Foto: Woolish

Woolishi uudselt meriinovillane veebileht

Kodumaine kudumimärk Woolish annab pidulikult teada, et brändi värske veebileht on ajamasinast nüüd välja astunud ja jõudnud oma kodulehega 2021. aastasse, kus tehnoloogia areng ning kliendi mugavus on seatud esikohale. 

“Pikalt küpsenud koduleht tuli ametlikult välja novembrikuu lõpus ning pisidetaile lihvitakse hetkel jooksvalt kogu tiimiga,” räägib Woolishi tiimist Marie-Helene Jäger. “Uus leht on lihtsam ning selgemini arusaadavam. Kui varasemalt kasutasime ka erinevaid värvikombinatsioone, siis nüüd oleme taustaga jäänud pigem minimalistlikuks ja laseme tootel ise kõneleda. Oleme suundumas eksporditurule ning veebileht on kui visiitkaart, mille kliendile esimese asjana ulatad. See peab rääkima meie kampsunitest võimalikult meieliku, kuid läbipaistva loo.”

Marie-Helene lisab, et just läbipaistvus on Woolishi jaoks tänasel päeval oluline. “Oleme oma tööd ja tegemised kirjeldanud kliendile lahti ning igaüks saab ise otsustada, kas meie toode on piisavalt läbipaistev, et sellesse investeerida. Lisaks oleme uuendanud ka maksevõimalusi. Nüüdsest võid ühe meriinovillase ja ägeda kudumi osta ka järelmaksuga, et sa ikkagi kuu lõpus külmetama ei jääks,” lisab ta.

Uudista Woolishi uut veebilehte aadressil woolish.ee!

Veel sarnaseid artikleid


Foto: ATP Atelier

Segu Itaaliast ja Skandinaaviast, nüüd Kaubamajas

See ei ole esimene kord, kui Portaili veergudel ATP Atelierist räägime. Täna aga teeme seda vägagi rõõmustaval põhjusel – nimelt on bränd jõudnud Eestisse, täpsemalt Tallinna Kaubamaja Kingamaailma.

Nagu paljud armastatud moemärgid, on ka ATP Atelier alguse saanud sõprusest. Maj-La Pizzelli ja Jonas Clason on pikaaegsed sõbrad, kes veetsid oma suvepuhkuseid alati koos Lõuna-Itaalias Otrantos. 2011. aastal lõid nad koos ATP Atelieri – aksessuaaribrändi, mille kõik nahast tooted valmivad käsitööna Toscanas, kus hoitakse au sees sajanditepikkust nahatöökultuuri.

Brändi eesmärk on algusest peale olnud disainida kingi ja aksessuaare, mida saab kanda igal pool – olgu see Stockholmis, New Yorgis või puhkusel mõnes Itaalia väikelinnas. Tulemuseks on tooted, mis on klassikalise joonega, kuid samas vaieldamatult isikupärased.

Ja mida üldse tähendab “ATP”? Väga meeleolukalt – All Tomorrow’s Parties.

Tutvu brändiga Tallinna Kaubamaja Kingamaailmas ja veebipoes kaubamaja.ee!

Veel sarnaseid artikleid


Foto: House of Dagmar

House of Dagmar? Jah, House of Dagmar!

House of Dagmar on moemärk, mida Skandinaavia stiili austajad on pikisilmi Kaubamajja oodanud. Kolme õe poolt loodud ning rahvusvaheliselt tunnustatud brändi käekiri ühendab minimalistliku joone ja ajatult šiki elegantsi. Nüüd on see põhjamaine moepärl lõpuks saadaval Tallinna Kaubamaja Naistemaailmas.

Hooajale kohaselt viib House of Dagmari sügistalvine kollektsioon meid põhjamaise elegantsi ja modernse naiselikkuse ristteele. Vormide ja vastanduste mängus on traditsiooniline rätsepatöö ning drapeering saanud pehmema ja tänapäevasema tõlgenduse. Kollektsiooni iseloomustab struktuuri ja vabaduse tasakaal, läbikumavad, ent ka katvad kangad, kihilisus ning dünaamilised tekstuurid.

Kaubamajja jõudnud kollektsiooni värvipalett on sügavalt mahe ja samas ootamatuid sähvatusi täis: tummised pruunid, mustad ja hallid toonid põimuvad kahvatu roosa helguse ning elava punase energiaga.

Tutvu House of Dagmari sügistalvise kollektsiooniga galeriis ja Tallinna Kaubamaja Naistemaailmas!

Veel sarnaseid artikleid

Kuva juurde artikleid