Foto: Ken Oja

Uus formaalsus Baltmani kevadkollektsioonis

Oma kevadsuvises kollektsioonis keskendub meestebränd Baltman uutele vaatenurkadele, kuid seda traditsioonilises ja tuttavlikus võtmes. Nutikalt juhuslikku välimust iseloomustab eelkõige niinimetatud uus formaalsus, mille märksõnadeks on ajatu stiil, dünaamilisus, mugavus ja funktsionaalsed detailid.

2019. aasta kevad-suvel kombineerib kodumaine Baltman liikuva elustiiliga mehele mõeldes sellised mugavad ja kergesti hooldatavad kangad nagu näiteks vastupidava trikotaaži, tekstuuriga peenvillase, siidi ja linase. Ajatust klassikast inspireeritud vabamatele lõigetele on lisatud modernseid detaile, tulemuseks on kaasaegne meestemood, mis mõjub kevad-suviselt värskena. Sellised mängulised suvetoonid nagu eresinine, rohelise erinevad variatsioonid ja veinipunane iseloomustavad kollektsiooni värvipaletti. Aktsenti annavad erkpunane, indigosinine ja mitmevärvilised lillemustrid. Kollektsiooni tuumaks on aga jätkuvalt ajatu ja ehe disain ning rätsepavõtteid austav Baltman, mida iseloomustavad kvaliteetsed materjalid, perfektne õmblustöö ja võimalus luua teadlikult kureeritud garderoobi. Vaata tulemus oma silmaga galeriist järele!

Baltmani kevadsuvine kollektsioon on juba müügil moebrändi esinduskauplustes ning e-poes aadressil baltman.andmorefashion.com.

Veel sarnaseid artikleid


Foto: Closed

Moebränd CLOSED on maandunud Kaubamaja Naiste- ja Meestemaailma

Moemärgi Closed lugu sai alguse 1978. aastal, kui prantsuse moedisainerid Marithé ja François Girbaud rajasid brändi, mis tõi moemaailma värske hingamise. Brändi fookus oli algselt teksadel ning nende eristuvate detailide tõttu saavutas Closed kiiresti kultusliku järgijaskonna. 1980ndatel kandsid Closedi loomingut nii Tupac Shakur, George Michael kui ka Will Smith.

Täna, rohkem kui 40 aasta hiljem on Closed endiselt tugevalt moepildis, olles kasvanud teksabrändist terviklikuks moemajaks. Tänapäeval juhivad brändi Hamburgis elavad sõbrad ja äripartnerid Til Nadler, Gordon Giers ja Hans Redlefsen, kes hoiavad elus brändi kolmikidentiteeti: prantsuse loovus, itaalia käsitöö ja saksa täpsus.

Kuigi Closedi juured on teksas, pakuvad nad täna laia valikut meestele ja naistele: igapäevaseid T-särke, mugavaid pusasid, pehmeid kudumeid ja ajatuid mantleid. Kõik tooted on disainitud klassikalise silueti ja naturaalse tunnetusega, mis teeb neist igapäevase garderoobi kvaliteetsed baastooted.

Muide, erilist tähelepanu pöörab bränd ka jätkusuutlikkusele. Kuigi Closed ei positsioneeri end öko-brändina, on nad järjepidevalt panustanud uuenduslikesse lahendustesse – alates orgaaniliste ja keskkonnasõbralike kangaste kasutamisest kuni 100% taaskasutatud pakenditeni. Tänu sellele, et üle 80% tootmisest toimub Euroopas, on brändi tarneahelad ka lühemad ja ökoloogilised standardid kõrgemad.

Uudista Closedi uusimaid kollektsioone Kaubamaja Meeste- ja Naistemaailmas või Kaubamaja e-poes!

Veel sarnaseid artikleid


Foto: Mia Tohver

HANNES RÜÜTEL, südasuvi ehteis ja eheduses

Vaid mõned kuud tagasi esitles moemärk HANNES RÜÜTEL oma esimest ehetekollektsiooni “OIU”, mis peidab endas moemärgi asutaja Hannese helgeid mälestusi, soojust ja nostalgiat. Needsamad märksõnad kandusid edasi värskelt ilmavalgust näinud südasuvisesse fotomaagiasse – hetke, mil looduse lopsakus ja päikese paitus mõjuvad kõige ehedamalt.

Fotograaf Mia Tohveri jäädvustatud seeria seob üheks tervikuks hiljuti lansseeritud ehetekollektsiooni ja moemärgi HANNES RÜÜTEL unisex touch’iga rõivad. “Hannese looming oli sellesse sooja suveõhtusse loodud – kõik toonid, tekstuurid ja valgussillerdused sulasid kaamera ees kokku ühtseks maailmaks, justkui oleks võetud pipetiga värve ümbrusest ja seatud need kollektsiooni värvigammasse. Ja sellele kõigele puhus elu sisse modellide Elina ja Jürgeni mänguline energia,” kirjeldab Mia.

Tutvu kõnealuse seeriaga galeriis!

Moemärgi HANNES RÜÜTEL esinduskauplus asub Telliskivi Loomelinnakus aadressil Telliskivi 60A/3, Tallinn. Uuri lisa hannesruutel.com.

Veel sarnaseid artikleid

Kuva juurde artikleid