aru saada, mis teeks sellel diivanil istumise võimalikult mugavaks ja sellest tulenes väline vorm. Tänu õhukestele seljapatjadele, vormikatele käetugedele ja kõrgetele jalgadele on üldmulje väärikas, ent värske,“ ütleb disainer Argo Tamm.

Diivan Adamson on mugavuse meistriklass. Tänu sulepatjadele on pehmust diivanil täpselt parasjagu nagu ka lopsakat täidlust. Oma parajalt väljapeetud olekus ja tänu Softrendi suurele, enam kui 4000 (!) erineva kangaga kattematerjali valikule sobib Adamson erinevatesse interjööridesse.

Diivan ise on saadaval kolmes eri pikkuses ning sellele on võimalik juurde osta eraldiseisev tumba. Diivan on juba müügil Softrendi salongides. Vaata lisa www.softrend.ee.

Veel sarnaseid artikleid


H&M Home
Foto: H&M Home

Kas oled jõuludeks valmis? H&M Home on!

H&M Home’i tänavune jõulukollektsioon ühendab modernse elegantsi ja klassikalise pidulikkuse. Neutraalne värvipalett pruunide ja kreemikasvalge toonidega põimub punaste ja roosade nüanssidega, luues hubase, ent moodsalt rafineeritud meeleolu. 

Jõulukollektsioonis on esindatud nii bistroostiilis punaste detailidega lauanõud, küünlad ja laternad, samuti karvased padjakatted ja jõulusokid, ning loomulikult kuuseehteid punastes, valgetes ja pruunides toonides – kõik, et kodu saaks pühadeks pehmelt särava ja materjalidest rikkaliku ilme.

Kollektsioon jõuab müügile juba käesoleval nädalal, 23. oktoobril H&M Home’i kauplustes ja veebispoes aadressil hm.com.

Uudista kollektsiooni galeriis!

Veel sarnaseid artikleid


Iittala
Foto: Iittala

KAS JUBA KUULSID? Iittalal valmisid esimesed lõhnaküünlad

Soome disainiklassik Iittala on sügistalvise hooaja saabumisega igati sobivalt astunud uude, sensoorse disaini maailma. Nimelt on valminud brändi esimesed lõhnaküünlad, mis on inspireeritud klaasivalmistamise põhielementidest – tulest, liivast ja veest.

Iittala klaasitehases saab kõik alguse tulest, liivast ja veest – kolmest elemendist, mis on klaasivalmistamise tuum. Liiv on algmaterjal, mille tuli muudab helendavaks klaasiks. Vesi, mida kasutatakse puidust vormide niisutamiseks, aitab kujundada sulanud massi. Nüüd on need samad elemendid saanud inspiratsiooniks uuele viisile Iittalat kogeda – läbi kolme maheda aroomi.

Uued küünlad on saadaval nii eraldi kui ka valatult taaskasutatavasse keraamilisse anumasse, mille kuju on inspireeritud Alvar Aalto ikoonilisest lainelisest vormist. Skulpturaalne anum on loodud jätkusuutlikkust silmas pidades – kui küünal on põlenud, saab anumast ajatu sisustuselement, mida võib oma äranägemise järgi taas täita.

Iittala esimese lõhnaküünalde kollektsiooniga saad tutvuda veebipoes iittala.com.

Veel sarnaseid artikleid

Kuva juurde artikleid