Foto: Villeroy&Boch

Villeroy & Boch Signature: tribüüt kaubamärgi enda ajaloole

Kuna teeme Portailis Villeroy & Bochi kaubamärgist juttu esimest korda, siis alustame kõige algusest. Kes varasemalt pole Villeroy & Bochi ajaloosse liigselt sukeldunud, siis olgu öeldud, et ettevõte asutati 1836. aastal, mil kahe konkureeriva perekonna esindajad – Nicolas Villeroy ja Jean-François Boch – allkirjastasid lepingu, et koos portselani toota. Täna on Villeroy & Boch üks maailma prestiižsemaid portselanitootjaid, kes on viimase 20 aasta jooksul tugevalt ka eestlaste südametesse pugenud.

Ning võimalik, et just selle viimase tõttu toimus Villeroy & Bochi uusima, Signature tootesarja maailma esmaesitlust just nimelt Eestis, sisustuspoe Lartusi Rocca al Mare esinduses. Mis aga üleüldse on Signature sari? Lihtne vastus: see koondab kaubamärgi premium-kollektsioone, mis esindavad tuntud elustiilibrändi iseloomustavaid jooni: stiili, disaini ja esmaklassilist kvaliteeti. Nii näitab Signature’i kollektsioon MetroChic ajatut elegantsi tänapäevase stiili ja art deco’le omaste joontega. Hinnalist luuportselani kaunistavad mustad ja kuldsed geomeetrilised jooned, mis on põnev lisand igale söögilauale. Neile, kes eelistavad tagasihoidlikumaid nõusid, on mõeldud kollektsioon MetroChic Blanc, mille puhas valge portselan on stiilselt läikiv ja õhuke, tagades nõude kerguse ja läbikumavuse. 

Kollektsioon Malindi on saanud inspiratsiooni portugali meresõitja Vasco da Gama Aafrika ja India seiklustest, kujutades nõudel Aafrika Malindi linnast pärinevaid punutud korvide mustreid ning pipra-, nelgi- ja ingveritaimi. Neile, kes aga soovivad oma lauale õrnasid roosasid või kuldseid toone, võivad huvi pakkuda kollektsioonid Anmut Rosewood ja Anmut Gold, kus on käsitsi poleeritud kuldkaunistused. Kollektsioon Amazonia Gifts viib aga Alexander von Humboldti kombel reisile Amazonase südamesse, kujutades kauneid orhideesid, koolibrisid ja värvilisi liblikaid. 

Tutvu Villeroy & Bochi uusima, Signature sarjaga allolevas galeriis!

Villeroy & Bochi Signature sari on müügil Lartusi esindustes. 

Veel sarnaseid artikleid


H&M Home
Foto: H&M Home

Kas oled jõuludeks valmis? H&M Home on!

H&M Home’i tänavune jõulukollektsioon ühendab modernse elegantsi ja klassikalise pidulikkuse. Neutraalne värvipalett pruunide ja kreemikasvalge toonidega põimub punaste ja roosade nüanssidega, luues hubase, ent moodsalt rafineeritud meeleolu. 

Jõulukollektsioonis on esindatud nii bistroostiilis punaste detailidega lauanõud, küünlad ja laternad, samuti karvased padjakatted ja jõulusokid, ning loomulikult kuuseehteid punastes, valgetes ja pruunides toonides – kõik, et kodu saaks pühadeks pehmelt särava ja materjalidest rikkaliku ilme.

Kollektsioon jõuab müügile juba käesoleval nädalal, 23. oktoobril H&M Home’i kauplustes ja veebispoes aadressil hm.com.

Uudista kollektsiooni galeriis!

Veel sarnaseid artikleid


Iittala
Foto: Iittala

KAS JUBA KUULSID? Iittalal valmisid esimesed lõhnaküünlad

Soome disainiklassik Iittala on sügistalvise hooaja saabumisega igati sobivalt astunud uude, sensoorse disaini maailma. Nimelt on valminud brändi esimesed lõhnaküünlad, mis on inspireeritud klaasivalmistamise põhielementidest – tulest, liivast ja veest.

Iittala klaasitehases saab kõik alguse tulest, liivast ja veest – kolmest elemendist, mis on klaasivalmistamise tuum. Liiv on algmaterjal, mille tuli muudab helendavaks klaasiks. Vesi, mida kasutatakse puidust vormide niisutamiseks, aitab kujundada sulanud massi. Nüüd on need samad elemendid saanud inspiratsiooniks uuele viisile Iittalat kogeda – läbi kolme maheda aroomi.

Uued küünlad on saadaval nii eraldi kui ka valatult taaskasutatavasse keraamilisse anumasse, mille kuju on inspireeritud Alvar Aalto ikoonilisest lainelisest vormist. Skulpturaalne anum on loodud jätkusuutlikkust silmas pidades – kui küünal on põlenud, saab anumast ajatu sisustuselement, mida võib oma äranägemise järgi taas täita.

Iittala esimese lõhnaküünalde kollektsiooniga saad tutvuda veebipoes iittala.com.

Veel sarnaseid artikleid

Kuva juurde artikleid