Veelgi erilisemaks teeb antud kollektsiooni see, et esimest korda on moeaustajatel võimalus saada kollektsioonist koheselt osa, sest punasel vaibal esitletud rõivad jõuavad valitud kauplustesse ja e-poodi müügile juba homme, 25. mail. “Giambattista Valli X H&M“ põhikollektsioon lansseeritakse 7. novembril.
„Mul on selle koostöö üle väga hea meel. H&M annab mulle võimaluse tuua oma stiili-visioon ja ilupidu suurema publiku ette. Meie eesmärk on jagada oma pühendumist ilule, olla osa inimeste õnnehetkedest ja aidata sütitada armastuslugusid kõikjal maailmas“, räägib Giambattista Valli.
„Oleme äärmiselt põnevil, et saame Giambattista Valliga koostööd teha. Ta on kõrgmoe vaieldamatu meister ja suudab luua eriti meeldejäävaid siluette. Tema disainikäekirja toomine klientideni on unistuse täitumine. Me ei jõua ära oodata, kuidas kaunile kollektsioonile reageeritakse“ räägib H&Mi loovnõustaja Ann-Sofie Johansson.
Giambattista Valli sündis ja kasvas Roomas, kuid asutas omanimelise brändi 2005. aastal hoopiski Pariisis. Tema moeuniversum pakub nii ready-to-wear rõivaid, kõrgmoodi kui ka aksessuaare. Vallile on koostöö H&Miga esimene omataoline ja lisaks on see ka disaineri esimene katsetus meesterõivaste valdkonnas.
“Giambattista Valli X H&M” eelkollektsioon jõuab piiratud kogustes müügile 25. mail. Eelkollektsiooni enneolematult kaunid rõivad annavad fännidele aimu põnevust tekitava koostöö põhikollektsiooni stiilsetest nüanssidest. Eestis saab eelkollektsiooni osta e-kauplusest hm.com 25. mail alates kella 11.00.
Täna, rohkem kui 40 aasta hiljem on Closed endiselt tugevalt moepildis, olles kasvanud teksabrändist terviklikuks moemajaks. Tänapäeval juhivad brändi Hamburgis elavad sõbrad ja äripartnerid Til Nadler, Gordon Giers ja Hans Redlefsen, kes hoiavad elus brändi kolmikidentiteeti: prantsuse loovus, itaalia käsitöö ja saksa täpsus.
Kuigi Closedi juured on teksas, pakuvad nad täna laia valikut meestele ja naistele: igapäevaseid T-särke, mugavaid pusasid, pehmeid kudumeid ja ajatuid mantleid. Kõik tooted on disainitud klassikalise silueti ja naturaalse tunnetusega, mis teeb neist igapäevase garderoobi kvaliteetsed baastooted.
Muide, erilist tähelepanu pöörab bränd ka jätkusuutlikkusele. Kuigi Closed ei positsioneeri end öko-brändina, on nad järjepidevalt panustanud uuenduslikesse lahendustesse – alates orgaaniliste ja keskkonnasõbralike kangaste kasutamisest kuni 100% taaskasutatud pakenditeni. Tänu sellele, et üle 80% tootmisest toimub Euroopas, on brändi tarneahelad ka lühemad ja ökoloogilised standardid kõrgemad.
Uudista Closedi uusimaid kollektsioone Kaubamaja Meeste- ja Naistemaailmas või Kaubamaja e-poes!
Kaamera ees on INGER ja tema kaaslane Karmen, kelle omavaheline aus ja loomulik side loob videole intiimse ja siira meeleolu. „Me oleme igal reisil filminud oma hetki, ilma otsese plaanita. Hiljem, kui kirjutasin nendest reisidest loo, siis teadsin, et need mälestused ja emotsioonid haakuvad sellega ideaalselt,“ sõnas INGER.
„mio amore“ (itaalia keeles minu armastus) ühendab endas INGERile omase indie-popi kõla, soojad harmooniad ja kerge Vahemere meeleolu. Lugu on ühtaegu tantsuline ja tundeline ning sobib nii autosõiduks päikeseloojangul kui ka nostalgiliseks tagasivaateks suvele. „See on rohkemat kui muusikavideo, see on mälestus, mida ma tahtsin jagada. Usun, et igaüks, kes on kunagi armastanud või armastust oodanud, leiab sellest killukese iseennast,“ võtab INGER kokku.