Kollektsiooni disaineri Kathrin Deutschi sõnul mängib kollektsioon kontrastidega ning otsib tasakaalu naiselike pitside ning maskuliinsete pintsakute ja ülerõivaste vahel. Kollektsioonis on mindud tagasi H&M Studio juurte juurde – ausse on toodud rätsepatöö, delikaatsed materjalid ning konkreetsed lõiked.
Peamiselt õhturõivastest koosnev kollektsioon on suuremas plaanis küll pehme värvigammaga, kuid kuna tegemist on ikkagi pidude hooajaga, ei puudu valikust ka dramaatiline punane tüll ja Barbie-aasta lõpetamiseks ka natuke mahedat roosat. Ning kes tahab efektset komplekti mustas värvitoonis, siis omal kohal on ka kehakallistavad korsetid ja maani voogavad kleidid.
Vaata kollektsioon oma silmaga üle galeriist!
H&M Studio Holiday kapselkollektsioon on saadaval valitud kauplustes ja veebipoes hm.com alates 7. detsembrist.
Täna, rohkem kui 40 aasta hiljem on Closed endiselt tugevalt moepildis, olles kasvanud teksabrändist terviklikuks moemajaks. Tänapäeval juhivad brändi Hamburgis elavad sõbrad ja äripartnerid Til Nadler, Gordon Giers ja Hans Redlefsen, kes hoiavad elus brändi kolmikidentiteeti: prantsuse loovus, itaalia käsitöö ja saksa täpsus.
Kuigi Closedi juured on teksas, pakuvad nad täna laia valikut meestele ja naistele: igapäevaseid T-särke, mugavaid pusasid, pehmeid kudumeid ja ajatuid mantleid. Kõik tooted on disainitud klassikalise silueti ja naturaalse tunnetusega, mis teeb neist igapäevase garderoobi kvaliteetsed baastooted.
Muide, erilist tähelepanu pöörab bränd ka jätkusuutlikkusele. Kuigi Closed ei positsioneeri end öko-brändina, on nad järjepidevalt panustanud uuenduslikesse lahendustesse – alates orgaaniliste ja keskkonnasõbralike kangaste kasutamisest kuni 100% taaskasutatud pakenditeni. Tänu sellele, et üle 80% tootmisest toimub Euroopas, on brändi tarneahelad ka lühemad ja ökoloogilised standardid kõrgemad.
Uudista Closedi uusimaid kollektsioone Kaubamaja Meeste- ja Naistemaailmas või Kaubamaja e-poes!
Kampaania mängib valguse ja varjuga, ühendab graafilised jooned ja ootamatud detailid, tuues esile CHANELi signatuursed elemendid uues – sügis-talv 2025/26 hooajale sobivas – võtmes. See on korraga rokilik, romantiline ja jõuline – pidevas liikumises, nagu Pariis ise.
Tutvu kampaaniafotodega galeriis!
Kollektsioon jõuab CHANEL butiikidesse septembris 2025.