“MOSCHINO [tv] H&M” kollektsiooni esemeid kandsid laval teiste seas supermodellidest õed Gigi ja Bella Hadid ning etendusele pani punkti legendaarne Naomi Campbell. Modellid kõndisid laval kui tänaval, sest viimane on disainer Jeremy Scotti lemmikkeskkond oma loomingu nägemiseks. Esireast seirasid kollektsiooni näitlejanna Kiersey Clemons, modell Coco Rocha, DJ Leigh Lezark ja lauljanna Bebe Rexha, kes olid samuti rõivastunud kollektsiooni komplektidesse.
“”MOSCHINO [tv] H&M” on kingitus fännidele. Soovisin luua neile kõige moschinolikuma kollektsiooni üldse. Panin mängu kõik elemendid, mida minu etenduselt oodata võiks – tulemuseks on multikamoe ja tänavastiili segu, mida on vürtsitatud hip-hopi hõngule kohase koguse bling-efektiga, et saavutada ehedat MOSCHINO look’i,“ selgitab MOSCHINO loovjuht Jeremy Scott.
„Jeremy loodud MOSCHINO-maailma reisimine “MOSCHINO [tv] H&M” etendusel oli tõeliselt lõbus kogemus. Etendus tõi esile kollektsiooni esemete positiivsuse, huumori ja rõõmu,“ ütles H&Mi loovnõustaja Ann-Sofie Johansson.
“MOSCHINO [tv] H&M” show jumestuse lõi H&M Beauty sarja toodetega üks maailma legendaarsemaid meigikunstnikke Pat McGrath. Kollektsiooni toetav jõuline ja glamuurne look keskendus graafilisele silmalainerile ja kumavale jumele.
Niipea kui Jeremy oli teinud oma viimase, etenduse lõppu tähistava kummarduse, tõsteti üles poodiumi ääristavad reklaamtahvlid. Viimaste tagant tuli nähtavale DJ-puldi taga seisev auhinnatud produtsent-artist Diplo, kes lisas peole veelgi hoogu juurde. Ürituse osaks oli ka eksklusiivne “MOSCHINO [tv] H&M” pop-up-butiik, kus külalised said kollektsiooni esemeid ostelda.
Vaata kogu ürituse moodi ja melu allolevast videost ja galeriist!
Kollektsioon “MOSCHINO [tv] H&M” saabub müügile valitud H&Mi kauplustesse kogu maailmas, sealhulgas Tallinna Postimaja kauplusesse ning e-poodi 8. novembril.
Kaubamaja turundusdirektori Britta Ratase sõnul on Kaubamaja läbi ajaloo olnud Eesti disaini ja kunsti suurtoetaja ning käesolevas väärikas koostöös said need kaks märksõna tänu Sigrid Kuusele kokku. „On ütlemata suur rõõm esitleda nii unikaalselt ehtekollektsiooni, mis loodud mõeldes just Kaubamajale. Sigrid leidis sümbioosi ajaloolise väärikuse ja tänapäevase modernsuse vahel ning tänu sellele on tema loodud kollektsioon ajatu. See võiks olla ehtepärand, mida edasi kanda põlvest põlve,“ rääkis Ratas.
Uus ehtekollektsioon toob endaga fluiidseid, voolavaid vorme. On pärleid, on hematiiti. Materjalina kasutas Sigrid enamasti hõbedat ja kullatud hõbedat. Kollektsioonis on esindatud nii kõrvarõngad, ear cuff, sõrmused, prossid kui ka kaelakeed. Viimastega innustab Sigrid ehet mänguliselt kanda – näiteks sättida kee ka käevõruks. Uus kollektsioon on mitmekesine, pakkudes nii statement-esemeid kui ka lihtsamaid igapäevaseid ehteid.
„Me ei saa aega peatada, ent saame talle tähenduse anda. Selle kollektsiooni loomine oli minu viis mõtestada aega mitte kui selle kadumisena, vaid kogunemisena,” jagas oma mõtteid Sigrid Kuusk, lisades, et kollektsioon räägibki sellest, kuidas meie isiklikud ja ühised lood kihistuvad ja voolavad. “Ehted saavad olla üks viis elu tähistamiseks ja märkamiseks. Iga hetk väärib jäädvustamist – ka siis, kui see möödub vaikselt. Kaubamaja on olnud osa Eesti inimeste ajajoonest juba 65 aastat – koht, kust on läbi käinud põlvkonnad, ja kus mälestused saavad ruumi. Mul oli au luua midagi, mis tähistab mitte ainult seda teekonda, vaid ka Eesti disaini elujõulisust.“
Vaata, kuidas tähistati kollektsiooni inspireeriva õhtuga Kaubamaja Naistemaailmas galeriis!
Uue kollektsiooni keskmes on paljudele juba tuttavaks saanud kitseke – nõukaaegne kumjas mänguasi, millega disainer ning tema õed-vennad ja tädilapsed alatasa Oiul vanavanemate juures mängisid. Rännaku lapsepõlvemaastikele tegi aga veelgi erilisemaks asjaolu, et HANNES RÜÜTEL astus oma esimese sammu ehtekunsti maailma.
“Erilise tähendusega ehted sündisid tihedas koostöös 3D-disainer Otto Antsoniga, kes aitas sellesama kitsekese kuju meisterlikult ellu äratada,” selgitab Hannes. Tulemusliku tööprotsessi käigus viimistleti kitsekese figuur just selliseks, et selle suurus ja raskus oleksid kõrvas ideaalsed. Armsaks aktsendiks on ehetele graveeritud sõna “OIU”, mis asub kõrvarõngaste ja kaelaripatsi tagaküljel, olles kui vaikne sosin lapsepõlvest. “Hõbedast kõrvarõngad ja ripatsiga kaelakeed on saadaval nii mati kui ka läikiva viimistlusega, samuti ka kullatud versioonidena. Seda ikka selleks, et nostalgilist kitsekest oleks võimalik uutele rännakutele viia nii kulla- kui hõbedaaustajatel,” lisab disainer.
Ehtekollektsiooni lansseerimine toimus möödunud kolmapäeval Võrtsjärve ääres, looduskaunis Oiu sadamas. Nagu ka HANNES RÜÜTELi loomingus, saavad ka seal kokku lihtsus ja unikaalsus, kodune nostalgia ja nauditav kaasaegsus. Sealne restoran ja iglupark teevad Oiust mõnusa sihtkoha nii sündmuste korraldamiseks kui ka kosutavateks puhkepäevadeks.
Vaata fotosid toimunud üritusest galeriis!
Ehtekollektsioon on juba saadaval HANNES RÜÜTELi esinduspoes aadressil Telliskivi Loomelinnakus, aadressil Telliskivi 60A/3 ning veebipoes www.hannesruutel.com.