Juba esimesest pilgust saab selgeks, et Hysteria by Happy Socks brändi mudelid erinevad tõesti Happy Socksi tavapärasest unisex-valikust. Moemärgi asutajad Viktor Tell ja Mikael Söderlindh rääkisid, et nad tajusid üha enam vajadust ainult naistele suunatud mudelite järele, mis oleksid ehk pisut moekamad ja mõeldud just erilisemateks sündmusteks, kus sokikesi saaks kanda kontsakinga või stilettoga.

Hysteria by Happy Socksi esimene kollektsioon valmis ühes disaineri Paula Masoga ning sokimudelites on kasutatud selliseid meeldivaid materjale nagu kašmiir ja merseriseeritud puuvill (see on see eriline puuvill, millel on tugevam läige kui teistel puuvillasortidel). Samuti leiab kollektsioonist palju erksaid toone ning color block tehnikat.
Kollektsioon ise on juba müügil Happy Socksi veebipoes, kuid üha enam jõuab see ka erinevatesse Happy Socksi müügipunktidesse. Loodetavasti peatselt ka Eestisse.
Kampaania ei keskendu üksnes pidustustele, vaid peatub ka vahehetkedel: argipäeva vaibumisel enne õhtuseid plaane, kodutee ootuses peituvas mugavustundes ning rahul, mis saabub siis, kui pühadeaegne sagin lõpuks vaibub.
By Malene Birgeri kampaania südames on muusa, mähitud hooaja kõige kutsuvamatesse tekstuuridesse: siidiselt kumavatesse satiinidesse, kunstipäraselt kroogitud kangastesse, sügavatesse talvetoonidesse ja kudumitesse, mis pakuvad õrna embust. Ta liigub läbi ruumide, mida raamivad monumentaalsed uksed, kaunis dekoor, rikkalik puit ja ajatult elegantsed sisustuselemendid – iga miljöö jutustab oma lugu, olles vaikne traditsioonide ja uute mälestuste hoidja.
Kollektsioon avaneb brändi ikooniliste lõigete ja siluettide kaudu, mis on juba aastaid olnud osa By Malene Birgeri pühadeaja garderoobist. Nende kõrval esitletakse ka uusi pidulikke komplekte, mis loovad värske vaatenurga hooaja trendidele.
Tutvu kõnealuse kollektsiooniga galeriis!
By Malene Birgeri pühadekollektsioon ootab avastamist moemärgi edasimüüjate juures – Eestis näiteks Tallinna Kaubamajas – ning aadressil bymalenebirger.com.
Rousteing, kes asus Balmaini loovjuhiks 2011. aastal kõigest 25-aastasena, oli sel hetkel noorim mitteasutajast loovjuht suure moemaja eesotsas pärast Yves Saint Laurent’i Dioris. Samuti oli ta esimene mustanahaline disainer, kes võttis enda alla kõikide kategooriate juhtimise Prantsuse moemajas.
„Nagu iga lugu, jõuab ka see kord lõpule,“ teatas Olivier Rousteing. „Olen sügavalt uhke kõige üle, mida oleme saavutanud, ja lõpmata tänulik oma erakordsele Balmaini tiimile – minu valitud perele –, kes on olnud mu kodu viimased 14 aastat.“
Brändi ametliku avalduse kohaselt oli tegemist vastastikusel kokkuleppel tehtud otsusega, ning Balmain lubab lähiajal teada anda moemaja edasistest sammudest. Meie jääme aga põnevusega ootama, kuhu Rousteing oma ande ja loovuse järgmisena viib.