„12 aastaga oleme kasvanud ja arenenud nii palju, et tundsime, et on aeg teha muudatusi, mis peegeldaks meie praegust visiooni ja tööeetikat. Meie uus bränding on minimaalselt elegantne, kuid siiski elav, väikese vürtsiga – just nagu meie meeskond ja teenused,” põhjendab Agency Iconi juht Terje Kissa. Lisaks visuaalsele värskendusele on Agency Icon välja tulnud ka mitme uuendusega nagu näiteks üle 50-aastastest modellidest koosnev kategooria Golden & Grey.
Kissa lisab, et agentuuri missioon on jätkuvalt märgata inimesi ning pakkuda neile võimalust astuda igapäevaelust ja tegemistest korraks välja – siseneda võttemelusse, murda rutiini ning seeläbi saada positiivseid elamusi ja ka lisateenistust. Nii julgustabki agentuur nii naisi kui ka mehi kandideerima kas modelliks või talendiks. Andmebaasis olemine on kõigile tasuta, aga võib tuua õigel hetkel hästi tasuva töö.
Agency Icon on enam kui 12 aastat tegutsenud castingu-, talendi- ja modelliagentuur, mille kontorid asuvad nii Tallinnas kui ka Helsingis. Agency Iconi modellid on kõndinud moebrändidele Dior, Prada, Gucci, Mulberry jt. Nad on olnud Vagabondi, Dolce Gabbana, Moncleri kampaaniates ning figureerinud ajakirjades Elle, Vogue, L’Officiel, Marie Claire. Agency Iconi castingu osakond on teinud castinguid kampaaniatele nagu Mercedes Benz, Honda, Sony, Nivea, Coca-Cola, Telia, Finnair ning leidnud näitlejaid filmidesse nagu „Sügisball”, „Deliver Us”, „Azrael”. Samuti on nad aidanud leida näitlejaid väiksematesse osadesse Netflixi seriaali „The Queen’s Gambit” ning Apple TV+ sarja „Constellation”.
Uuri lisa www.agencyicon.com.
Täna, rohkem kui 40 aasta hiljem on Closed endiselt tugevalt moepildis, olles kasvanud teksabrändist terviklikuks moemajaks. Tänapäeval juhivad brändi Hamburgis elavad sõbrad ja äripartnerid Til Nadler, Gordon Giers ja Hans Redlefsen, kes hoiavad elus brändi kolmikidentiteeti: prantsuse loovus, itaalia käsitöö ja saksa täpsus.
Kuigi Closedi juured on teksas, pakuvad nad täna laia valikut meestele ja naistele: igapäevaseid T-särke, mugavaid pusasid, pehmeid kudumeid ja ajatuid mantleid. Kõik tooted on disainitud klassikalise silueti ja naturaalse tunnetusega, mis teeb neist igapäevase garderoobi kvaliteetsed baastooted.
Muide, erilist tähelepanu pöörab bränd ka jätkusuutlikkusele. Kuigi Closed ei positsioneeri end öko-brändina, on nad järjepidevalt panustanud uuenduslikesse lahendustesse – alates orgaaniliste ja keskkonnasõbralike kangaste kasutamisest kuni 100% taaskasutatud pakenditeni. Tänu sellele, et üle 80% tootmisest toimub Euroopas, on brändi tarneahelad ka lühemad ja ökoloogilised standardid kõrgemad.
Uudista Closedi uusimaid kollektsioone Kaubamaja Meeste- ja Naistemaailmas või Kaubamaja e-poes!
Kampaania mängib valguse ja varjuga, ühendab graafilised jooned ja ootamatud detailid, tuues esile CHANELi signatuursed elemendid uues – sügis-talv 2025/26 hooajale sobivas – võtmes. See on korraga rokilik, romantiline ja jõuline – pidevas liikumises, nagu Pariis ise.
Tutvu kampaaniafotodega galeriis!
Kollektsioon jõuab CHANEL butiikidesse septembris 2025.