Juba esimesest pilgust saab selgeks, et Hysteria by Happy Socks brändi mudelid erinevad tõesti Happy Socksi tavapärasest unisex-valikust. Moemärgi asutajad Viktor Tell ja Mikael Söderlindh rääkisid, et nad tajusid üha enam vajadust ainult naistele suunatud mudelite järele, mis oleksid ehk pisut moekamad ja mõeldud just erilisemateks sündmusteks, kus sokikesi saaks kanda kontsakinga või stilettoga.
Hysteria by Happy Socksi esimene kollektsioon valmis ühes disaineri Paula Masoga ning sokimudelites on kasutatud selliseid meeldivaid materjale nagu kašmiir ja merseriseeritud puuvill (see on see eriline puuvill, millel on tugevam läige kui teistel puuvillasortidel). Samuti leiab kollektsioonist palju erksaid toone ning color block tehnikat.
Kollektsioon ise on juba müügil Happy Socksi veebipoes, kuid üha enam jõuab see ka erinevatesse Happy Socksi müügipunktidesse. Loodetavasti peatselt ka Eestisse.
Vogue Scandinaviale edastatud avalduses selgitab moemärk, et koostöö „lubas palju“, kuid „meie organisatsiooniline ülesehitus ja tööviisid ei olnud omavahel sobivad“. Le Schmidt, kes jätkab oma nime kandva moemärgi vedamist, märkis: „Minu eesmärk oli tuua By Malene Birgeri loomingusse uut energiat ja rahvusvahelist vaadet. Olen uhke algatuste üle, mida käivitasin, kuid suunan nüüd fookuse tagasi isiklikele projektidele ja koostöödele – seal, kus loominguline juhtimine saab tõeliselt õitseda.“
Täna jätkab By Malene Birgeri loomingulise suuna juhtimist brändi omanik ja senine loovjuht Emilie Martinsen-Kønigsfeldt, kes koos disainitiimiga töötab juba järgmiste kollektsioonide kallal.
Caia loovjuhi Emelie Sundesteni sõnul ei olnud eesmärk pelgalt ilu ja moe ühendamine, vaid kahe sarnase esteetikaga Skandinaavia brändi, mida Caia ja ROTATE kindlasti ka on, sünergia loomine: “For us, this is so much more than merging beauty and fashion as these worlds already have a natural connection,” sõnas Sundesten Vogue Scandinaviale. “It was more about merging two like-minded Scandinavian brands together. Our similar taste made this collaboration feel effortless.”
Kollektsioon koosneb neljast hoolega läbimõeldud tootest: vürtsikas ja sametine parfüüm The Rotate Perfume, kahes toonis huulepliiats, niisutav huuleläige ning – üllatusena – ka ROTATE’i esimene kott, mille lillelised 3D-detailid ja eemaldatav rihm võimaldavad seda kasutada nii meigikotina kui kanda piduliku käekotina.
Koostöö tähistamiseks avatakse 4. augustil Caia hüpikpood ei mujal kui ROTATE’i Kopenhaageni esinduspoes, mis jääb avatuks kuni 31. augustini. Samuti on Caia tänavune ametlik meigipartner ROTATE’i kevad/suvi 2026 kollektsiooni esitlusel järgmisel nädalal toimuval Copenhagen Fashion Weekil.