Valitud poodidesse ja H&M-i veebilehele 12. märtsil müügile jõudev kollektsioon ühendab endas vabaduse ja seiklusjanu, kus avaralõikelised ülikonnad kohtuvad voolavate kleitide ja luksuslike aksessuaaridega. H&Mi loovnõustaja Ann-Sofie Johansson selgitab, et tänavune kevadmood on praktiline, keskendudes garderoobi alustaladele, nagu konkreetse lõikega mantel, ustavad teksapüksid ja hästi istuv kleit. Samas, on kõnealustele esemetele lisatud omajagu karakteriga esemeid, olgu see pastellsinise nahkmantli või madala kontsaga muulade näol.
Johansson lisab, et ka seekord paneb Studio kollektsioon rõhku kvaliteetsetele materjalidele, sisaldades nii jätkusuutlikke kui ka traditsioonilisi materjale, sealhulgas kroomivaba nahka, esmaklassilist villa, orgaanilist puuvilla ja Infinnat – tselluloosikiudu, mis on valmistatud ümbertöödeldud tekstiilijääkidest.
Kelle valis H&M kõnealuse kollektsiooni esindusnäoks? Itaalia modelli Vittoria Ceretti, keda jäädvustas Dan Jackson keset mitmekesist loodust. Tutvu tulemusega galeriis!
Täna, rohkem kui 40 aasta hiljem on Closed endiselt tugevalt moepildis, olles kasvanud teksabrändist terviklikuks moemajaks. Tänapäeval juhivad brändi Hamburgis elavad sõbrad ja äripartnerid Til Nadler, Gordon Giers ja Hans Redlefsen, kes hoiavad elus brändi kolmikidentiteeti: prantsuse loovus, itaalia käsitöö ja saksa täpsus.
Kuigi Closedi juured on teksas, pakuvad nad täna laia valikut meestele ja naistele: igapäevaseid T-särke, mugavaid pusasid, pehmeid kudumeid ja ajatuid mantleid. Kõik tooted on disainitud klassikalise silueti ja naturaalse tunnetusega, mis teeb neist igapäevase garderoobi kvaliteetsed baastooted.
Muide, erilist tähelepanu pöörab bränd ka jätkusuutlikkusele. Kuigi Closed ei positsioneeri end öko-brändina, on nad järjepidevalt panustanud uuenduslikesse lahendustesse – alates orgaaniliste ja keskkonnasõbralike kangaste kasutamisest kuni 100% taaskasutatud pakenditeni. Tänu sellele, et üle 80% tootmisest toimub Euroopas, on brändi tarneahelad ka lühemad ja ökoloogilised standardid kõrgemad.
Uudista Closedi uusimaid kollektsioone Kaubamaja Meeste- ja Naistemaailmas või Kaubamaja e-poes!
Kampaania mängib valguse ja varjuga, ühendab graafilised jooned ja ootamatud detailid, tuues esile CHANELi signatuursed elemendid uues – sügis-talv 2025/26 hooajale sobivas – võtmes. See on korraga rokilik, romantiline ja jõuline – pidevas liikumises, nagu Pariis ise.
Tutvu kampaaniafotodega galeriis!
Kollektsioon jõuab CHANEL butiikidesse septembris 2025.