Foto: Kristel Kont

6 imelist mõtet “MOSCHINO [TV] H&M” pressikonverentsilt

Vahepeal kolime (virtuaalselt) oma artiklitega teisele poole Atlandi ookeani, sest just seal asub hetkel Portaili kaasasutaja Helene. Ja mida ta seal teeb? Loomulikult kaeb New Yorgis “MOSCHINO [TV] H&M” kollektsiooni ning usutleb nagu muuseas ei kedagi muud kui Jeremy Scotti ennast. 

“MOSCHINO [TV] H&M” ametliku pressireisi juurde kuulunud üle ootuste kelmikal pressikonverentsil sai kuulda kauaoodatud koostöökollektsiooni tagamaid. Noppisime teile välja kuus  saalis kõlama jäänud mõtet ning lisasime ühe meeleoluka küsimuse neiult, kes tutvustas end kui “Helene from Estonia”.

“Fashion should be for everyone, whoever you are and wherever you are.”

“The collection is a gift for my fans and I wanted them to have it as pure and direct as they would with any other collection that I do. I didn’t want to cheat them.”

“It wouldn’t be a Moschino look without a lot of bling-bling-bling.”

“I think I made the biggest personal order I’ve ever made in my life. There are some things (in the collection) that I needed 10 of.”

“That’s why I do what I do. My fans’ enthusiasm keeps me going, it makes me want to do more and do better and make it more exciting. And give them (fans) the designs, because I love seeing them (designs) have a life!”

“My biggest inspiration is seeing people who spend their hard-earned money wearing something and identifying themselves with that design, because it means something to them. In that way they are saying “I’m with you”.”

Ning lõpetuseks küsimus meie oma Helenelt:

Helene: “Would you ever do a drag makeover and what would your drag name be?”

Jeremy: “I would make a really ugly lady!”

Veidi hiljem tunnistas Jeremy siiski, et tegelikult on talle selline ettepanek isegi ühel hetkel tehtud ning väike kiusatus ideega kaasa minna pulbitses hinges küll. 

Olgu ka meelde tuletatud, et “MOSCHINO [TV] H&M” kollektsioon jõuab e-poodi ja valitud kauplustesse, sealhulgas Tallinna Postimaja kauplusesse, müügile juba 8. novembril. Postimaja kaupluse uksed avatakse kell 8.00. Kui sa seda veel teinud ei ole, siis kollektsiooni lookbook’iga saab tutvuda siin. 

Veel sarnaseid artikleid


Foto: Steven Meisel

1960ndate glamuur ZARA Studio kollektsioonis

Nii nagu mitmed teisedki, on ka moemärk Zara loonud oma tavavalikust eraldi seisva liini Studio, mis näeb ilmavalgust kaks korda aastas ning mis on igas mõttes higher level – alates toodete kvaliteedist kuni reklaamkampaaniat jäädvustanud meeskonnani.

Nimelt on Zara Studio tänavukevadise kollektsiooni, mis sisaldab omajagu vihjeid 1960ndatele, jäädvustanud ikooniline fotograaf Steven Meisel. Kuna kollektsiooni esemed on naiselikult sensuaalsed, on ka reklaamkampaania saanud sama joont järgiva esteetika. Karl Templeri poolt stiliseeritud komplektides näeb nii pliiatsseelikuid kui ka läbikumavaid kangaid, lillelisi mustreid ning keha kallistavaid siluette – mis kõik sobivad fotosid saatva vintage-hõngulise atmosfääriga.

Tutvu kõnealuse kollektsiooniga galeriis!

Kas kollektsioon jõuab müügile ka Eestisse? Hetkel paistab, et Ameerika turg on see, kellele Studio kollektsiooni osturõõm osaks saab, kuid see ei oleks esimene kord, kus meile jõuavad asjad lihtsalt natuke hiljem.

Veel sarnaseid artikleid


Foto: Hagelstam

HAGELSTAM, Soomest

Keskmisest suuremale moemaanile ei tohiks soomlanna Sandra Hagelstami nimi võõras olla. Rahvusvaheliselt tuntud kingagurmaan ja sotsiaalmeedia mõjutaja on välja tulnud oma nime kandva kingabrändiga, pakkudes Itaalias valmistatud jalatseid Põhjamaise touch’iga. 

Vogue Scandinavia veergudel tunnistas Sandra, et oma moekarjääri jooksul jõudis ta küll palju, kuid sügaval sisimas tundis ta, et ei ole veel oma täit potentsiaali saavutanud. 2010. aastal kolis ta Londonisse, et õppida moedisaini London College of Fashion’is. Sel perioodil nägi ilmavalgust ka tema moeblogi “5 inch and up”, mis oli pühendatud kõrgetele kontsadele. Kuigi naine nautis blogija ja hiljem sotsiaalmeedia mõjutaja ametit, oli oma brändi loomine alati tema eesmärk.

Aastate jooksul jõudis Sandra külastada mitmeid nahamesse ja kohtuda ka tootmispartneritega, kuid tõeline edasiminek toimus 2022. aasta lõpus, kui ta otsustas oma prioriteedid ümber hinnata. Koostöö leidmine õige tootmispartneriga Itaalias oli murranguline samm, mis viis brändi kiire arenguni. Kuid siis, 2023. aasta suvel sai naine teada, et ootab last. Nii nägigi tema kingabränd ilmavalgust täpselt kuu enne oma esimese lapse sündi.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Sandra Hagelstam (@sandrahagelstam)

Ja millised on Hagelstami esimesed kingapaarid? Brändi loomisel keskendus Sandra mugavusele ja disainile, eesmärgiga pakkuda naistele kõrgeid kontsi, mis on ühtaegu stiilsed ja mugavad. Samuti oli brändi loomisel algusest peale oluline jätkusuutlikkus, mistõttu valiti toodete valmistamiseks ainult Euroopa päritolu, kõrge jälgitavusega Itaalia nahk.

Kiika Hagelstami esimest kollektsiooni galeriis ning veebipoes hagelstam.com!

Veel sarnaseid artikleid

Kuva juurde artikleid