Ning võimalik, et just selle viimase tõttu toimus Villeroy & Bochi uusima, Signature tootesarja maailma esmaesitlust just nimelt Eestis, sisustuspoe Lartusi Rocca al Mare esinduses. Mis aga üleüldse on Signature sari? Lihtne vastus: see koondab kaubamärgi premium-kollektsioone, mis esindavad tuntud elustiilibrändi iseloomustavaid jooni: stiili, disaini ja esmaklassilist kvaliteeti. Nii näitab Signature’i kollektsioon MetroChic ajatut elegantsi tänapäevase stiili ja art deco’le omaste joontega. Hinnalist luuportselani kaunistavad mustad ja kuldsed geomeetrilised jooned, mis on põnev lisand igale söögilauale. Neile, kes eelistavad tagasihoidlikumaid nõusid, on mõeldud kollektsioon MetroChic Blanc, mille puhas valge portselan on stiilselt läikiv ja õhuke, tagades nõude kerguse ja läbikumavuse.

Kollektsioon Malindi on saanud inspiratsiooni portugali meresõitja Vasco da Gama Aafrika ja India seiklustest, kujutades nõudel Aafrika Malindi linnast pärinevaid punutud korvide mustreid ning pipra-, nelgi- ja ingveritaimi. Neile, kes aga soovivad oma lauale õrnasid roosasid või kuldseid toone, võivad huvi pakkuda kollektsioonid Anmut Rosewood ja Anmut Gold, kus on käsitsi poleeritud kuldkaunistused. Kollektsioon Amazonia Gifts viib aga Alexander von Humboldti kombel reisile Amazonase südamesse, kujutades kauneid orhideesid, koolibrisid ja värvilisi liblikaid.
Tutvu Villeroy & Bochi uusima, Signature sarjaga allolevas galeriis!
Villeroy & Bochi Signature sari on müügil Lartusi esindustes.
Jõulukollektsioonis on esindatud nii bistroostiilis punaste detailidega lauanõud, küünlad ja laternad, samuti karvased padjakatted ja jõulusokid, ning loomulikult kuuseehteid punastes, valgetes ja pruunides toonides – kõik, et kodu saaks pühadeks pehmelt särava ja materjalidest rikkaliku ilme.

Kollektsioon jõuab müügile juba käesoleval nädalal, 23. oktoobril H&M Home’i kauplustes ja veebispoes aadressil hm.com.
Uudista kollektsiooni galeriis!
Iittala klaasitehases saab kõik alguse tulest, liivast ja veest – kolmest elemendist, mis on klaasivalmistamise tuum. Liiv on algmaterjal, mille tuli muudab helendavaks klaasiks. Vesi, mida kasutatakse puidust vormide niisutamiseks, aitab kujundada sulanud massi. Nüüd on need samad elemendid saanud inspiratsiooniks uuele viisile Iittalat kogeda – läbi kolme maheda aroomi.

Uued küünlad on saadaval nii eraldi kui ka valatult taaskasutatavasse keraamilisse anumasse, mille kuju on inspireeritud Alvar Aalto ikoonilisest lainelisest vormist. Skulpturaalne anum on loodud jätkusuutlikkust silmas pidades – kui küünal on põlenud, saab anumast ajatu sisustuselement, mida võib oma äranägemise järgi taas täita.
Iittala esimese lõhnaküünalde kollektsiooniga saad tutvuda veebipoes iittala.com.