Foto: H&M

KÜLLUSE ÜLEDOOS ehk “MOSCHINO [TV] H&M” kollektsiooni lookbook

Kollektsiooni “MOSCHINO [tv] H&M” lookbook’i tarbeks kutsus MOSCHINO loovjuht Jeremy Scott kokku oma perekonna ja sõbrad, et demonstreerida kollektsiooni südames olevat positiivsust, armastust ja mitmekesisust. Kollektsioon jõuab e-poodi ja valitud kauplustesse, sealhulgas Tallinna Postimaja kauplusesse, 8. novembril.

“Disainides mõtlen ma alati oma sõpradele. “MOSCHINO [tv] H&M” lookbook on nagu rõõmu, popkultuuri, loovuse, inimeste energia ja kollektsiooni auks korraldatud pidu,” tõdeb MOSCHINO loovjuht Jeremy Scott.

“Jumaldan viisi, kuidas Jeremy tabas lookbook’is ,,MOSCHINO [tv] H&M” hinge. Tegemist on silmapaistva ja uhke kollektsiooniga, mis kutsub pidustustega ühinema ning ei hooli sellest, kes sa oled või kust sa tuled,” leiab H&Mi loovnõustaja Ann-Sofie Johansson.

Lookbook’i pildistasid üles ja seadsid kokku Jeremy kauaaegsed koostööpartnerid fotograaf Marcus Mam ja stilist Carlyne Cerf de Dudzeele. Lookbook’is kannavad MOSCHINO pop-glamuurist, tänavate hõngust ja huumorist läbi imbunud kollektsiooni saatesarja “RuPaul’s Drag Race” kümnenda hooaja võitja Aquaria, moemõjutajatest kaksikuteduo Amiaya, Jeremy Scotti assistent Sakura Bready ja Jeremy parim sõber ning MOSCHINO rahvusvaheliste avalike suhete ning kommunikatsiooni juht Pablo Olea.

Vaata värvikat tulemust allolevast galeriist!

Veel sarnaseid artikleid


Foto: Roberto Cavalli kevad/suvi 2019.

Roberto Cavalli (1940-2024)

Meie hulgast on lahkunud Roberto Cavalli, Itaalia moedisainer, keda tuntakse enim tema julgete loomamustrite ja liivapritsiga töödeldud teksade poolest. Ta oli 83-aastane.

Cavalli sündis ja suri oma kodulinnas Firenzes. Enne oma moemärgi loomist 1970. aastal õppis ta tekstiilitrükki. Samal aastal, olles vaid 30-aastane, esitles ta oma esimest valmiskollektsiooni Pariisis. 1972. aastal avas Cavalli oma esimese butiigi Saint-Tropez’s.

Cavalli oli osav turundaja ning aastate jooksul saavutas Roberto Cavalli kaubamärk globaalse tuntuse tänu oma erksavärvilistele kleitidele ja julgetele loomamustritele. Aja jooksul kasvas jõudsalt ka tema brändi tootevalik, juurde tuli sõsarbränd Just Cavalli, samuti meesterõivad, aksessuaarid, käekellad, ehted, päikeseprillid ja parfüümid. 2002. aastal avati Firenzes ka Cavalli kohvik, mis hiljem laienes teistesse linnadesse, sealhulgas Milanosse ja Miamisse.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Roberto Cavalli (@roberto_cavalli)

Roberto Cavalli lahkus oma omanimelisest moemajast paele selle müümist aastal 2015. Täna loob Cavalli moemajale kollektsioone Fausto Puglisi. „Kallis Roberto, ehkki sa ei ole enam füüsiliselt meiega, tean ma, et sinu vaim jääb alatiseks minuga,“ ütles Puglisi moemärgi värskes avalduses.

Veel sarnaseid artikleid


Foto: Mango

Victoria Beckhami ja Mango erikollektsioon

Hispaania moemärk Mango on teatanud, et oma 40. juubeliaastal annab välja erikollektsiooni koostöös ei kellegi muu kui Victoria Beckhamiga. Kapselkollektsioon tuleb müügile juba 23. aprillil.

Victoria Beckham x Mango kollektsiooni, mille on disaininud Victoria Beckham, iseloomustab tema brändile omane käekiri, ühendades klassikalise Briti luksuse ja kaasaegsed moetrendid. „See kollektsioon sümboliseerib mõlema brändi väärtusi nagu kvaliteet ja naiselikkus ning tõotab olla tõeliseks maiuspalaks moesõpradele üle kogu maailma,“ seisab pressiinfos.

Kuidas kollektsioon ka välja näeb? Vaadake oma silmaga galeriist!

Veel sarnaseid artikleid

Kuva juurde artikleid