Nimelt on igapäevaselt naiste- ja meesterõivastele ning aksessuaaridele keskenduv bränd loonud oma esimese keraamilistest esemetest koosneva kollektsiooni, mis sisaldab kohvitasse, veekannu, viirukialust ja tuhatoosi. Uued tooted jõuavad müügile brändi esinduspoodides Londonis ja Budapestis ning on inspireeritud Ida-Euroopa kohvikukultuurist ja Budapestis valitsevatest traditsioonidest.
„Soovisime tuua Budapestile omase kohvikukultuuri ka oma poodidesse. See on mulle isiklikult väga südamelähedane, sest see on üks mu lemmikaspekte Budapestis üleskasvamise ja elamise juures,” selgitab Sándor, miks seati Nanushka esindustesse sisse ka hubane kohvinurk. „Mulle oli oluline luua koht, kus inimesed saavad koguneda, suhelda ja kogeda midagi enamat kui vaid traditsioonilist ostukeskkonda. Tahame, et inimesed tunneksid end Nanushka poes ja kohvikus koduselt,” lisab ta.
Peegeldades brändi minimalistlikku esteetikat, on ka Nanushka Londoni ja Budapesti kohvikud sisustatud pehmete tekstuuride, looduslike materjalide ja sooja valgustusega, kombineerides kroomi, tumedat puitu ja heledaid keraamilisi detaile. Muidugi pakutakse kohvikutes Ungari traditsioonidest inspireeritud suupisteid, spetsiaalset kohvi, teesid ja muid käsitsi valmistatud jooke.
Algselt 2018. aastal loodud COCO NEIGE on CHANEL’i talvine erikollektsioon, mis on mõeldud nii nõlvadele kui ka linnatänavatele. See toob kokku mugavuse, liikuvuse ja majesteetliku peenuse – täpselt sellise lähenemise, mis on Gabrielle Chaneli pärandi tuum.
„Mulle meeldib, kuidas kollektsioon pole piiratud – see annab vabaduse mängida moega nii mägedes kui linnas,“ ütleb Nana Komatsu. Ning tõesti, tema kanda on komplektid, mis toovad talve garderoobi poeetilist soojuse ja jõulisuse kontrasti: roosa taftist suusakomplekt, rohekas-lilla bukleest ülikond, kašmiirkampsunid, kahetoonilised tepitud joped ning graafilised mustvalged komplektid.
Tutvu kõnealuse kollektsiooniga galeriis!
Kollektsioon on juba saadaval ka CHANELi butiikides.
																													Pidulikule õhtusöögile oli kogunenud külalislahkuse valdkonna koorekiht eesotsas tipprestoranide juhtide ja peakokkadega, kellele elasid kaasa tuntud avaliku elu tegelased ja kohaliku toidukultuuri austajad.
Silverspooni tänavuse õhtusöögi menüü autoriks oli 2024. aasta parimaks kokaks tunnistatud Silver Illak ning taimetoidu eelistajad said nautida Ragnar Bambergi (Tervise Catering) loomingut.
Rikkaliku meelelahutusprogrammi naelaks oli maailmas suurt tähelepanu saavutanud mitmekülgne artist ja modell Rita Lynch, kelle artisti ampluaasse kuuluvad laulmine, näitlemine ja burleskinumbrid. Lavale astusid ka Koit Toome, Uku Suviste, Karl Killingu ja Lauri Pihlapi poistebänd.
Õhtu tõelisteks kangelasteks olid aga parimatest parimad gastronoomia valdkonna tegijad, kes viisid koju Silverspoon/Hõbelusikas 2025. aasta tunnustusauhinnad järgmistes kategooriates:
Best Fine Dining – Ecrin
Best Casual Dining – Dominic
Best National Cuisine – Gobi
Best Restaurant Service – Koyo
Best Family Restaurant – GOSPA
Best Italian Cuisine – Dominic
Best Asian Cuisine – Koyo
Best French Cuisine – Ecrin
Best Chef – Alexey Aleksandrov (Ecrin)
Media Award – Kaupo Karelson
Jätkusuutliku ning püsiva kvaliteedi auhind – Rudolf
Selle aasta tulemuste puhul märkisid korraldajad, et kõikide kategooriate esimese kümne hulka tulnud restorane eraldasid peaauhinnast vaid punktisummade üksikud komakohad. See näitab kohaliku restorani valdkonna tugevat ja ühtlast taset, mis omakorda iseloomustab meie toidu- ja restoranikultuuri elujõudu.
Silverspoon/Hõbelusikas võitjad selguvad 150-liikmelise kohtunik-hindajate kogu anonüümsete restoranikülastuste põhjal. Hindajad täidavad elektroonilised ankeedid, mis edastatakse audiitorfirmale PricewaterhouseCoopers, kes kogutud ankeetide punktisummades põhjal selgitab välja kõikide kategooriate edetabeli.