Lisaks uutele värvidele on muutunud ka TOKU sandaalide sisu. “Berlini mudelil muutsime pisut kummipaela kinnitust. Saime eelmisel hooajal paarilt kliendilt tagasisidet lahti tulnud kinnituse kohta. Kuna soovime, et kellelgi rohkem sellist probleemi ei tuleks, kinnitame nüüd uue kollektsiooni sandaalidel kummipaela teisiti. TOKU Helsinki sandaalide rihmadele lisasime aga voodri, et detailid ei veniks nii palju kui enne,” selgitab parendusi TOKU brändijuht Kristiina Toots. Kõikidel uue kollektsiooni mudelitel on välja vahetatud ka tallad. Kuigi probleeme ei tekkinud ka eelmistega, siis saavutamaks jalanõude veelgi pikemat eluiga, otsustati siiski kasutada uusi ja veel vastupidavamaid taldu.
TOKU kutsub inimesi vähem tarbima. “Julgustame inimesi võtma meiega ühendust kui meie toodetel ilmneb parendamist vajavaid kohti. We improve by walking together! Väärtustame tarbimise vähendamist. Kvaliteetsem ja vastupidavam toode kestab kauem ning on seetõttu nii inimese rahakotile kui ka keskkonnale säästvam,” tutvustab Toots TOKU mõtteviisi. Samuti aitab pikendada toote eluiga õige jalatsihooldus. Nahast sandaale ei tohiks kindlasti pesta pesumasinas. Vesi ei mõju nahast toodetele hästi ning seetõttu tuleks neid ka vihmakindlate hooldusvahenditega hooldada.
Uued TOKU sandaalid on alates aprillikuu lõpust saadaval Tallinna ja Tartu Kaubamajas, Stockmannis, ABC Kinga kauplustes, disainipoodides üle Eesti ning e-poes www.toku.ee.
Gucci endise loovjuhi Alessandro Michele edasisest käekäigust on spekuleeritud juba üle aasta. Iga kord, kui mõnest nimekast moemajast loovjuht lahkus, hakkas moemeedia sosistama, kas koht ehk vabastati Michelele. Täna pärastlõunal saabus selgus ning kinnitus, et Michele suundub just nimelt Valentinosse, Piccioli asemele.
Millal esimest Michele käe all valminud Valentino kollektsiooni näha saab? Kuigi tema esimene tööpäev Valentinos on juba 2. aprillil, saab see ilmselt olema naiste kevad/suvi 2025, mida esitletakse Pariisi moenädalal, käesoleva aasta septembris. Veelgi enam oodatakse aga järgmist Valentino haute couture kollektsiooni, sest see saab olema esimene kord, kus Michele kõrgmoodi selle kõige õigemas tähenduses loob.
Kampaania, mille on lavastanud ja jäädvustanud tandem Inez & Vinoodh, toob ekraanile Penélope Cruzi ja Brad Pitti, kes taaselustavad eelmainitud filmi ikoonilisi stseene. Cruz, kes on olnud moemaja saadik alates 2018. aastast, ja Pitt, kehastavad tegelasi, kes kogevad äsjaärkavat armastust, mida igal sammul saadab ei miski muu kui CHANELi signatuurkäekott.
Muideks, kuna 1966. aastal valminud filmi eelarve oli kesine, kandis näitlejanna Anouk Aimée selles oma rõivaid ning aksessuaare, kaasa arvatud ikoonilist CHANELi käekotti.
Vaadake mereäärses Deauvilles jäädvustatud kampaaniafilmi ja uudistage kampaaniafotosid galeriis!