„7 Days Out” on Netflixi enda loodud dokumentaalseriaal, mis võtab vaatluse alla erinevate tegevusvaldkondade visionäärid, alates spordi- ja toidu- ning lõpetades moemaailmaga. Seriaali avahooajal on teiste seas vaatluse all ei keegi muu kui Karl Lagerfeld ja tema tegemised Chaneli moemajas. Nimelt said filmi tegijad veeta Lagerfeldiga koos täpselt seitse päeva, mis eelnesid Chaneli 2018. aasta haute couture’i kollektsiooni esitlusele, ning kuna filmi tegijatele anti nii-öelda full access ja vabad käed, siis püüti kaadrisse kogu moemaja meeskonna ettevalmistused kõrgetasemeliseks show’ks. Muide, „7 Days Outi” on loonud Andrew Ross, kes on ka moefilmi „The First Monday in May” looja, seega oli talle moemaailma sigin-sagin enam kui tuttav.
Dokumentaali „7 Days Out” Chanelile keskenduv osa kestab täpselt 46 minutit, seega peaks iga moemaani jõuluperioodi kenasti ära mahtuma küll. Head vaatamist meile kõigile!
Režissöör Nadia Hallgreni käe all valminud sari pärineb Emmy auhinna võitnud dokuseriaali “BECKHAM” loojatelt ning jälgib Victoria Beckhami teekonda — alates tema esimestest sammudest popmuusika maailmas Spice Girlsi liikmena kuni rahvusvahelise moebrändi ülesehitamiseni.
Dokumentaalsari „Victoria Beckham“ põimib maitsekalt mineviku ja oleviku, pakkudes haruldast sissevaadet naise sihikindlusse, uuendusmeelsusse ja ambitsiooni. Sari jälgib ka Beckhami ettevalmistusi tema seni kõige ambitsioonikamaks moeetenduseks Pariisi moenädalal, avades, milliseid väljakutseid ja võite on ta kogenud oma teekonnal popstaarist moeloojaks.
Sarjas jagavad oma mõtteid ka mitmed moe- ja kultuurimaailma tipud, sealhulgas Tom Ford, Roland Mouret ja Anna Wintour, samuti Beckhami lähedased sõbrad ja perekond — nende seas Eva Longoria ning loomulikult David Beckham.
Vaata ka sarja treilerit:
Festivali korraldaja Helen Saluveeri kinnitusel on kodumaiste ekspertide sissejuhatused juba traditsiooniks kujunenud. “Ühest küljest annab videosissejuhatus veidi taustainfot dokumentaalide sügavamaks nautimiseks,” lisab Saluveer. “Aga minu jaoks on olnud see ka võimaluseks teha omamoodi kummardus kohalikele tegijatele ja tuua neid sel moel publiku ette.”
Sel korral on programmis 10 dokumentaali, millele teevad sissejuhatuse moekunstnik Piret Ilves (“Tolmust tolmuks”), moekunstnik Kairi Lentsius (“Nõgesekleit”), moeekspert Urmas Väljaots (“Twiggy”), moekunstnik Liisi Eesmaa (“Thom Browne – mees, kes loob unistusi”), moekunstnik Aivar Antonio Lätt (“Milano – Itaalia moe telgitagused”), ajakirja SÄDE peatoimetaja Kristi Pärn-Valdoja (“Paco Rabanne. Elu väljaspool mustrit”), moekunstnik ja EKA moeosakonna juhataja Piret Puppart (“Gianni Versace – unistuste keiser”), kunstihuviline Kristel Martis (“Tamara de Lempicka ja ellujäämise kunst”), projekti “Mania Grandiosa” läbiviijad ja filmitegijad Lisette Sivard ja Karl Joonas Alamaa (“Mania Grandiosa“) ning fotograaf Marek Metslaid (“Mina olen Martin Parr”).
MoeKunstiKino seansid toimuvad 7.-12. oktoobrini kinodes Sõprus Tallinnas ja Elektriteater Tartus. Filmid linastuvad ingliskeelsena või ingliskeelsete subtiitritega, “Mania Grandiosa” eestikeelsena. Piletid on müügil kinode kassades ja veebilehtedel. Täpsem info www.moekunstikino.ee.