“MOSCHINO [TV] H&M” ametliku pressireisi juurde kuulunud üle ootuste kelmikal pressikonverentsil sai kuulda kauaoodatud koostöökollektsiooni tagamaid. Noppisime teile välja kuus saalis kõlama jäänud mõtet ning lisasime ühe meeleoluka küsimuse neiult, kes tutvustas end kui “Helene from Estonia”.
“Fashion should be for everyone, whoever you are and wherever you are.”
“The collection is a gift for my fans and I wanted them to have it as pure and direct as they would with any other collection that I do. I didn’t want to cheat them.”
“It wouldn’t be a Moschino look without a lot of bling-bling-bling.”
“I think I made the biggest personal order I’ve ever made in my life. There are some things (in the collection) that I needed 10 of.”
“That’s why I do what I do. My fans’ enthusiasm keeps me going, it makes me want to do more and do better and make it more exciting. And give them (fans) the designs, because I love seeing them (designs) have a life!”
“My biggest inspiration is seeing people who spend their hard-earned money wearing something and identifying themselves with that design, because it means something to them. In that way they are saying “I’m with you”.”

Ning lõpetuseks küsimus meie oma Helenelt:
Helene: “Would you ever do a drag makeover and what would your drag name be?”
Jeremy: “I would make a really ugly lady!”
Veidi hiljem tunnistas Jeremy siiski, et tegelikult on talle selline ettepanek isegi ühel hetkel tehtud ning väike kiusatus ideega kaasa minna pulbitses hinges küll.
Olgu ka meelde tuletatud, et “MOSCHINO [TV] H&M” kollektsioon jõuab e-poodi ja valitud kauplustesse, sealhulgas Tallinna Postimaja kauplusesse, müügile juba 8. novembril. Postimaja kaupluse uksed avatakse kell 8.00. Kui sa seda veel teinud ei ole, siis kollektsiooni lookbook’iga saab tutvuda siin.
Kampaania ei keskendu üksnes pidustustele, vaid peatub ka vahehetkedel: argipäeva vaibumisel enne õhtuseid plaane, kodutee ootuses peituvas mugavustundes ning rahul, mis saabub siis, kui pühadeaegne sagin lõpuks vaibub.
By Malene Birgeri kampaania südames on muusa, mähitud hooaja kõige kutsuvamatesse tekstuuridesse: siidiselt kumavatesse satiinidesse, kunstipäraselt kroogitud kangastesse, sügavatesse talvetoonidesse ja kudumitesse, mis pakuvad õrna embust. Ta liigub läbi ruumide, mida raamivad monumentaalsed uksed, kaunis dekoor, rikkalik puit ja ajatult elegantsed sisustuselemendid – iga miljöö jutustab oma lugu, olles vaikne traditsioonide ja uute mälestuste hoidja.
Kollektsioon avaneb brändi ikooniliste lõigete ja siluettide kaudu, mis on juba aastaid olnud osa By Malene Birgeri pühadeaja garderoobist. Nende kõrval esitletakse ka uusi pidulikke komplekte, mis loovad värske vaatenurga hooaja trendidele.
Tutvu kõnealuse kollektsiooniga galeriis!
By Malene Birgeri pühadekollektsioon ootab avastamist moemärgi edasimüüjate juures – Eestis näiteks Tallinna Kaubamajas – ning aadressil bymalenebirger.com.
Rousteing, kes asus Balmaini loovjuhiks 2011. aastal kõigest 25-aastasena, oli sel hetkel noorim mitteasutajast loovjuht suure moemaja eesotsas pärast Yves Saint Laurent’i Dioris. Samuti oli ta esimene mustanahaline disainer, kes võttis enda alla kõikide kategooriate juhtimise Prantsuse moemajas.
„Nagu iga lugu, jõuab ka see kord lõpule,“ teatas Olivier Rousteing. „Olen sügavalt uhke kõige üle, mida oleme saavutanud, ja lõpmata tänulik oma erakordsele Balmaini tiimile – minu valitud perele –, kes on olnud mu kodu viimased 14 aastat.“
Brändi ametliku avalduse kohaselt oli tegemist vastastikusel kokkuleppel tehtud otsusega, ning Balmain lubab lähiajal teada anda moemaja edasistest sammudest. Meie jääme aga põnevusega ootama, kuhu Rousteing oma ande ja loovuse järgmisena viib.