“MOSCHINO [tv] H&M” kollektsiooni esemeid kandsid laval teiste seas supermodellidest õed Gigi ja Bella Hadid ning etendusele pani punkti legendaarne Naomi Campbell. Modellid kõndisid laval kui tänaval, sest viimane on disainer Jeremy Scotti lemmikkeskkond oma loomingu nägemiseks. Esireast seirasid kollektsiooni näitlejanna Kiersey Clemons, modell Coco Rocha, DJ Leigh Lezark ja lauljanna Bebe Rexha, kes olid samuti rõivastunud kollektsiooni komplektidesse.
“”MOSCHINO [tv] H&M” on kingitus fännidele. Soovisin luua neile kõige moschinolikuma kollektsiooni üldse. Panin mängu kõik elemendid, mida minu etenduselt oodata võiks – tulemuseks on multikamoe ja tänavastiili segu, mida on vürtsitatud hip-hopi hõngule kohase koguse bling-efektiga, et saavutada ehedat MOSCHINO look’i,“ selgitab MOSCHINO loovjuht Jeremy Scott.
„Jeremy loodud MOSCHINO-maailma reisimine “MOSCHINO [tv] H&M” etendusel oli tõeliselt lõbus kogemus. Etendus tõi esile kollektsiooni esemete positiivsuse, huumori ja rõõmu,“ ütles H&Mi loovnõustaja Ann-Sofie Johansson.
“MOSCHINO [tv] H&M” show jumestuse lõi H&M Beauty sarja toodetega üks maailma legendaarsemaid meigikunstnikke Pat McGrath. Kollektsiooni toetav jõuline ja glamuurne look keskendus graafilisele silmalainerile ja kumavale jumele.
Niipea kui Jeremy oli teinud oma viimase, etenduse lõppu tähistava kummarduse, tõsteti üles poodiumi ääristavad reklaamtahvlid. Viimaste tagant tuli nähtavale DJ-puldi taga seisev auhinnatud produtsent-artist Diplo, kes lisas peole veelgi hoogu juurde. Ürituse osaks oli ka eksklusiivne “MOSCHINO [tv] H&M” pop-up-butiik, kus külalised said kollektsiooni esemeid ostelda.
Vaata kogu ürituse moodi ja melu allolevast videost ja galeriist!
Kollektsioon “MOSCHINO [tv] H&M” saabub müügile valitud H&Mi kauplustesse kogu maailmas, sealhulgas Tallinna Postimaja kauplusesse ning e-poodi 8. novembril.
Uudista nimekatest staaridest ja moemaja saadikutest pungil galeriid!
Ning CHANELi kevad/suvi 2026 kollektsioonist räägime juba peagi.
Päev algas Peetris, Range Roveri esinduses, kus enne teele asumist tutvustati osalejatele uusimaid mudeleid. Seejärel saadi väikeste gruppidena luksuslikud autod enda kasutusse, et alustada teekonda Tartu suunas.
What the Face stuudiosse jõudes said külalised kogeda näotrenni, proovida uut koostöös RAHU Care’iga loodud head spa teenust ning õppida näotreeningu töötoas näomassaaži võtteid, mida ise igapäevaselt kasutada. Modell Kati Karu ütles, et see on parim viis, kuidas reedet veeta ja kirjeldas uut head spa teenust kui „maagilist kogemust“. Samal ajal tunnistas villemdrillem, et oli küll What the Face’i tegemisi enne sotsiaalmeediast palju näinud, aga näotrenni osas pisut skeptiline. Pärast treeningu lõppu tunnistas ta aga, et see ei jää tal viimaseks: „Sai reedeks näo värskeks ja näen jälle inimene välja ning olen selle eest väga tänulik.“
What the Face on unikaalse kontseptsiooniga stuudio, mis keskendub näolihaste treenimisele peamiselt läbi massaažitehnikate. Tegemist on mitteinvasiivse alternatiiviga erinevatele iluprotseduuridele, mille eesmärk on toetada nooruslikku ja säravat välimust. What the Face on Eestis tegutsenud kaks aastat ning kogunud endale Tallinna stuudios juba rohkelt fänne.
Algselt ei olnud What the Face’il plaanis Eestis teist stuudiot avada. Inimeste suur huvi pani aga siiski ka Tartu peale mõtlema. „Tartu kliendid käisid meie teenuseid kogemas Tallinna stuudios ja pidevalt küsiti, et millal me Tartus stuudio avame,“ sõnas What the Face looja Kelly Kotkas. „Pideva küsimise peale sai seeme idanema pandud ning nüüd olemegi Tartu südames, Kvartali Keskuses.” Kelly lisab, et ilmselt hakkavad Tallinna kliendid nüüd hoopis Tartusse sõitma, sest vaid Tartu stuudios saab kogeda uhiuut Jaapani head spa teenust.
Vaata fotosid toimunud stuudio avamisest galeriis!